painonputoaminen pysähtynyt!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bakkeri
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
55
juu elikkäs laitetaan vähän taustaa. joskus 2012 tammikuussa painon lähemmäs 120 kiloa, siitä puolessa vuodessa ilman sen kummenpia dieettejä tai liikuntaa sain sen 90kg. sitten hieman siitäkin vielä pois ja esim. viime syksynä olin 85 hujakoilla. pituutta siis 173cm. nyt viime joulun syömisten ja liikkumattomuuden takia paino nousi taas siihen 95 ja pysynyt siinä oikeastaan tähän päivään saakka. nyt tässä yritellyt muutamia viikkoja dieettailla suht pienillä hiilareilla ja muutenkin melko vähäisellä ravinnolla mutta ei lähe laskeen. eli apuja nyt tarvittaisiin. liikuntaa harrastan about 5 kertaa vko joku 5-10 kilsan lenkki. työ myös todella fyysistä. neuvoja?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jeps, tolla kulutuksella laskee kyl vaika ei varsinaisesti edes yritä. Eli tavallista monipuolista ruokaa, ei eineksiä, leivonnaisia, makeisia yms.

siis paljon juomista kaloreita? ei paljon mitään sillä aika lailla vissy/vesi linjalla. kahvin kans rasvatonta maitoa joku 3 kuppia päivässä.

voisko sitten olla että saan liian vähän kaloreita kulutukseen nähden ja kroppa jollain säästöliekillä?

kyl sul on ihan liian vähän kaloreita.

Siltä tämä nyt vaikuttaa.

Varsinkin jos on fyysinen työpaikka. HYVÄ mies aijaijai, *heristelee sormea*

Mitäs pomosi sanoo, jos olet ihan veto-pois ja vähäenerginen työpaikalla?

Osta salikortti, suosittelen myös salilla käymistä, pudota rasvaprosenttia ja lisää samalla / tai vähintäänkin ylläpidä lihaksistoa. :)

En ymmärrä tota rasvattoman maidon käyttämistä kahvissa dieetillä, jos juoja muuten käyttää sinistä. Kalorimäärässä ero on mitätön niillä määrillä, mitä nyt kahviin laitetaan päivässä. Kalorit kuittaisi pikkuisen enemmän hyötyliikuntaa tai mikä vaan pieni justeeraus siinä omassa päivän ravinto-excelissä, jos nyt sekin on niin merkittävä asia että kahvimaidon kaloritkin lasketaan ja tietoisesti vaihdetaan rasvattomaan. Ja ehkä dieetin jaksaisikin paremmin pääkopan kannalta kun edes kahvi maistuu paremmalta. :) Musta rasvattomalla maidolla se laihuus tulee maussa selvästi esiin.

siis paljon juomista kaloreita? ei paljon mitään sillä aika lailla vissy/vesi linjalla. kahvin kans rasvatonta maitoa joku 3 kuppia päivässä.

voisko sitten olla että saan liian vähän kaloreita kulutukseen nähden ja kroppa jollain säästöliekillä?

Tarkoitin vähän kieli poskessa sitä, että jos kulutus on 3000kcal ja syöt 1500kcal niin jostain tulee 1500kcal kun paino ei tipu.

Siis kun oikeastaan ainoa keino tietää toi kulutus on laskea paljonko syöt ja katsoa mitä painolle tapahtuu; laskee -> syöt alle kulutuksen, nousee -> syöt yli kulutuksen. Tuota tietenkin jonkin verran sotkee esim. kovat treenit jotka saa nestettä kertymään.

Toi 1500 on joka tapauksessa sulle liian vähän. Nosta kalorit ainakin -> 2000, jos sulla on oikeasti fyysinen työ niin 2500. Koita vakioida nuo syömiset. Eli ei mitään arvailuja tyyliin "joku 1000-1500". Juo tarpeeksi (paljon) vettä. Punnitse itsesi joka aamu. Seuraa viikon alinta painoa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
juu kyllä on fyysistä työtä :) ja tosta maidosta niin rasvatonta vetänyt koko ikäni et se nyt ei ole tarkoituksella tullut käyttöön :)

PERKELE

Mulla on tullut sama ongelma kun sulla Bakkeri.

Paino on nyt pysynyt vähän liian samoissa lukemissa sitten viime viikon mittauksen. (106,2 alin mitta, toissapäivänä mitattu)
Paino on tod pudonnut ehkä vain 0,2kg

Vielä ollaan toistaiseksi painonpudotus aikataulussa, mutta pudotustahdin pitäisi olla se lähes 1kg per viikko (tässä alkuvaiheessa). Yritän itse tuonne 75-80kg painoon. Ollaan samanpituisia Bakkerin kanssa.

keskiarvo kalorit viime viikolla n.2300 kcal per päivä
Mulla oli viime viikolla:

60min + 75min +75min + 75min kuntosali
hyötyliikuntaa kauppaan ja salille (10min yhteen suuntaan)
45min kävely 5kmh,
60min kävely 4kmh 4,5° ylämäki

PERKELE

Mulla on tullut sama ongelma kun sulla Bakkeri.

Paino on nyt pysynyt vähän liian samoissa lukemissa sitten viime viikon mittauksen. (106,2 alin mitta, toissapäivänä mitattu)
Paino on tod pudonnut ehkä vain 0,2kg

Vielä ollaan toistaiseksi painonpudotus aikataulussa, mutta pudotustahdin pitäisi olla se lähes 1kg per viikko (tässä alkuvaiheessa). Yritän itse tuonne 75-80kg painoon. Ollaan samanpituisia Bakkerin kanssa.

keskiarvo kalorit viime viikolla n.2300 kcal per päivä
Mulla oli viime viikolla:

60min + 75min +75min + 75min kuntosali
hyötyliikuntaa kauppaan ja salille (10min yhteen suuntaan)
45min kävely 5kmh,
60min kävely 4kmh 4,5° ylämäki

Tuo on ihan tavallista dieetillä, että alun jälkeen paino ei putoa tasaisesti.

Tuo johtunee nesteen kertymisestä dieetillä. Jonkin verran tuota on tutkittu ja dokumentoitu. Paino putoaa sitten hetkessä enemmän aina kun tuo neste lähtee liikkeelle.

uhh toivotaan niin, sori että tunkeuduin tänne Bakkerin ketjuun mutta rupesi vaan vähän pännimään, ettei ollut enempiä lähtenyt vielä. (vaika olin noudattanut kaikkia ohjeita PT:ltä)

Noh, on se paino sentään edes vähän alempaan laskujohteista. Ei ole tullut ainakaan plussaa!

muistakaa ne kuidut dieetillä. Usein hiilaria karsitaan painoa pudotettaessa luonnollisesti ja lähes aina hiilarin lähteet on yhtäkuin kuidun lähteitä eli kaura,täysjyvätuotteet jne. pelkistä rehuista imo vaikea saada päivän kuitumäärää joten esim psylliumkuitu toimii hyvin apuna. Kun kehonpolttouuni eli ruoansulatus skulaa nii pitäisi sen näkyä mm kiristymisessä.

ok

noita täysjyvä juttuja on kyllä tullut syötyä, täysjyväpaahto sekä vaasan taikaruis (ruistäysjyvä)

makaronit ja riisit on ollut täysjyviä molemmat.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom