Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
View: https://m.youtube.com/watch?v=hCncBQFc5pc
tämmöisen löysin omalta kanavalta . En tiiä miksen oo aikanaan julkaissut. 2014 vuoden parhaat nostot. Kymmenen 200kg+ työntöä, etukyykky 240*2, tempaus 157. Tempaus pukeilta 150*2.
Kattava vastaus olisi todella pitkä mutta tiivistettynä tempauksen tekniikka on aavistuksen huonompi mikä osittain johtuu tiettyjä lihasten heikkoudesta suhteessa toisiin . Osittain. Jos saisin ajassa mennä takaisin uran alkuun niin nykytiedoilla reenaisin eri tavalla. Ja jotkut nostajat ovat ominaisuuksiltaan enemmän työntöjiä(Ilya Ilin, Mart Seim, Zlatan Vanev, Rasul Sarakajev, Idalberto Aranda) vaikkei tekniikka edes olisi tempauksessa huonompi. Mutta itselleni se on myös tekniikkaa. Tietyssä uran vaiheessa harjoiteltiin todella väärin. En silti ole näistä virheistä katkera koska niiden takia ymmärtää tiettyjä asioita nyt paremmin ja osaa valmentaa porukkaa nostamaan paremmin kuin itse.Varmaan joskus asiaa käytykin läpi, mutta mistä johtuu nostajan suhteelliset erot tempauksessa ja työnnössä? Melko samanlaisia nostoja kuitenkin? Sulla näytti olevan työntö hieman tempausta edellä? Mistä se johtui?
Nii, koska joka jätkä vetää yli kolmesataa remmeillä. Miks nää remmit on aina niin kauhea asia? Kukaan ei kiinnitä huomiota jos on ollu käytössä painonnostotanko tai vetotanko, mut auta armias jos on vetoremmit nii niistähän saa huomattavasti enemmän hyötyä. Mulla on varmaan aina ollu vääränmerkkiset vetoremmit ku ei oo tankoon saanu laittaa yhtään lisää limppuja.Kerrankin mave-video, missä nostaja ei käytä remmejä. Siirtyykö Tokola voimanostoon jos ja kun painonnostoura on taakse jäänyttä elämää?

Vyö on kans ihan ok mutta ei saatana remmit.Nii, koska joka jätkä vetää yli kolmesataa remmeillä. Miks nää remmit on aina niin kauhea asia? Kukaan ei kiinnitä huomiota jos on ollu käytössä painonnostotanko tai vetotanko, mut auta armias jos on vetoremmit nii niistähän saa huomattavasti enemmän hyötyä. Mulla on varmaan aina ollu vääränmerkkiset vetoremmit ku ei oo tankoon saanu laittaa yhtään lisää limppuja.![]()
Nii, koska joka jätkä vetää yli kolmesataa remmeillä. Miks nää remmit on aina niin kauhea asia? Kukaan ei kiinnitä huomiota jos on ollu käytössä painonnostotanko tai vetotanko, mut auta armias jos on vetoremmit nii niistähän saa huomattavasti enemmän hyötyä. Mulla on varmaan aina ollu vääränmerkkiset vetoremmit ku ei oo tankoon saanu laittaa yhtään lisää limppuja.![]()
Jos ei hyötyä, miksi kielletty kilpailuissa?? Miksi käyttää mitään varustetta jos ei niistä hyötyä ole? Jos tuloksia halutaan esitellä ja kilomäärillä elvistellä, niiden, imo, tekotavan oltava sama kuin kilpailuissa. Remmien käyttö treeneissä on tietysti ihan ok.Nii, koska joka jätkä vetää yli kolmesataa remmeillä. Miks nää remmit on aina niin kauhea asia? Kukaan ei kiinnitä huomiota jos on ollu käytössä painonnostotanko tai vetotanko, mut auta armias jos on vetoremmit nii niistähän saa huomattavasti enemmän hyötyä. Mulla on varmaan aina ollu vääränmerkkiset vetoremmit ku ei oo tankoon saanu laittaa yhtään lisää limppuja.![]()
Jos ei hyötyä, miksi kielletty kilpailuissa?? Miksi käyttää mitään varustetta jos ei niistä hyötyä ole? Jos tuloksia halutaan esitellä ja kilomäärillä elvistellä, niiden, imo, tekotavan oltava sama kuin kilpailuissa. Remmien käyttö treeneissä on tietysti ihan ok.