Pakki sekaisin

zenbuilding sanoi:
Joo siis eihän tuo Whey 3 mitään hifiä ole.. Siinä on tuoteselosteen mukaan eniten juuri ultrasuodatettua herakonsentraattia(lueteltu ensimmäisenä valmistusaineista). Ja kuka tietää missä suhteessa on laadukkaampia proteiineja, kun sitä ei missään mainita. voi olla vaikka 99% ultrasuodatettua ja 1% isolaattia ja ionivaihdettua.. Sen sijaan Whey+ on vallan mainio tuote. Sillä tuntui olevan sama vaikutus kuin jotkut ovat kuvanneet Evolutionin IA:ta, eli tuntee kuinka lihaksissa kohisee kun sitä nappaa treenin jälkeen..
Puhut asiaa, mutta whey+:saa kun ei enää ole:( Ja Whey+ aikoinaan olikin taas hinnaltaan liki puolet kalliimpaa mitä Whey3:nen eli se ei ollutkaan halpaa, mutta se oli helvetin hyvää. Ja kyllä toi Whey3:sen hinta taas kertoo senn, että siinä ei ole isolaattia ja ionivaihdettua kun nimeksi, ravintoarvotkin puhuu sen puolesta....rasvaa reilusti ja proteiinia kuitenikin suht vähän.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun henkilökohtainen mielipide on, että Malton sais unohtaa ihan tyystin koko palautusjuomasta. Kuulemani ja kokemani mukaan malto ei sovi oikein kenenkään mahalle kauheen hyvin, vaan aina on jotain ongelmia.

Eli mä ehdotan seuraavaa, niin saatte täyden hyödyn lisäravinteista ja kaikki imeytyy niin kuin pitääkin, eikä siis rahat mene hukkaan (vessan pöntöstä alas):

1. Treenin jälkeen heti pelkkää hydrolysoitua proteiinia, joka imeytyy todella nopeasti ja näin taataan lihaksille rakennusaine kasvulle sekä treenin aiheuttamien vaurioiden korjaamiseksi. 2. Noin puoli tuntia tästä voi juoda esim. mehua (mielellään ei mitään ihan hirveetä sokeripommia) tai syödä hedelmä/marja bonaa/pilttiä tai omena tai vaikkapa täysjyväsämpylää (ei ruisleipää, vaan hiukan nopeempaa ja kuituköyhempää leipää) tai porkkana jne. siinä muutamia mahdollisuuksia mainitakseni. 3. Tästä sitten noin 1-1,5 tunnin kuluttua syö kunnon ateria.

Mehuun tai rasvattomaan maitoon (jos vatsa ei ole siis laktoosiherkkä) sekoitettuna hydrolysoitu proteiinidrinkki on myös ihan oiva vaihtoehto palautusjuomaksi. Malto on nopeeta hiilaria eli se on kyllä ihan helppo korvata.

Massamonster sanoi:
Mun henkilökohtainen mielipide on, että Malton sais unohtaa ihan tyystin koko palautusjuomasta. Kuulemani ja kokemani mukaan malto ei sovi oikein kenenkään mahalle kauheen hyvin, vaan aina on jotain ongelmia.

Eli mä ehdotan seuraavaa, niin saatte täyden hyödyn lisäravinteista ja kaikki imeytyy niin kuin pitääkin, eikä siis rahat mene hukkaan (vessan pöntöstä alas):

1. Treenin jälkeen heti pelkkää hydrolysoitua proteiinia, joka imeytyy todella nopeasti ja näin taataan lihaksille rakennusaine kasvulle sekä treenin aiheuttamien vaurioiden korjaamiseksi. 2. Noin puoli tuntia tästä voi juoda esim. mehua (mielellään ei mitään ihan hirveetä sokeripommia) tai syödä hedelmä/marja bonaa/pilttiä tai omena tai vaikkapa täysjyväsämpylää (ei ruisleipää, vaan hiukan nopeempaa ja kuituköyhempää leipää) tai porkkana jne. siinä muutamia mahdollisuuksia mainitakseni. 3. Tästä sitten noin 1-1,5 tunnin kuluttua syö kunnon ateria.

Mehuun tai rasvattomaan maitoon (jos vatsa ei ole siis laktoosiherkkä) sekoitettuna hydrolysoitu proteiinidrinkki on myös ihan oiva vaihtoehto palautusjuomaksi. Malto on nopeeta hiilaria eli se on kyllä ihan helppo korvata.
Tollasta jotain tarvis ihan kokeilla.... Mutta ei sitä maltoa ihan hirveän helppo ole korvata jos ajattelee, että ottaa sitä sen gramman/painokilo. Siihen määrään saa aika pirusti syödä :jahas:

Mä vedän täysin samaa sotkua ja ei mene maha sekaisin. Oon vähän ihmetelly kun porukka valittaa FAST:in kreaa... mulla kun sekään ei aiheuta yhtään mitään! Toisaalta mun maha kestää muutenkin lähes kaikkea....paitsi jalopenoja! ;D Taitaa olla kummiskin aika yksilöllinen juttu.

