painonpudotus ja rasvanpoltto :)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jepi
  • Aloitettu Aloitettu
elikkäs meinasin tässä lopettaa duunin :D ja alottaa kunnon kesäkunto projektin :thumbs: mutta ei mul oo ku 3,5 kk aikaa, joten miten voin maksimoida painonpudotuksen ja erityisesti rasvanpolton? vinkkejä kaivataan ...
olen jäsenenä CMS -clubilla joten meinasin tämmöstä:

6krt/vk crossing (joko basic tai cardio)
1krt/vk lihaskuntojumppa
4krt/puntti (2krt kädet ja 2krt jalat)

tätä settii aattelin vetää semmoset 1kk ainaki alkuun...myöhemmin varmaan osa crossingeista jumpiksi ja alan pyöräillä keväämmälllä semmosii 1,5h lenkkei :thumbs:

miltäs kuulostaa?
ja noit proteiinei oon miettiny kans et mitä kannattais vetää?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hiukannrauhallisempi alku vois olla hyvä jos et ole paljon noissa ihmepumpeissa käynyt. 11 tollasta n. 60 minuutin reeniä viikkoon on harjaantumattomalle aika paljon.

Proteiinina halpaheraa, niiden erot on oikeesti ihan miniminimaalisia, eli hinta ja maku on ratkasevat tekijät.

Kesäkuntoprojekti lähtee kumminkin ruokavaliosta.

No siis oon kilpa-aerobicannu :p lopetin jt 1v sitte ja päässy vähä rapistuu :D

mut noi crossingit sun muut ei ees periaattees oo rankkoja... eikä niist tuu paikat kipeeks :täl hetkel jt pituus 176 ja paino jt 75:eek: ei oo vaakaa himas nii arvaukseks menee :)

siis viime keväänä vedin noit ihme jumppii 5krt viikosja kattelin vähä et mitä söin nii tippu 2kg viikos :)

ja sitä oon kans miettiny et ku aika paksut käsivarret ni epäilen että niistä tulee kovnkaa ohuet vaikka laihtuisin :/

ja en ees sano että saan varmaa liian isot lihakset :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom