WEIGHTLIFTING Painonnostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja strong
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Painonnostovideoita – tempaus, työntö ja treenipätkät

Meta description: Painonnostovideoita-ketju: tempaus- ja työntöklipit, treenipätkät, kisavideot, tekniikka-analyysit ja PR-yritykset.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Onko kukaan sinut tuon liikkeen kanssa mitä Kolecki tekee 8:45 eteenpäin? Alaselkää nähtävästi treenataan. Kuitenkaan en oo koskaan nähnyt/kuullut kenenkään muun tekevän tätä... Joku Koleckin mahd. vammoja varten räätälöity juttu?

Vaikuttaa välilevypumppailulta, jota jto suositteli mullekin rekissä roikkuen (ilman painoja tosin) selkäkipin sijaan. Lienee palauttava/aineenvaihduntaa ja liikettä välilevyissä lisäävä loppujumppa

Vaikuttaa välilevypumppailulta, jota jto suositteli mullekin rekissä roikkuen (ilman painoja tosin) selkäkipin sijaan. Lienee palauttava/aineenvaihduntaa ja liikettä välilevyissä lisäävä loppujumppa

Olen kuullut välilevyjen aineenvaihduntaa lisättävän ihan vaan roikkumalla just treenin päätteeksi, mut olisko tässä sit siitä kyse? Jaa a ehkä jää arvoitukseksi..

Ton takia ainakin itse vetelen leukoja ja roikuskelen muuten vaan tangosta aina treenin päätteeksi. Selkä tuntuu paljon paremmalta!

Luulin että videoplayeri lagaa mutta tämä Simo onkin aivan helvetin nopea kaveri!

https://www.facebook.com/photo.php?v=691223100888231

Ei nyt millään pahalla mutta tuollaiset kilot joutaa vielä aika nopeasti liikkuakin... Tuo atg kyykky on kyllä kova temppu! :)

Rigert88, saisiko jotain päivitystä Saksan maalta, kuinka siellä on treenit sujuneet, kisakalenteria yms? Aloitus ei tainnut ihan nappiin mennä, omat kommentit?

Edit: Tarkoitin siis sitä ekaa kisaa, en tuota kotiavausta.

Pakko saivarrella mutta missä kilomäärissä saa alkaa liikkumaan hitaasti? :hyper:

Tämän kaverin varmaan tietää kaikki muut ketjun lukijat, mutta itse löysin vasta nyt. Video on itsessään tosi siisti että kehtaa varmaan uudestaankin postata:

Back
Ylös Bottom