Paitapainatukset

Sniffari

Äitisi valinta
Kaupunki
Blue Oyster
Onkos jengi tilaillut paitoja omilla kuvilla/teksteillä? Jos vaikka haluan paitaan tekstin "rintafile rokkaa" tai Wintikan bulkkikuvan, mikä olisi netissä hyvä paikka? Kokemuksia, huonoja/hyviä? Mitä itse kattelin, niin tarjonta nyt on vähän mitä se on... Olisi kiva tietää joku varma paikka, josta saa sitä mitä tilaa hyvillä hinnoilla.

Linkkejähän ei saa laittaa eikä mainostaa, joten jos on tiedossa joku hyvä firma, koettakaa ilmoittaa se siinä muodossa, ettei Mikellä syty kainalokarvat palamaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Missäpäin Suomea vaikutat? Pk-seudulla on ihan suht.edullisia painatuspaikkoja.

Itse olen tilannut pari kertaa fotopaita.net nimisestä paikasta. Siellä on kyllä kaikenlaisia paitoja tarjolla. Teksti ja kuvapainatukset onnistuu kaikenvärisiin paitoihin (näin ei ilmeisesti ole ihan joka paikassa). Vaikuttaa ihan OK firmalta, toimistukset ei tosin ole tullut viikossa niinkuin on luvattu, vaan on siinä kummallakin kerralla menny viikon tai kaks yli.

Painatukset missä

Sattumalta törmäsin tällaiseen yrittäjään SunCap mainosasu,
www.suncap.net. Teetin siellä muutaman(3kpl) mallikappaleen lippalakkeja.
Hinnaksi jäi näille vain 8E. Teksti tuli lakkiin ompelukoneella kirjailtuna.
Huomenna tilaan lisää.

Kallios stadis paikka nimeltä ROSE PRINT,oli halvin mikä tuli vastaan ku hommasin seurapaidat.Musta 160g 2puoleinen 3-väri painatuksella 30kpl.12,20e/Kpl.Loistava laatu!

SniffDaddy sanoi:
Oulussa vaikutetaan. Jotain webbifirmoja olisi lähinnä hakusessa.

Valkealinnassa, ihan Otto Karhin pysäkin kulmassa on pienyrittäjä, joka painaa paitoja myös omista kuvista/teksteistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom