Pakki sekasin.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ari
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Broidillani oli vuosi sitten kuukausitolkulla vatsa ripulilla, kävi lääkärissä kaikki asiaankuuluvat testit ja tähystykset ja vaikka mitä, mutta mitään syytä ei löydetty. Vinkkasin häntä lopulta kokeilemaan jotain maitohappobakteerivalmistetta, jos vaikka on bakteerifloorat sekaisin vatusessa. Hänpä kävi jonkun tuollaisen tuotteen ostamassa, nimeä en muista, luontaistuotekaupasta - ja ripulointi loppui siihen. Noita saa myös apteekeista, ja on vaikka mitä merkkejä.

:urjo:

Moi Ari,

Täällä on heitetty usea hyvä vaihtoehto mistä voi johtua. Itellä sama ongelma ja pakki on usein sekaisin(jopa tällä hetkellä). Kokeet ja testit on k
tehty, mutta mitään vikaa ei ole löytynyt. Kävin myös laktoosi-intoleranssi kokeessa vuosia sitten ja se näytti ettei mitään vikaa ole. Paskanmarjat sanon mä(sananmukaisesti)!! Maitoa en voi edes kuvitella juovani, saatikka palautusjuomia jotka eivät ole vähälaktoosisia. Toinen asia mikä saattaa vetää pakin sekaisin on kreatiini. Mulla evolutionin monoa ja alan epäillä ettei se sovi mulle ollenkaan! Kolmas mikä voisi olla on liika kuitu tai sitten keliakiaa pukkaa? Suosittelen niin kuin moni muukin, että jätät pikku hiljaa yhden ruoka-aineen kerrallaan pois. Näin pääset rajaamaan mahdollisista läpipaskotaudin aiheuttajista yhden kerrallaan pois.

T : Walas

Ja mulla on ollu viikon verran mahan kans ongelmia. Epäilen syyksi vahvasti vehnäleseitä, minkä käytön aloitin viikko sitten. Nyt oon viskannu niitä pari desiä joka päivä rahkahärdellien sekaan ja olisko niin, että kuitua tulee liikaa?
Saman oon ite huomannut tässä viimeviikkoina. Aloin kaverini neuvosta syömään noita leseitä suht reilusti, aamulla puurossa sekaan vähä, päivällä/illalla rahkan sekaan. Pientä turvotusta, ja lisääntynyt vessantarve tuloksena. Pitänee koittaa hiukan pienempää määrää aluksi. ;)

Originally posted by Juha1
Syökää kanaa, syökää kanaa.

Pistähän sitä ruoka valiota tänne näytille.

Mitä helvettiä tuo tarkoitti???:david:

Paino on tasaisessa nousussa ollu ainakin toistaiseksi. Huomenna alotan laktoosittomien safkojen vetämisen ja vähennän kuidun määrää.
Haen myös apteekista maitohappobakteereja. Saa nähdä miten vaikuttaa. Tossa on tämänhetkinen ruokavalio.

klo 7.00-8.00 AAMUPALA: Elovena 120g real 2kpl + kurkku, tomaatti, kevytlevite + 150g rahkaa
kalaöljy omega-3 kapseli + garlig + vitskut

Hiil: 106 Prot: 38 rasv: 15 kcal: 670

klo 11.45ATERIA 1. Koulusafka: riisi / makaroni / peruna + salaattia reilusti + 2-3tummaa leipää ( + heraa/caseinate sekotusta, kun saan taas ostettua + oliiviöljyä)

prot: 30 kalorit: n.600 hiil: 65g rasv: 20g

klo 15.15 ATERIA 2. kaurahiutale 150g + mehukeitto 150g + rahka 150g + banaani 100g + rypsäri 7g 650kcal prot: 35 hiil 100 16 rasv

REENI 17.30-18.30

18.30 PALAUTUSJUOMA
prot: 30g kalorit: ~300 kreatiini: 5g

20.00 ATERIA 3. Riisi 90g + paistijauhelihaa / kanaa / kalaa / katkarapuja 150g + vihanneksia 200g + real + oliiviöljy 10g+ kalaöljy

prot: 35 kalorit:790 hiil: 108 rasv: 15g

22.00-23.00 ILTAPALA rahkaa 250g + rypsäriä 12g + kalaöljy+ kalkki-magnesium 2kpl
prot:30 kalorit: 252 rasv: 15g

KALORIT: 3200kcal

PROTEIINIT: 200g

HIILIHYDRAATIT:410g

RASVAT: 80g

PROSENTIT (PROT., HIIL., RASV.)

prot/hiil/ras% % 25 / 52 / 23

Tosta löytyy vanha ruokavalio:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?s=&threadid=13079
Oisko tosta mitään apua?

Originally posted by Ari
Paino on tasaisessa nousussa ollu ainakin toistaiseksi.

No kyllä se ruoka tuntuu sitten aika hyvin imeytyvän. Ripuli on kuitenkin oire jostakin. Päivittäinen ruokavaliosi näytti hyvältä (ehkä tosiaan niitä kuituja vähentäisin). Ne poisjättämiskokeilut voivat auttaa ongelman paikallistamisessa, mutta jos eivät, lääkärin kautta jatkotutkimuksiin. Ja muista juoda tarpeeksi vettä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom