Pakettiauto vuokralle halvalla Helsingissä?

easyrent on kova paikka, niin paskoja kärryjä ei kyllä saa muualta mut käy ja kukkuu eikä tarte niin varoa tai sääliä. halpa ja toimii.
edit. Joo tuolla oli jollakin huonoja kokemuksia mut omallakohdalla ollu ok

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Easyrent kallio

Easyrent on todella kova vastus kokeneellekin kallion vuokraajalle! Tässä pieni matkakertomus niille jotka harkitsevat kyseistä yritystä.
Vuokrasin easyrentistä pakun viime lauantaina. Menin klo 11 aikaan hakemaan autoa. En saanut sitä koska siitä puuttui toinen peili. Peili laitettiin kyllä autoon paikalleen ja sain avaimet matkaan. Matka kulki viihtyisästi kalliosta lauttasaaren suuntaan. Siellä tavaroiden lastaus kyytiin ja ei muuta kuin takaisin stadia päin. Ruoholahdessa matkaan tuli pieni yllätys. Auton kaasupoljin irtosi kesken matkan liikenteen keskellä. Se vain tipahti irti. Saan ajettua auton viimeisillä vauhdeilla tien sivuun. Vaijeri oli irronnut polkimesta. Häärään hetken muiden katsoessa ja nauraessa itsensä kuoliaiksi. Saan vaijerin kiinni ja testailen hetken. Joo kyllä se pysyy, ei muuta kuin matkaan taas. Hietalahden torilla sama homma uusiksi. Nyt sitten starttimoottorilla auto ryhmittymiskaistalle seisomaan. Soitto easyrenttiin. Kaveri lupailee uutta autoa noin 20 minuutin päästä. Menee puolitoista tuntia. Ukkeli tuo uuden auton eikä vaihda sanaakaan kenenkään kanssa. Kamat uuden kärryn kyytiin ja menoksi. Uudessa autossa on polttoaineet jo niin vähissä valmiiksi että polttoainevalo palaa. Kiitos easyrent näistä ikimuistoisista reissuista joita olen saanut kokea kanssanne.Tämä ei ollut ensimmäinen. Yhdellä kerralla pidin apukuskin puolelta sivuovea kiinni ikkunan kautta kun sitä ei saanut avauksen jälkeen ollenkaan enää lukituksi.
Jos etsitte elämyksiä, valitkaa easyrent. :)

Halpa pakettiautonvuokraus

Toi Easyren vaikuttaa kyllä ihan hauskalta elämystehtaalta, mut itellä ei kyllä välttämättä huumori tuohon riittäisi.

Mä oon vuokrannu Helsinginssä semmosesta ku Actum autovuokraus, ja hyvin on homma pelittänyt. Tuolta saa 12 tuntia hintaan 65 euroa. Musta ihan käypä hinta toimivista autoista ja toi puol päivää on kyllä kaikkiin omiin muuttoihin riittänyt ihan kevyesti. Noi korkeat autot on muutenkin hyviä, kun niihin mahtuu iso sänkykin pystyyn, eikä tarvii ajaa puolikkaalla kuormalla, niin ku jollain hi-acella.

Kannattaa tsekata sivut tarkemmin, jos pakettiauton vuokraus Helsingissä kiinnostaa: http://www.actumautovuokraus.fi/pakettiautonvuokraus

Itseasiassa ajattelin vuokrata tuolta henkilöautonkin, kun jouluna täytyy lähteä kumminkin sukuloimaan.

Nostetaas tätä vähäsen, kun ylihuomenna olis muutto ja kaveri ei onnistunut saamaan pakua lainaan..

Eli onko porukalla vinkkejä halvoista pakuvuokraamoista? Joku Hiacen kokoinen pirssi riittäisi hyvin tähän muuttoon, kunhan mahdollisimman halvalla sais ja auto pysyy kasassa. Pakuovelle.com oli käytössä yhessä muutossa joskus, mutta ei huvittais maksaa 75€ 12h vuokrasta. Ei taida paljoa alle 60€ päästä? Lisäks olis hyvä jos olis ainakin 150-200km vapaita kilsoja.

Olette noin kuukauden myöhässä noiden edullisten pakettiautojen vuokrausten suhteen. Kuukauden vaihtuessa pakut on aina varattu, koska onhan tuo yleisin muuttopäivä. Tarttukaa tuohon 75€/12h tarjoukseen, jos se on vielä saatavilla.

Jos oikein persaukisia olette niin ei muuta kuin hakemaan uusi auto koeajoon. Yhden muuton hoitanu Transitilla, kun onnistuin puhumaan 6 tunnin koeajon. Vähän tuli kiirus, mutta ehdin palauttaa auton ajoissa.

Mä oon aina ottanu pakun Ikeasta jos on muutamaks tunniks tarvinnu pakettiautoa. Joskus kun noita kattelin niin tais olla edullisin jopa ja yleensä aina on ollu autoja vapaana.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom