Pakki sekaisin

Jees, eli välillä menee tasan kolmen tunnin päästä palautusjuomasta pakki ihan vitun sekasin! Kuitenkin syön ennen/jälkeen treenin aina "samalla tavalla". Eli mikä tossa hommassa kusee? Kaikki tuotteet on Fastin (whey3, malto6, dekstroosi ja kreatiini). Oon koittanu jättää dekstroosin ja kreatiinin pois mut ei se mitään hyödyttänyt. Eli siis hiilari tai proteiini on syyllinen. Se on ihan sama et miten hitaasti ton juo ja miten paljon vettä käyttää. Oon koittanu testata niitä yksinäänkin mut sillon kaikki toimii.

Ruuansulatus toimii muuten eli voin syödä ihan mitä vaan. Ehtiikö noi kamat imeytyä kolmessa tunnissa vai meneekö rahat hukkaan? Musta alkaa tuntua et kieroutuneet Fastin tuotekehittelijät on tehny jonkun myrkyllisen hiilarin ja proteiinin kombinaation. Ei viittis vaihtaa merkkiä ku muuten on toiminu ihan hyvin.

Kokeile nyt ihmeessä jotain muuta, samaa oli mullakin havaittavissa joskus ja nykyäänkin mulla joskus menee pakki sekaisin maltosta, syytä en ole saanut selville eikä se pakki reagoi kun ehkä 1/10. kerrasta. Porukka on aika paljon valitelu tosta Fastin kreasta:jahas: Mutta kyllä sinuna koittaisin eri tuotteita, Fasti on vielä kaiken lisäks kallistakin ja niiden protskuissa on aikalailla laktoosia....ettei siinä olis syy?

Kyllä mä laktoosia kestän ihan hyvin. Ja mulla ainakin toimii toi fastin kreatiini. Jotenki musta tuntuu et se on toi malto6, mikä nopeuttaa ruuan kulkua!

Kyllä tuo aika nopeasti imeytyy ja sehän se tarkoituskin on. Kuinka pian palkkarin jälkeen syöt? Malto kun nostaa veren sokerit aika korkealle ja ne tulevat vähän ajan päästä ryminällä alas jos ei kunnon ruoalla paikkaa. Tosin en tiedä vaikuttaako tuo vatsan sekaisin menemiseen, mutta muuten paska olo kyllä tulee.

Itsellä käytössä sama yhdistelmä (paitsi ei dekstroosia eikä pariin viikkoon kreatiiniakaan) eikä ole vielä ongelmia tullut. Kannattaa kokeeksi koettaa vaikka viikon ajan toista protskua ja katsoa meneekö pakki yhtä sekaisin. Jos ei auta niin kokeileppa vaihtaa seuraavaksi viikoksi jonkun toisen valmistajan maltoon.

Siinä reilun tunnin päästä tulee yleensä syötyä palkkarista. Kai se on pakko sit vaihtaa luontaistuotekauppaa ja kattoo mitä tapahtuu. Jos sama homma jatkuu ni sit saa lisäravinteet jäädä. Tänäänki tuli pieni kiire vessaan keskellä kaupunkia. Onneks mul on aina hesen vessan poletti mukana :hyper:

Big Daddy sanoi:
Kyllä mä laktoosia kestän ihan hyvin. Ja mulla ainakin toimii toi fastin kreatiini. Jotenki musta tuntuu et se on toi malto6, mikä nopeuttaa ruuan kulkua!

Oletko varma että kestät? Minä kestän kyllä jauhojen laktoosiannoksen, mutta jos juon tavallista maitoa niin pakki huutaa armoa varmasti. Eli ehkä sinäkin kestät sitä laktoosia jossain määrin, mutta liika on sitten jo liikaa kuten minullakin.

Oletko ruvennut käyttämään maltoa yht äkkiä suuria määriä.
Pakki kannattaa sisään ajaa suurentamalla annosta pikkuhiljaa

Timba79 sanoi:
Oletko varma että kestät? Minä kestän kyllä jauhojen laktoosiannoksen, mutta jos juon tavallista maitoa niin pakki huutaa armoa varmasti. Eli ehkä sinäkin kestät sitä laktoosia jossain määrin, mutta liika on sitten jo liikaa kuten minullakin.

Sama homma! Jotain 2-3g päivässä kestän laktoosia ilman mitään vaivoja. Satunnaisesti voin vaikka syödä tavallisen jäätelön vaikka ruuan jälkeen mutta silloin pitää olla pohjalla kunnon ruokaa niin oireet jäävät pieniksi.

Tuosta alkuperäisestä kysymyksestä. Kokeile ottaa palkkari hieman hitaammin ja vaikka kaksivaiheisena. Samoin myöhästä hieman syöntiä? Vältä samoin raskaita ruokia siinä ruokailussa. Näillä sain itse mahan toimimaan. Samoin onko tarpeeksi kuitua?
Miten muuten palkkarin mukana kuitu menisi?

Joskus alkukeväällä nostin malton määrän palkkarissa 0,5dl->1dl, mikä saattaa vaikuttaa asiaan. Vois olla ihan mielenkiintosta jättää hiilarit kokonaan pois ja kattoo miten se vaikuttaa treenaamiseen. Jos vaikka vatsakin rauhottuis...

Big Daddy sanoi:
Ei epäilystä etteikö se kreatiini toimisi, mutta aika monella se toimii juuri pakin pyöräyttäjänä :urjo: Ja nimenomaan Fastin kreatiini, ootko kattonu ettei ole päiväys menny?

Fastin kreasta tuli mullakin hulivilikakkoja ja iho meni melko huonoon kuntoon. Evon kreassa en ole huomannut vastaavaa ilmiötä, tosin jätin älyttömät tankkaukset pois ja otan kreaa vain ja ainoastaan palautusjuomassa (minun tapauksessani 3 x 5 g / viikko), enkä ole huomannut mitään negatiivista vaikutusta treenin kulkuun.

:eek:

Tylerd sanoi:
Ei epäilystä etteikö se kreatiini toimisi, mutta aika monella se toimii juuri pakin pyöräyttäjänä :urjo: Ja nimenomaan Fastin kreatiini, ootko kattonu ettei ole päiväys menny?

Ei oo päiväys menny. Tänään ostin eri valmistajan maltoa ja homma näyttäis toimivan aika hyvin. Otin sitä testimielessä normaalia enemmän kerralla ja vedin sen vielä aika tyhjään vatsaan. Taitaa hommat alkaa taas toimia.

Big Daddy sanoi:
Jees, eli välillä menee tasan kolmen tunnin päästä palautusjuomasta pakki ihan vitun sekasin! Kuitenkin syön ennen/jälkeen treenin aina "samalla tavalla". Eli mikä tossa hommassa kusee? Kaikki tuotteet on Fastin (whey3, malto6, dekstroosi ja kreatiini). Oon koittanu jättää dekstroosin ja kreatiinin pois mut ei se mitään hyödyttänyt. Eli siis hiilari tai proteiini on syyllinen. Se on ihan sama et miten hitaasti ton juo ja miten paljon vettä käyttää. Oon koittanu testata niitä yksinäänkin mut sillon kaikki toimii.

Ruuansulatus toimii muuten eli voin syödä ihan mitä vaan. Ehtiikö noi kamat imeytyä kolmessa tunnissa vai meneekö rahat hukkaan? Musta alkaa tuntua et kieroutuneet Fastin tuotekehittelijät on tehny jonkun myrkyllisen hiilarin ja proteiinin kombinaation. Ei viittis vaihtaa merkkiä ku muuten on toiminu ihan hyvin.
HNMMMM,No ois veikee tietää kuis paljon sä protskua päivässä käytät?Katsos jos syöt päivässä muutenkin paljon protskupitosta ruokaa ja sitte vielä lisäks vetäset lisäprotskua,ni saattaa käydä niin että saat protskua liikaa ja se pistää mahan sekasin.Luulen kyllä että oot varmaan laskenu painoos nähen ton päivittäisen protskun saannin,mutta yleensä liika protsku pistää kyllä mahan toimii.

Tylerd sanoi:
Kokeile nyt ihmeessä jotain muuta, samaa oli mullakin havaittavissa joskus ja nykyäänkin mulla joskus menee pakki sekaisin maltosta, syytä en ole saanut selville eikä se pakki reagoi kun ehkä 1/10. kerrasta. Porukka on aika paljon valitelu tosta Fastin kreasta:jahas: Mutta kyllä sinuna koittaisin eri tuotteita, Fasti on vielä kaiken lisäks kallistakin ja niiden protskuissa on aikalailla laktoosia....ettei siinä olis syy?

Fast kallista? Ainakin toi Whey3 on sikahalpaa verrattuna muihin protskuihin, varsinkin jos kattoo noita ravintoarvoja...

No kokeilepa joskus ottaa sitä pelkkää proteiinia veteen sekoitettuna tyhjään vatsaan, niin ainakin selviää johtuuko siitä. Pystyn hörppimään tavallista maitoa niin paljon kuin haluan, mutta Fast Whey 3:sta meni aina vatsa välittömästi kuralle..

Carbon sanoi:
Fast kallista? Ainakin toi Whey3 on sikahalpaa verrattuna muihin protskuihin, varsinkin jos kattoo noita ravintoarvoja...
Ei noilla ravintoarvoilla ihan hirveesti juhlita?
Energiaa 1756 Kj / 418 kcal,
Proteiinia 79g,
Hiilihydraattia 4,4g josta laktoosia 3,1g,
Rasvaa 8g,
Siis eihän toi ole edes mitään hifi proteiinia? Esim. Ion92:nen tulee maksamaan 10senttiä /gramma enemmän ja puhutaan hiukka eritason tuotteesta. Siis kyllähän Fast on kallis, siitä ei ole kahta sanaa. Evon Ultra whey jää reilusti halvemmaks ja ravintoarvoiltaan on täysin sama, erona vaan että on pelkkää heraproteiinikonsentraattia eikä utrasuodatettua, hydrolysoitua ja ionivaihdettua heraproteiinia niinkun Whey, mutta ei se siltikään mielestäni ole halpaa kun ei niin kummosta ole.. saa sitä monelta valmistajalta parempaa halvemmalla.

Tylerd sanoi:
Ei noilla ravintoarvoilla ihan hirveesti juhlita?
Energiaa 1756 Kj / 418 kcal,
Proteiinia 79g,
Hiilihydraattia 4,4g josta laktoosia 3,1g,
Rasvaa 8g,
Siis eihän toi ole edes mitään hifi proteiinia? Esim. Ion92:nen tulee maksamaan 10senttiä /gramma enemmän ja puhutaan hiukka eritason tuotteesta.
Jos 50 gramman annos maksaa 5euroa enemmän, ni pitääki olla aikamoinen ero tuotteissa. :eek:

IJK sanoi:
Jos 50 gramman annos maksaa 5euroa enemmän, ni pitääki olla aikamoinen ero tuotteissa. :eek:
No jee jee, meni hiukka vituiks mun laskut :D Se 10 sentin ero onkin kymmenessä grammassa.....ja se ei tod ole paljon.

Joo siis eihän tuo Whey 3 mitään hifiä ole.. Siinä on tuoteselosteen mukaan eniten juuri ultrasuodatettua herakonsentraattia(lueteltu ensimmäisenä valmistusaineista). Ja kuka tietää missä suhteessa on laadukkaampia proteiineja, kun sitä ei missään mainita. voi olla vaikka 99% ultrasuodatettua ja 1% isolaattia ja ionivaihdettua.. Sen sijaan Whey+ on vallan mainio tuote. Sillä tuntui olevan sama vaikutus kuin jotkut ovat kuvanneet Evolutionin IA:ta, eli tuntee kuinka lihaksissa kohisee kun sitä nappaa treenin jälkeen..

Back
Ylös Bottom