Pakettiauto vuokralle halvalla Helsingissä?

Ikä
65
Onko jollain tietoa halvasta pakettiautovuokraamosta Helsingin alueella? Nyt on useampana päivänä muutamaksi tunniksi tarvetta pakulle, joten pitäisi löytää joku kohtuuhintainen vuokraamo.. Tietysti jos omistat pakettiauton ja haluat lainata sitä tällä viikolla muutamana iltana, niin tähän saa ilmoittautua :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No jos matka ei ole mikään kauhean pitkä, niin toi EasyRent vois olla ok. Tosiaan autojen kunto on ihan mitä sattuu. Viimeksi kun vuokrasin sieltä auton, piti se heti alkuun vaihtaa kun siinä vuos joku juttu, oiskohan voinut olla jopa polttoaine.

Myth sanoi:
Tuo pukinmäen Esso on ihan törkeen kallis. En muista enää tarkkaan, mutta kaksi kertaa olen kysynyt ja hinta on jotain uskomatonta.
Jos on kallis voit varmaan laittaa halvemmasta linkkiä :jahas:

kaakamo sanoi:
Jos on kallis voit varmaan laittaa halvemmasta linkkiä :jahas:

No en voi laittaa, kun nuo halvemmat tuli tuossa jo. Mutta tuo oli tyyliin 100€ päivä ja maks. 300km. Ja kun tässä haettiin halpoja, niin mielestäni tuo ei ole halpa.

Halvimmalla saa, jos jonkun tuttava on jossain puljussa töissä, missä on noita pakuja. Yleensä sieltä saa n. 0,2€/km.

yks halpa paikka on mitä olen joskus itse käyttänyt...

AC Pro Rent Oy
Vanha Talvitie 3 Sörnäinen, 00580 HELSINKI 0400 564439

ei oo nettisivuja. autot on hiacea ja transittia mutta halpoja. en muista tarkkaa hintaa mutta olisko ollut 50e paikkeilla.

Itäkeskuksen essolta sain joskus edullisesti pakun pitkän matkan muuttoon. kunto ei ollut häävi, mutta hyvin muutto meni. Hintoja en muista.

Toi karhupuiston vieres oleva EasyRent on ihan perseestä, omistaja on täys kusipää, eka auto hyyty toisiin liikennevaloihin ja toinen toimi, mut kun piti saada rahaa takas niin äijä ei meinannu suostuu ennen ku hiukan uhkaili. Ja ennen ku sai rahat takas (80€) niin yritti väkisin antaa sen bensana kaverille jolla ei omaa autoa ole. :)
Olin vaan mukana hakemassa rahoja takas mut sillä reissulla selvis ettei tarvi edes miettii sitä liikettä omistajan kusipäisyyden takia. Ihan suoraa vittuilua vaikka asiallisesti yritti kaveri hoitaa. Luurii korvaan ja suunsoittoa vaan. Vaikka olis kuinka halpa niin en tukis.

Hinnat nousseet kovasti, aikoinaan vuokrasin 300mk:lla auton, nyt ei taida riittää edes 300 euroa viikonlopuksi.

Halvimmat googletin:
www.pakuovelle.com
ja
www.cityrent.fi

Muita ehdokkaita? Joku Itiksen Esso on sitten aivan turha paikka, viimeksi auto hajosi (joku 80-luvun paska, marraskuussa, kesärenkailla, lunta 20cm maassa).
Puksun Esso ja Itäväylän Teboil ovat hinnoitelleet itsensä ainakin ulos kilvasta.
Joo, ja kilsoja tuleekin sitten noin 1000km, eli vapaat kilsat oltava ja pirun luotettavat (=uudet) autot.

AK-rent Porthaninkadulla (mikäli kyseinen pulju enää pystyssä)

Fast Service (Vanha talvitie)

Molemmat halpoja, mutta autot ei sitten ole ihan uusia...

AK-rent Porthaninkadulla (mikäli kyseinen pulju enää pystyssä)

Fast Service (Vanha talvitie)

Molemmat halpoja, mutta autot ei sitten ole ihan uusia...

Wrong. Itse olen käyttänyt AK-rentiä lukuisia kertoja ja aina hyväksi havainnut. Autot ja pakut on IMO riittävän uusia (n. 5 vuotta vanhoja) ja hyväkuntoisia, palvelu ystävällistä ja hintataso erittäin kuluttajaystävällinen. Siellä saa myös kuitin toisin kuin siltä Easy Rentin kusipäältä joka ei myöskään jostain syystä suostu ottamaan vastaan pankkikorttia...sen ainoan kerran kun vuokrasin Easy Rentistä autoa oli korjattu sieltä täältä ilmastointiteipillä, vuosimalli oli ehkä 1982, vaihdekepin nuppi pyöri ympyrää, autossa nyrkin kokoisia ruostevaurioreikiä yms + että tankissa oli ehkä litra bensaa luovutettaessa.

AK- rent on by the way muuttamassa, se muuttaa jos muistan oikein mitä kerrottiin siihen toisen linjan ylärinteeseen eli aika samoille kulmille. Ainakin kolme viikkoa sitten konttori oli kyllä vielä vanhassa paikassa vaikka näyttikin hämäävästi suljetulta.

Wrong. Itse olen käyttänyt AK-rentiä lukuisia kertoja ja aina hyväksi havainnut.

Hyväksi olen itsekin havainnut. Muistan vain aikoinaan vuokranneeni sieltä noin kymmenen vuotta vanhan Hiacen ja toisen kerran taisi olla kuhmurainen volkkari. Molemmat toimivat moitteettomasti. Ovat varmaan uudistaneet autokantaansa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom