Pakkasta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pantse
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä työ valitatte siellä? :)

Meikä tykittää 12-13 km, joka päivä näissä pakkasissa fillarilla, eikä tunnu missään!

Ei oo hääviä. Koneetkin hyytyy työmaalla. Jotain hyvääkin silti; ei tarvi olla intissä.

Kännykkäkin lakkaa toimimasta näissä extreme olosuhteissa.

Eipä käy kateeksi niitä jotka on intissä. Marssiharjoituksia näillä keleillä, siitä ei pidot parane!

Miten ihmeessä teinit tarkenee näillä pakkasilla!? Aamullakin oli 27 miinusastetta ja siellä ne värjötteli tennareissaan, pillifarkuissaan ja napamallisessa takissaan bussipysäkillä. Eikä pipoa tietenkään, koska sehän nyt olis niin NOLO!!!1111!!!111

Itellä toppahousut, pitkä toppatakki, huopikkaat jne. :D Mukavuudenhalu menee ohi tyylikkyyden - mutta eipä ollut yhtään kylmä!!

Keskiviikon ja torstain väliseksi yöksi luvattu 37 astetta pakkasta joensuuhun, pitää olla varovainen jos huomen menee baarii :D

ei helvetti et vituttaa tää pakkanen, raksal koko päivä ulko hommis ja sit on puolen tunnin kävely matka kotio.

mut tää on elämää ja sitä rataa:worship:

Parissa tunnissa laskenut 4 astetta lämpötila, nyt on -24. Aamuksi luvataan yli -30 tänne.

hanaa, onko raksalla mitään pakkasrajaa?

Minä pidän pakkasesta mutta aina pakkassäällä tekisi mieli pukeutua turkiksiin kasvattaa pitkä letti ja kuljettaa taistelukirvestä mukanaan.

Hörpsiessäni tänään iltapäivällä aamukahviani, katselin ikkunasta ulos kun pennut laski onnellisena mäkeä. Siis jumalauta! Pakkasta oli silloin -24C ja tenavat möngersivät lumessa onnellisena kuin spurgu kesäisessä puistossa. Alkaa tuntea ittensä vanhaksi, kun samaan aikaan itse mököttää sisällä reinot villasukkien päällä sekä mikrofliis-pöksyt jalassa, eturauhastulehduksen pelko päässä takoen. Samalla mietin, että kyllä sitä pentuna itsekkin ulkona viihtyi, oli pakkasta kuinka paljon tahansa - nykyään sitä hieman jo välttelee... Btw, viime yönä tuli muuten täälläpäin Savoa pakkasennätys, -27,5C. Hrrr...

Originally Posted by mxm
hanaa, onko raksalla mitään pakkasrajaa?

hieman yli 20 astetta se taitaapi olla. mut rakennusmestari sano et huomenna ei todennäkösesti töihin tartte lähtee:)

Pakkasta tänään korkeimmillaan 35.8 aamulla, täksi yöksi luvattiin yli 39 paikkakunnalle. Nyt pakkasta jo 29.2. Voe vittu.

No voi stna. -22 näytti kun lähdin polkemaan opistolle. Ei kyllä mitään järkeä kun lähtee naamarista ja nakeistakin tunto! Bitun suomi.

Miten ihmeessä teinit tarkenee näillä pakkasilla!? Aamullakin oli 27 miinusastetta ja siellä ne värjötteli tennareissaan, pillifarkuissaan ja napamallisessa takissaan bussipysäkillä. Eikä pipoa tietenkään, koska sehän nyt olis niin NOLO!!!1111!!!111

Itellä toppahousut, pitkä toppatakki, huopikkaat jne. :D Mukavuudenhalu menee ohi tyylikkyyden - mutta eipä ollut yhtään kylmä!!

En tiiä. Jonkun pitää varmaan kuolla, että saadaan ihmisille varoittava esimerkki ja järkeä sekä pipot päähän. :down:

Itse pidän pipoa ja vaikka huppuakin päällä jos on kylmä. Ei ole varaa tulla kipeäksi. Ei tuolla ulkona mitään kunniamerkkejä jaeta. Tyhmyydestä saa aina sakot ennemmin tai myöhemmin.

Itse pidän pipoa ja vaikka huppuakin päällä jos on kylmä.

Pipo on muuten näillä keleillä monikäyttöinen asuste. Totesin tänään Helsingin Vanhankaupunginlahdelta rantaan palattuani, että höttökohtia jäästä vielä löytyy, ainakin ruovikon seasta. Bludasin toisen klabbin puolisääreen asti veteen, joten loppumatka autolle -16 asteessa ja navakassa puhurissa oli hmmm... mukava. Hätätilanteessa pipo toimi sukkana.. :D

Siistiä, illan aikana ilma kiristynyt sellaiset -5 astetta :D. Kauhulla odotetaan huomista, kun joutuu lähtee 7:30 kävelemään kouluun, kun nyt on jo -28C. Mä en meinaa millään tareta edes täällä kämpillä, kun ikkunat vuotaa kuin seula.

Keskiviikon ja torstain väliseksi yöksi luvattu 37 astetta pakkasta joensuuhun, pitää olla varovainen jos huomen menee baarii :D
Onkohan muilla joensuussa patterit jotenkin ylikierroksilla? Mulla on tää solukämppä öisin niin kuuma, että pitää nukkua käytännössä ilman peittoa ja ikkuna auki.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom