WEIGHTLIFTING Painonnostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja strong
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Painonnostovideoita – tempaus, työntö ja treenipätkät

Meta description: Painonnostovideoita-ketju: tempaus- ja työntöklipit, treenipätkät, kisavideot, tekniikka-analyysit ja PR-yritykset.

Ilyinin peruskuntoreeniä, mm työntö telineistä 5x160k, kotikisoissa tulee olemaan hirmukunnossa, niin paljon on vielä aikaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Aiheen vierestä ja pahasti mutta Klokov ilmeisesti tulossa lappeenrantaa.. Sisu Gathering, Dmitry Klokov | CrossFit Lappeenranta Ois kiinnostava nähä mutta hinta on turhan paljon ja sijainti myös liian kaukana kun nostais kustannuksia entisestään... plus oma b-luokan taso niin ihan normi valmentaja/nostajakin sais mun tekua korjattua parilla kympillä kummasti :D Ois kiva tietää myös jos muut salit on mukana seminaarien pidossa jos vaikka tulis lähemmäskin kotia

Aiheen vierestä ja pahasti mutta Klokov ilmeisesti tulossa lappeenrantaa.. Sisu Gathering, Dmitry Klokov | CrossFit Lappeenranta Ois kiinnostava nähä mutta hinta on turhan paljon ja sijainti myös liian kaukana kun nostais kustannuksia entisestään... plus oma b-luokan taso niin ihan normi valmentaja/nostajakin sais mun tekua korjattua parilla kympillä kummasti :D Ois kiva tietää myös jos muut salit on mukana seminaarien pidossa jos vaikka tulis lähemmäskin kotia

minun mielestä ei aloittelijan kannata klokovin nostoista hirveästi mallia ottaa persepystyssä selällä vetämistä plussana toinen jalka aavistuksen taaempana.muutenhan ukko on kova tekijä joka kyllä osaa tekniikassa neuvoa sen nostosta ei vaan kannata kauhiasti kopioida.

vähemmän teräviä vaan... ookko milko ajatellu värjätä hiukset mustiksi? ;)

No on seminaarilla kyllä hintaa joo... :)

Vertailukohtana: 85 kilon maailmanennätykset Youth-ikäluokassa ovat 170, 216 ja 386 (tietysti herra Ilyinin nimissä). Khugaev tulee todennäköisesti nousemaan nopeasti ylempään painoluokkaan, jossa on muuten sitten pääosin heikommat ME-tuloksetkin (174, 207, 375). Ottanee ainakin jonkun noista nimiinsä piakkoin, ellei kaikkia.

joku kun kirjoitti että milkolla on terävämpää nostamista kun ilinillä niin voi jesus!milko on valovuoden päässä huipulta se että huutaa vieoissa ja riehuu ei tee huippu nostajaa!

joku kun kirjoitti että milkolla on terävämpää nostamista kun ilinillä niin voi jesus!milko on valovuoden päässä huipulta se että huutaa vieoissa ja riehuu ei tee huippu nostajaa!

Mikä närästää? Uskoisin että tuon tietää jokainen sanomattakin. Jopa milko itsekin. Se että sinun täytyy siitä mainita niin kertoo aika paljon sinusta. Ollaan ylpeitä milkosta, kuitenkin lahjakkain suomalaisnostaja pitkään aikaan. Ei mua ainakaan haittaa että milkolla asennetta on ja kehtaa sen näyttää.

Tuijotat siis numeroita? silloinhan hossein rezazadeh on vielä räjähtänpi kuin ilin? kyllähän sen silmäkin kertoo että milkon nostaminen on todella terävää ihan mailman luokkaa! se että raudat ei riitä maailman huipulle ei tarkoita sitä että olisi hitaanpi kuin huiput.

Tokolan Milen tekniikka ja suoritusnopeus ovat täysin maailman huippuluokkaa. Tämän hetken tulostaso, noin 148-152/180-184, on kasivitoseen kotimaisittain erinomaisen hyvä. Veikkaan, että EM-kisoissa muutaman viikon päästä sarjan tempauksen ja yhteistuloksen SE- ja PE-numerot kohentuvat.

Sinclair-pisteissä 400 pisteen "eliittirajan" puhkaisemin olisi suomalaiselta painonnostajalta nykypäivänä todella kova temppu. Siihen on Milkon nykykunnolla täydet mahdollisuudet.

Miehen kohdalla puhutaan 21-vuotiaasta nostajasta, ominaisuuksiltaan huippulahjakkuudesta, jolla on kehitysvuosia vielä runsaasti edessäpäin. Olen varma, että kehitystä myös tulee, sillä kyseisen tapauksen harjoittelu, asenne ja ylipäätään paneutuminen painonnostoon on täysin ammattimaista. Joku voisi sanoa, että se on jopa fanaattista.

Poikkeuksellinen yksilö ja lahjakkuus, joka laittaa itsensä vieläpä täysin likoon asiansa puolesta, herättää aina tunteita, niin puolesta kuin vastaan. Keskinkertaisuuksille suodaan harvemmin samaa iloa :)

Olen kyllä tuosta nopeus puolesta täysin samaa mieltä kanssasi Shtangist! Vielä kun kerran ilyaan ruettiin vertaan mikä täysin typerää ja turhaa, mutta ei ne milkon reeni painot tällä hetkellä valovuoden päässä ole! Taitaa tuo vitamiini puolikin erota kaveruksilla jossain määrin.

Back
Ylös Bottom