Pakaraa pyöreämmäksi?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Originally posted by Memento
Löytyykö vihjeitä saada pakaralihasta pyöreämmäksi. Satun omaamaan lommopakaran, jota täytyisi saada hieman pyöreämmäksi. Lätkän+kaukalopallon pelaaminen vielä korostaa perseen lommoisuutta, sillä ainakin meikäläisellä luistelu tuntuu vaikuttavan eniten pakaran yläosaan!

Todennäköisesti et saa pakaroitasi pyöreämmäksi millään, sillä lihaksen malli sinulla on sellainen 'lommoposki', aivan samanlainen kuin minullakin. Raskailla syväkyykyillä saat todennäköisesti pakaroihin massaa lisää, mutta ei se muoto siitä muutu, voipi vaan tulla luonnottoman näköinen 'pitkä' perse. Nimimerkillä: kokemusta on...

Mä voisin kans myydä pari kiloa lihaa omasta ahteristani...Koitan parhaani mukaan vältellä perseen kasvattamista reenissä ja senpä takia prässi ja jalkakyykky on pannassa. Eli niillä mä olen saanu massaa takalistooni.Etykyykky ei mun kokemuksen perustaalla hirveesti takalistoon ota, myös Hack-kyykky ja koneet on suht. turvallisia.Eli alkuperäseen kysymykseen vastaus: tee kyykky suht. leveällä jalka-asennolla ja syvälle.Prässin saa kohdistumaan takareiden-perseen alueelle leveällä jalka-asennolla ja laittamalla jalkaterät ylös kelkalla.

Yksinkertainen sääntö pakaraiden kasvatukseen on siis että tee kyykyt ja prässit mahdollisimman syvälle alas asti. Itse olen huomannut että maastaveto tehtynä niin että perse käy mahdollisimman lähellä lattiaa, ottaa ainakin minulla parhaiten pakaralihaksiin.

En kyllä ymmärrä ihmisiä jotka eivät halua pakaralihasten kasvavan. Pakaraläskit on sitten aivan eriasia.

"pakaroistani näistä teen niin suuret että silmät tippuvat naisten päistä..."

-Eppu Normaali

Originally posted by fisu
askelkyykys mulla tulee helvetin kipee perse.
Mulla taas toimii tohon se, että vedän naamat metallimiesten saunaillassa. Joka kerta herännyt alasti metsästä ja perse on kipeänä viikon. :itku:

Kyykkytekniikalla on varmaan jonkun verran merkitystä siihen miten rasitus jakautuu jaloissa. Itselläni esim on jalat aika tikut verrattuna perseeseen ja se mun mielestäni johtuu siitä että mulla jää sääri niin pystyyn kyykyssä kun akillesjänne on niin jäykkä. Oon saanut tuntumaan paremmin reidessä laittamalla kantapäitten alle jotain kumimattoa tahi vastaavaa. :2:

Originally posted by fisu
askelkyykys mulla tulee helvetin kipee perse.
Allekirjoitan!!

Etenkin se versio jossa mennään niinkuin taaksepäin niin että paino pysyy noin 80% etummaisella jalalla. Siinä on liike Shedevilille ja pepsi tytölle.

En voi sanoa muuta kuin että onpa tehokas liike. Nimenomaan jaloille ja perseelle.

Vähän laskelmia:
esim.
100 kiloa takakyykky, omapaino 100 kiloa: Selälle tulee painetta 100 kiloa ja + kun taas jaloille tulee yhteensä noin 200 kiloa. Toiselle jalalle tulee siis teorettisesti noin 100 kiloa hommia.

40 kiloa askelkyykky, omapaino 100 kiloa. Selälle tulee 40 kiloa painetta, kun taas yhdelle jalalle voi saada hommia jopa 140 kiloa... sitähän se on kuin siirtää takaisin sen toisen jalan...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Yksi ääni lisää askelkyykylle. Ainoa liike jolla saan peloteltua pakarat krampin partaalle. Ja jos pakaroihin keskittyy niin silloin kannattaa tehdä pitkällä askeleella. Itse teen versiota jossa astututaan eteen vuorotellen vasemmalla ja oikealla. Ihan vaan siksi että se tuntuu liikkeenä niin paljon luonnolisemmalta kuin taakse astuminen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom