Pakarat paukkuu ja maha roikkuu..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mozart
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
41
Tervehdys,
olen 21-vuotias 190cm/82kg mies ja aloitin kohtalaisen epäsäännöllisen treenauksen jo viime keväänä, minkäänlaista suunnitelmallisuutta tai harjoitusohjelmaa en vielä silloin käyttänyt. Ruokailu tapahtui yleensä duunipaikan vieressä kebabin tai burgerin kanssa, tietysti coca-lolalla ja sitten bisse kuureja jonkun verran.

Nyt toukokuun alusta olen alkanut pitää kovempaa linjaa treenauksessa, ohjelma on suurin piirtein ollut seuraavanlainen;

Ma - 8km juoksua, 900m uintia.
Ti - 60min punttisalia.
Ke - 5km juoksua, 900m uintia.
To - 5km Juoksua, 45 Puntti.
Pe - 10km juoksua.

Urheilen siis n.4-5krt/viikko, viikonloput lepään ja ne menevät yleensä alkoholiin tutustuen.

Ongelmani on ettei tämä näy juurikaan missään, ruokailut tapahtuu kylläkin edelleen siellä samassa grillissä ja coca-lolaa menee. Nyt olen viikon ottanut treenauksen jälkeen FASTin reco2 palautumisjuomaa, n.1d per kerta(eli n.5krt viikossa).

Mahaa löytyy jonkun verran ja rintani saattavat hiukan pahana päivänä muistuttaa 13-vuotiaan tytön rintoja, pienet man-boobsit siis.

Treenimotivaatio alkaa pikku hiljaa tippua vaikka duunia kroppani eteen teen kovasti.

Olen ajatellut aloittaa ensiviikosta nuttrilet kuurin ja siinä samalla jatkaa tuota reco2 juomista aina treenien jälkeen, aamulla vitamiinit napaan tietty myös. Muu ravinto jäisi kokonaan pois, poislukien banaanit ja hedelmäsalaatit yms.. Ehkäpä tämä veisi rasvan pois??

Mitä teen siis väärin ja mitä minun pitää tehdä? Lupailin tyttökaverilleni että heinäkuussa olen siinä kunnossa ettei hänen tarvitse enää vieraissa käydä kroppia katsomassa, mutta nyt ei näytä hyvältä.. :itku:

no en oo mikään asiantuntia, mut ruokavalio on mun mielestä päin *****
eli se kuntoon ja ns.roskaruoka pois ja limut sun muut..

Turhat rojut pois sanon minä.
-kalja pois tai vähennä
-limsa pois tai sokeritonta tilalle
-kunnon ruokaa tilalle eikä mitään hampurilaisia sun muita mötöstyksiä. Voisit yrittää kotona tehdä tai muuten yrittää ujuttaa kunnon sapuskaa töihin mukaan missä on tarpeeksi kaikkia tarvittavia rakennusaineita
-osa käyttää grilliruokaa mäsäytyksiin mutta en sitä lähtis joka päivä vetelee jos tarkotus laihtua ja saada kehoa asialliseen kuntoon, sekun on nääs aika raskasta

Tosta recosta lähtisin sanomaan että hiilarivoittoista tavaraa. Halvemmalla saat ja sopivat suhteet kun teet omat sekoitukset.

Minkäslainen toi nutrilettkuuri on? Toi muun ravinnon jättäminen pois kuulostaa nimittäin vähintäänkin mielenkiintoiselta...

Eiköhän toi nutrilett- ole jonkinlainen laihdustusmetodi, joka ekana hävittää nesteet, sitten lihakset ja sitten sen rasvan. Eli jos haluat sellaiselle linjalle lähteä, niin ota ihmeessä nutrilet-kuureja.
Toinenkin vaihtoehto olisi ja se olisi fiksu vähähiilihydraatti pitoinen dieetti. Tsekkaappas täältä palstalta tai googlesta sanoilla: Low carb, vähähiilihydraatti dieetti jne. Pointtinahan on karsia ruokavaliosta turhat hiilihydraatit pois. Eli sokerit ja valkoiset jauhot pääasiassa. Ei mäkkäriä (kuin ehkä parin/kolmen viikon välein) ja ei viinaa (sama juttu), niin olet heinäkuuhun asti laihtunut sellaiset 5kg. Edellyttäen että iltahiilarit on jätetty pois ja muutenkin olet noudattanut dieettisi neuvoja. Noi aerobiset on hyviä ja varmasti rasvaa polttavia mutta sitten, kun astut mäkkäriin taas sisään, homma menee myttyyn ja kalorivaje muuttuu plussaksi ja lihot.

Tosta recosta, suurin osahan siitä on hiilihydreettia, eli siihen voisi sekoittaa puhdasta proteiinia sekaan. Eli jotakin protskua, jossa hiilihydraatteja ei ole kuin alle 5gr tjsp.

Jos sinä uskot tyttöystävääsi ja itseesi, niin on toi viinan jättäminen suht helppoa. Voit myös ajatella, onko se niin fiksua toimintaa mitä viikonloput tulee tehtyä.

Mutta lueppas noista dieeteistä ja huomaat että se on aika helppoa. Onnea diettailuun.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom