WEIGHTLIFTING Painonnostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja strong
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Painonnostovideoita – tempaus, työntö ja treenipätkät

Meta description: Painonnostovideoita-ketju: tempaus- ja työntöklipit, treenipätkät, kisavideot, tekniikka-analyysit ja PR-yritykset.

Arvosteleminen on helppoa kun ei ikinä itse yritä. Ei joudu arvostelututkan alle kun pysyttelee kotona koneen ääressä. Milko on loistava esikuva suomalaiselle urheilulle. Kaikki tai ei mitään, niin tehdään tulosta. Ns normaalia elämää (opiskelu/työelämä) ehtii kyllä elämään.

Siis kyllä minulla ainakin on pistänyt silmään Ilyan videoissa ettei ihan kaikki terävyys, tekniikka ja räjähtävyys ole aivan 100% mitä miehellä itsellä on potentiaalia. Minähän en painonnostajien treenijaksotuksista jne mitään tiedä mutta uskoisin että tuo nyt peruskaudella on ihan normaalia ja sen ideana onkin juuri saada toistovarmuutta ja peruskuntoa. Kaikki kunnia toki Ilyalle ja vaikka miestä todella kovasti fanitankin. Ilya tosin kyllä sitten kisoissa on jokaiselle epäilijälleen tähän asti näyttänyt millainen kilpailija ja nostaja on kyseessä.

Ilya tosin kyllä sitten kisoissa on jokaiselle epäilijälleen tähän asti näyttänyt millainen kilpailija ja nostaja on kyseessä.

Ilyan vahvuus on juuri siinä, että tämä on kunnossa oikeaan aikaan. Aika paljon on näitä nostajia, jotka tekevät maailmanennätyksiä youtubessa ja piirikunnallisissa, mutta isoissa kisoissa sitten syystä tai toisesta tulostaso tippuu kymmeniä kiloja. Ilya taas tekee ne kovat tulokset juuri siellä, missä niitä tarvitaan eli isoissa kisoissa ja hyvällä suoritusvarmuudella. Kyllä silloin täytyy treeneissäkin tehdä asiat oikein, vaikka niissä eivät koko aikaa huippupainoja liikuteltaisikaan tai joka treeniä vedettäisi HC-meiningillä.

Tähän lahjakkuus keskusteluun sen verran, että Miika Antti-Roikon työntö on enemmän kuin sarjansa tempauksen ME. En näkisi että tuo ihan lahjattomalta onnistuu. Täällä joku sanoi Milkon olevan lahjakkain nostaja pitkään aikaan, niin halusin muistuttaa Miikan edesottamuksista.

Sinclair-pisteissä 400 pisteen "eliittirajan" puhkaisemin olisi suomalaiselta painonnostajalta nykypäivänä todella kova temppu.

2013-12-28 Antti-Roiko Miika 1988 KJ Lohtaja m 105 98.9 155 203 358 400.023 ks

Tähän lahjakkuus keskusteluun sen verran, että Miika Antti-Roikon työntö on enemmän kuin sarjansa tempauksen ME. En näkisi että tuo ihan lahjattomalta onnistuu. Täällä joku sanoi Milkon olevan lahjakkain nostaja pitkään aikaan, niin halusin muistuttaa Miikan edesottamuksista.

Joo tottakai muistetaan onhan miika suomenparas mies nostaja tällä hetkellä! 85 työnnen SE: kin miikalla! Siksi hiukan harmittaa ettei miika aio enää 94:ssa nostaa kun senkin sarjan SE:t kuuluisivat miikalle eikä rovaniemen horkkaajalle.

minä en vain pidä siitä että meuhkakataan ja riehutaan nostoissa!!!

Aika monet muut näyttää tykkäävän, joten tähän ei voi sanoa muuta kuin "deal with it". Jenkkifoorumeilla vastaavaa keskustelua käydään Jon Northista, eikä aina ihan mukavilla äänensävyillä. Toivottavasti homma ei menisi täällä samaan.

tempaus: ehkä pikkuriikkinen lempeä huumori lausahduksessani milkoa koskien jäi sulta huomaamatta. en verrannut nostajia keskenään. sen tekee vain ja ainoastaan kisat. jos joku huutaa ja mesoo nostaessaan on sitten ihan kunkin oma asia ja jos sillä enempi rautaa nousee, huuda perhana! rajarautoja kuitenki nostellaan ja useimmiten se vaatii enempi psyykkausta ku vessassa käynti. useimmiten. pidä ihmeessä se tietokone äänettömällä, niin johan helpottaa. ja kyllä: :)

Joo tottakai muistetaan onhan miika suomenparas mies nostaja tällä hetkellä! 85 työnnen SE: kin miikalla! Siksi hiukan harmittaa ettei miika aio enää 94:ssa nostaa kun senkin sarjan SE:t kuuluisivat miikalle eikä rovaniemen horkkaajalle.

Kyllä. Miikalla on 85:n SE työnnössä. Ja tällä hetkellä Suomen paras painonnostaja, mutta mitä katselin tilastoja Miikan paras yhteistulos 85:n on 321kg ja Milkon paras on 326kg enkä todellakaan usko että jää Milkon parhaaksi. Ja mitä noihin 94 suomen ennätyksiin tulee niin minun mielestä ne kuuluvat tasan sitten Miikalle kun hän ne rikkoo. Katos kun tämä urheilu on sellaista että Suomen ennätys on Suomen ennätys vasta sitten kun se edellinen Suomen ennätys rikotaan. Enkä nyt todellakaan tarkoita mitään pahaa Miikaa kohtaan. Kova Jätkä!

- - - Updated - - -

tempaus: ehkä pikkuriikkinen lempeä huumori lausahduksessani milkoa koskien jäi sulta huomaamatta. en verrannut nostajia keskenään. sen tekee vain ja ainoastaan kisat. jos joku huutaa ja mesoo nostaessaan on sitten ihan kunkin oma asia ja jos sillä enempi rautaa nousee, huuda perhana! rajarautoja kuitenki nostellaan ja useimmiten se vaatii enempi psyykkausta ku vessassa käynti. useimmiten. pidä ihmeessä se tietokone äänettömällä, niin johan helpottaa. ja kyllä: :)

Kaikilla ei ole huumorin tajua :D

Kyllä mä vielä EMät nostan ysinelosesssa :) Sen jälkeen nähdään kuuluuko niistä ennätyksistä mulle mikään :P

Aika kova temppu tosiaan jos aiot satavitosiin nousta lähitulevaisuudessa. Oletko kuinka paljon kiinnittänyt painoosi huomiota nyt kun se on ollut hieman alle sata kiloa? Ajattelin vaan että jos se ilman diettaamistakin pysyy noin viiden kilon päässä 94kg sarjasta, niin aika pitkä matka on 105kg sarjan offseason painoihin, eikö ne tahdo olla monilla luokkaa +110kg?

Noh, eihän ne omat kilot vaan ne nostetut, mutta kilpailukaan ei ainakaan euroopan tasolla helpotu jos vertaa noita kahta sarjaa keskenään. En arvostele, lähinnä utelen että mistä moinen päätös? :)

kauheasti ihmiset nokkiinsa ottaa jos arvostelee.eikö urheilijoita ole kautta ajan arvosteltu?minun mielestä jos lähtee ammattimaisesti tekemään jotain niin on oltava valmis kritiikkiin ja olen edelleen sitä mieltä että se turha huutaminen on vaan rumaa ja tyhmää.

Back
Ylös Bottom