Painonpudotus

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Mitä teen väärin? Olen n. Puoltoista kuukautta käynyt salilla, laskenut hiilarit alle 100g, proteiini noin 120-150g ja rasvat alle 50g. Olen tuon -700kaloria miinuksella päivittäin ellen enemmänkin. Käyn tämän lisäksi 4x viikossa salilla. Silti painoni on tippunut vajaan 1kg koko tämän aikana? Missä siis menee pieleen?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Yleensä kun kuntosaliharjoittelun aloittaa, niin paino nousee ensimmäisinä viikkoina helposti 1 - 2 kiloa ihan sen seurauksena, että treenatut lihakset keräävät itseensä nestettä. Itselläni painonnousu oli melko lyhyessä ajassa kolme kiloa ja silti vyötärölle ei tullut senttiäkään lisää. Painonnousuni oli siis enimmäkseen nestettä ja toivottavasti vähän lihastakin. Se, että sinulla paino on tuossa ajassa kuitenkin sen vajaan kilonkin laskenut, on minusta ihan hyvä suoritus edellä mainittu huomioon ottaen. Siis kun painonpudotus on miinuskaloreista päätelleen tavoitteenasi.

Joku osaavampi täydentäköön tai korjatkoon vastaustani.

Jätä vaaka hetkeksi rauhaan ja ota vyötärönympäryksestä mitat ja seuraa mielummin sitä ainakin alkuun. (Mutta älä liian usein esim kerran 1-2vk välein tarkista missä mennään) Kuten Aikamies tuossa mainitsikin paino saattaa aluksi helposti nousta kuntosaliharjoittelun aloittamisen jälkeen. Tsemppiä treeneihin!

Zone-sarja -42%
Ota mukaan pienet 20-30min aamulenkit pari kertaa viikossa ja lopeta se kilojen vahtaaminen. Välillä kannattaa tankata hiilareita ja kaloreita reilummin kunhan siinäkin pitää järjen mukana.

Progress, not perfection. Tsemppiä! (y)

Noin 1300 kcal. Ehkä diettibreikki 2-6 viikoks ois hyvä ottaa. Ota ne kalorit sinne 2200 kcal minimissään. Ja pidä ne sen 2-6 vkoa siellä.

Tosta on ihan turha ruveta enää pudottaa kaloreita. Seuraavaks lähtee kuukautiset ja sit rupee kilppari kiusottelemaan mikäli kalorit vaan tippuu pidemmäks aikaa. Todennäkösesti juot aika paljon vettä mikä vähän huijaa painoa.

https://pakkotoisto.com/threads/dieettaaminen-asiat-joilla-ei-ole-merkitystä.91255/

Mitä teen väärin? Olen n. Puoltoista kuukautta käynyt salilla, laskenut hiilarit alle 100g, proteiini noin 120-150g ja rasvat alle 50g. Olen tuon -700kaloria miinuksella päivittäin ellen enemmänkin. Käyn tämän lisäksi 4x viikossa salilla. Silti painoni on tippunut vajaan 1kg koko tämän aikana? Missä siis menee pieleen?

Mitä ja miten, missä ajassa, millä tehoilla, teet siellä salilla? Urheilet ihan kunnolla tunnin, kevyttä jumppaa parikyt minsaa vai jotain siltä väliltä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom