Pakarat pyöreiksi - opas täydelliseen takamukseen!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jhulmi
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mitenkäs olisi fiksuinta yhdistää peppurääkki jalkatreeniin? Mun nykyiseen jalkapäivääni sisältyvät kyykky, prässi, reiden ojennus tai askelkyykky, SJMV sekä pohkeet vuoroin istuen, vuoroin seisten, päälle vielä vatsalle pari liikettä. Jos tähän lisää kolme pakaraliikettä, mitä kannattaisi jättää pois?

Olisiko mahdoton ajatus jakaa jalat kahteen treeniin? Takareidet + peppu ja sitten etureidet + pohkeet? Monet noista pakaraliikkeistä on samalla loistavia takareisiliikkeitä.

Olisiko mahdoton ajatus jakaa jalat kahteen treeniin? Takareidet + peppu ja sitten etureidet + pohkeet? Monet noista pakaraliikkeistä on samalla loistavia takareisiliikkeitä.
Komp, jalkatreeneissä yleensä tehdään niin isoilla painoilla ja raskaita liikkeitä, että ei tahdo vaan riittää kunnolla energia tehdä kokonaisvaltasesti kaikkia loppuun.

Varmaan olis ihan mahdollista, jos jakaisin kädet ja olkapäät jalkapäiville ja tekisin selän ja rinnan sitten omana päivänään. Kolmijakoinen on mun juttuni, joten siihen pitää mahduttaa kaikki. Täytyy sumplia.

Varmaan olis ihan mahdollista, jos jakaisin kädet ja olkapäät jalkapäiville ja tekisin selän ja rinnan sitten omana päivänään. Kolmijakoinen on mun juttuni, joten siihen pitää mahduttaa kaikki. Täytyy sumplia.

Niin, kaikkea ei voi aina saada :P Jos 3-jako on täysin ehdoton, niin itse tekisin kahta erilaista jalkajumppaa vuorotellen. Toisessa keskittyisin takareisi- ja pakaraliikkeisiin ja toisen voisi pitää "normaalina" jalkatreeninä.

Sellaista treenithreadiä ei olekaan, etteikö jossain vaiheessa juttu käänny reenijakoihin!!! ;)

Ei tietenkään!

Mulla on peppuongelma ja toivoisin siihen apua :D

Elikkäs olen nyt tehnyt kyykkyä ja suorin jaloin mavea, jotka ovat nostaneet ja pyöristäneet pehvaa kivasti. Ongelma on kuitenkin se, että vasen puoli on kehittynyt enemmän! Mikä auttaisi tähän ongelmaan? :( Pitäisikö sitten tehdä jotain yhden jalan sjmv vain oikealle jalalle vai mitä? Muistan että fysioterapeutti joskus mainitsi minulle, että oikea jalkani on lyhyempi kuin vasen,joten ehkä se vaikuttaa tasoeroon...

Elikkäs olen nyt tehnyt kyykkyä ja suorin jaloin mavea, jotka ovat nostaneet ja pyöristäneet pehvaa kivasti. Ongelma on kuitenkin se, että vasen puoli on kehittynyt enemmän! Mikä auttaisi tähän ongelmaan? :( Pitäisikö sitten tehdä jotain yhden jalan sjmv vain oikealle jalalle vai mitä? Muistan että fysioterapeutti joskus mainitsi minulle, että oikea jalkani on lyhyempi kuin vasen,joten ehkä se vaikuttaa tasoeroon...

Ite lähtisin tekemään enemmän yhden jalan liikkeitä sillä tavalla, että ensin teet heikommalla jalalla toistot ja sitten vahvemmalla samat (eikä enempää, vaika menisi). Katso tuo hjulmin video. Siinä oli hyviä yhden jalan liikkeitä.

Itsellä on myös toinen jalka lyhyempi ja jaloissa on lihasepätasapainoa. Tuskin noista kintuista ikinä samanlaisia kuitenkaan tulee.

Hyvä vaihtoehto on myös tehdä joka reeni hieman isompi määrä heikommalla jalalla, esim. aloittamalla ja lopettamalla sarjat tällä jalalla. Yhden jalan liikkeet ovat hyviä koska voimaerot näkyy helposti. Lue tuo artikkelini ;) Voi myös olla, että toisessa raajassa on eripituisuudesta ym. johtuen myös hieman etureisi- ja takareisi dominanssia eikä meinaa pakarat päästä samalla lailla töihin eli kannattaa katsoa peilistä tai kaveri että onko tasapainoista nostamista.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Laita kuva tänne. Alkoi kiinnostamaan. Kun kerran se sensuroidaan, niin sen on oltava hyvä.

Heh. Teen parhaillaan omaa blogia...Ei meinaa vaan olla aikaa kun olen työreissulla (lue: lomalla) Kaliforniassa...Meen ke-to Conan show:hun, paras temppu olis ottaa se kuva ja näyttää siellä tv-kameroille :rock:

Heh. Teen parhaillaan omaa blogia...Ei meinaa vaan olla aikaa kun olen työreissulla (lue: lomalla) Kaliforniassa...Meen ke-to Conan show:hun, paras temppu olis ottaa se kuva ja näyttää siellä tv-kameroille :rock:

Oon kateelline sulle :(. Ei tos jenkkiläs mut conanin show. Pitääki tos tiistaina kokeilla vaikka tota glute bridgeä, jos saan suojattua kaiken rakkaani :D. Mielenkiintosen näköne liike.

Kerros vielä mikäs on Conanin jakson esityspäivämäärä, niin tulee katottua.

Meen tänään ja jos on kaiken vaivan arvoista (pitää mennä ajoissa ja julkinen liikenne ei ole kaikkein kätevintä Losissa), niin ehkä huomennakin koska liput on huomiseksikin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom