Pakastemarjat

Mitä pakastemarjoja suosittelisitte jolla voisi maustaa rahkan? Ostin jotai rainbowin pakastemansikoita ja ne oli ihan ****n pahoja.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse suosittelisin mansikoita ja vadelmia. Molempia tuli poimittua nyt kesällä ja maistuvat erinomaisilta rahkan kanssa :)

Kesällä kannattaa ostaa noita tuoreita ja täyttää niillä pakastin talven ja syksyn varalle. Pakastealtaasta jos ostat niin osta kotimaisia pakaste mansikoita/vattuja (niitä ei vissiin tarvinnut kypsentää, niinkuin mutu-marjoja) olen itse pirtelöihin ja rahkan sekaan lätkinyt juurikin noita. Ihan hyviä noi on aika kalliita vain.

Mustaviinimarjoja! Pistä ne kulhossa mikroon, ja pidä niitä siellä niin kauan, että marjat ovat muuttuneet hillomaiseksi. Sekoita sitten rahka "Marjahilloon".
Lämmintä marjahilloa ja kylmää rahkaa, niin täydellistä. :kuola:

Vadelmia...Alepassa 1,59e 250g.

Hiilareita ainostaan 4g, joten sopii hyvin vhh-dietille.

Pakastevadelmat ovat lähes poikkeuksetta ulkomaalaisia ja ne tulee keittää ennen käyttöä joka mielestäni heikentää niiden käyttämistä rahkan kanssa aika paljon.

Mustaviinimarjoja! Pistä ne kulhossa mikroon, ja pidä niitä siellä niin kauan, että marjat ovat muuttuneet hillomaiseksi. Sekoita sitten rahka "Marjahilloon".
Lämmintä marjahilloa ja kylmää rahkaa, niin täydellistä. :kuola:

Samaa mieltä. Mustaviinimarjat on parhaita.

Itse otan uuden lähestymistavan ongelmaan. En mausta rahkaani tuoreilla/pakastetuilla marjoilla, vaan lyön noita vauvasoseita! Eli Pilttiä, Bonaa. Makuja on monia ja helppo kaapia purkista ja lyödä sekaisin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom