WEIGHTLIFTING Painonnostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja strong
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Painonnostovideoita – tempaus, työntö ja treenipätkät

Meta description: Painonnostovideoita-ketju: tempaus- ja työntöklipit, treenipätkät, kisavideot, tekniikka-analyysit ja PR-yritykset.

En olekaan moneen vuoteen kommentoinut, mutta nyt pakko kysyä mistä se kertoo, jos yksityisellä tililläni tykkään meidän (useamman ihmisen firman) lataamista videoista? Ylpeydestä siitä mitä ollaan saatu aikaan? Onko se siis rikos? Jos aiot vihata kaikkea mitä touhuan, vapaasti, mutta sinun elämästäsi se vie aikaa - ei minun. Itse olen ainakin todella onnellinen, että pojat mahdollisti valmennuksen jatkamisen enkä joutunut kuoppaamaan tekemisiäni vaan pystyn keskittymään enemmän urheiluun. Olkaa tekin onnellisia siitä!

Kannattaa laittaa muuten tuo The Processin youtubesivu seurantaan. Tehtiin sinne paljon lihashuolto, apuliiike, liikepankkivideoita, joista voi olla teille apua. En vaan tiedä ovatko linkit vielä julkisia. Lisää mainostusta ja itsensä tyrkyttämistä siis

Terkuin täältä Saksasta
Anni

Ps.

Ai että rakastan anonyymien ihmisten hurskastelua. Se saa aina hymyn huulille huomata, että omilla touhuilla on johonkin näin suuri merkitys

Ylpeydestä?
Säälittävää.
Myötähäpeä on pahinta.

Nuo "klokovin" annidissaukset ovat lähinnä säälittäviä. Ei voi kauhalla ammentaa jos on lusikalla annettu.

Mutta surullisia uutisia Thaimaasta, en ainakaan itse ollut tietoinen asiasta. Kahdeksan doping-käryä eikä yhtään edustajaa omassa maassa järjestettävissä kisoissa. Eikö tää ikinä lopu tai edes vähene.

6v vanha?

Varmaan piti päästä vittuilemaan jotain, kun tuossa ylempänä oli linkitetty juttu Vuohijoesta sanoin "hyvä juttu Anni Vuohijoesta". Tällä käyttäjällä selkeästi patoutumia Vuohijokea kohtaan.

Tämä Sami tosiaan Annin mies.

Back
Ylös Bottom