Niin no eihän sitä kukaan voi puhua kuin omasta puolestaan. Mulla Fastin krea ei vain toiminut, ja siksipä vaihdoin sen Evoon. Luovuin samalla myös muista Fastin lisäravinteista, ei sillä etteivätkö ne olisi jekkasseet, vaan puhtaasti hinnan vuoksi. Fastin krealla voisi olla hyvä tulevaisuus laksatiivina.

Myöskään liika malto ei sovi meikämannelle. Yleensä pistän palautusjuomaan desin ionia, puoli desiä ultraa ja desin maltoa, plus glutat ja kreat. Enkä vedä palkkaria huiviin kerralla, vaan puolet ennen suihkua/saunaa ja niiden jälkeen loput. Jos hätäilen ton palautusjuoman kanssa, voi tulla vähän davidmäinen olo ja päivä lipsahtaa pilalle.

Tylerd sanoi:
Puhut asiaa, mutta whey+:saa kun ei enää ole:( Ja Whey+ aikoinaan olikin taas hinnaltaan liki puolet kalliimpaa mitä Whey3:nen eli se ei ollutkaan halpaa, mutta se oli helvetin hyvää.

Whey+ on kuulemma tulossa vielä takaisin, eräässä kaupassa sanoivat että syksyllä. :) Ja on sitä joissakin kaupoissa vielä jäljelläkin..

Totta, että jos maltoa ottaa gramman painokiloa kohti, niin tähän saa syödä todellakin pirusti. Mä oon kuitenkin sitä mieltä, että tuota hiilarimäärän tarvetta vähän liioitellaan. Tää mielipide perustuu ihan omakohtaiseen kokemukseen eli vähemmälläkin hiilarimäärällä pärjää.

Mä kun aloitin toteuttaa tuota edellä mainitsemaani kaavaa palautumisessa, niin huomasin ilokseni, että paremman palautumisen lisäksi myös lihasta alkoi kivasti tarttua kroppaan.

Mulla ainakin on tosi herkkä vatsa ja mun on ollut pakko keksiä ja tehdä kaikki mahdolliset poppakonstit, jotta saisin imeytymisen paremmaksi ja lihaksen kasvamaan. Jos vaan on hiukankin sellainen olo, että palautuminen ei oikeen oo optimaalista, niin kehoitan ainakin kokeilemaan malton jättämistä pois ja seuraamaan tätä toisenlaista vaihtoehtoa.

Massamonster sanoi:
Totta, että jos maltoa ottaa gramman painokiloa kohti, niin tähän saa syödä todellakin pirusti. Mä oon kuitenkin sitä mieltä, että tuota hiilarimäärän tarvetta vähän liioitellaan. Tää mielipide perustuu ihan omakohtaiseen kokemukseen eli vähemmälläkin hiilarimäärällä pärjää.

Mä kun aloitin toteuttaa tuota edellä mainitsemaani kaavaa palautumisessa, niin huomasin ilokseni, että paremman palautumisen lisäksi myös lihasta alkoi kivasti tarttua kroppaan.

Mulla ainakin on tosi herkkä vatsa ja mun on ollut pakko keksiä ja tehdä kaikki mahdolliset poppakonstit, jotta saisin imeytymisen paremmaksi ja lihaksen kasvamaan. Jos vaan on hiukankin sellainen olo, että palautuminen ei oikeen oo optimaalista, niin kehoitan ainakin kokeilemaan malton jättämistä pois ja seuraamaan tätä toisenlaista vaihtoehtoa.
No jos toimii pienemmällä hiilari määrällä niin hyvä, mulle taas ei lihaa tartu jo en huolehdi riittävästä hiilarista palkkarissa, en tosin ole kokeillu esim IA:ta mikä varmaan epäilemättä on toimiva ratkaisu ja juuri tohon sun mainitsemaan "tyyliin" sekin perustuu.

zenbuilding sanoi:
Whey+ on kuulemma tulossa vielä takaisin, eräässä kaupassa sanoivat että syksyllä. :) Ja on sitä joissakin kaupoissa vielä jäljelläkin..
No saattaa vanhoja säkkejä olla vielä jossain :jahas: No toihan oliskin ihan ok juttu jos tulis takas, ja vielä parempi jos tulis maustettuna.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom