Pakarat kasvuun

Tavoite olisi kasvattaa iso perse. Kyykky on varmasti hyvä liike mutta mitä hyviä eristäviä liikkeitä olisi? Mielellään vähän äijämäisiä ettei sitä lantion nostoa tangon kanssa.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
No pääse yli itestäs ja tee sitä lantionnostoo vaan ;=). Liian huono syy olla tekemättä noin hyvää yleisliikettä. Jos joku läski alkaa vinkuun jtn, ni pyydä tekeen perässä. Saattaa maha tulla tielle 😌. Sen lisäks syväkyykky, & pistoolikyykky on toiminut itellä hyvin. Source: perseeni on varsin muodokas, ja olen ylpeä hänestä. Perseen eristävää liikettä et myöskään tuu löytään mikä olis ''miehekäs''. Kaikki unilateraaliset Bulgarialaiset, askelkyykyt, step upit yms. toimii. Äijjämäisemmistä liikkeistä ehkä joku hyvää huomenta tjs. Onhan noita helvetisti.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Bulgarialainen kyykky smithissä oma suosikki, mutta en sitten tiedä onko se äijämäinen. Perseen sillä kyllä saa kasvuun, kunhan muistaa syödä tarpeeksi.

Kyykky, lantionnosto ja maastaveto ovat mielestäni aikalailla parhaimpia liikkeitä pakaran kasvattamiseen. Itse varsinkin tykkään tehdä toisessa reenissä kyykyn ja lantionnoston ja toisessa maastavedon ja lantionnoston. Voin taata, että kunhan liikkeet tekee oikein varmasti alkaa pakara kasvamaan. Itse joskus myös vieroksuin lantionnostoa, mutta kyllä se vaan on yksi parhaimmista liikkeistä tähän ja eipä ole ketään maininnut naisten liikkeeksi nyt kun on jo kohtuullisesti malmia tangossa.

Kyykyissä (varsinkin yhen jalan) hyvä muistaa, että se persikan aktivaatio on suurta myös ihan ala-asennossa. Eli ei kannata jättää vajaaksi niitä kyykkyjä. Jos teet esimerkiksi takakyykkyä voimanostosyvyyteen, niin tee apuliikkeeksi täyden liikeradan bulgarialaisia.

Kyykkypäivänä nuo ja maastavetopäivänä lisäksi vielä tuo vihaamasi lantionnosto.
Kyllä siitä ämmämäisyys lähtee jossain 300 kilon kohdilla. Eikä vaadi ihan älyttömiä päästä noihin rautoihin

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom