WEIGHTLIFTING Painonnostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja strong
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Painonnostovideoita – tempaus, työntö ja treenipätkät

Meta description: Painonnostovideoita-ketju: tempaus- ja työntöklipit, treenipätkät, kisavideot, tekniikka-analyysit ja PR-yritykset.

Paljonkos rigert uumoilet takakyykkysi olevan? Aika helppo ylöstulo montusta. :D

kyllä :) nyt tekniikka pysyy kasassa isommalla raudalla kun aiemmin.

Ehdottomasti samaa mieltä, näyttää vahvoilta ylöstyönnöt! Saako udella, että mitä olet reenaillut yläkropalle, niin että nostot eivät ole kuitenkaan hidastuneet ja liikkuvuskaan liene kärsinyt siinä?

http://koti.kapsi.fi/v-15/?m=201211

tuolta löytyy marraskuun kohdalta meikäläisen kirjottelemaa tekstiä otsikolla "Kohti FIN-SWE kammoittelua ja Suomen cupia". Siellä oon kertonu mun reenaamisesta ja mun reeniohjelman runko on siellä. sen lisäks mitä ohjelmassa on niin jonkin verran teen ylimääräsiä pystäreitä kevyellä,ylätaljaa,kuntopallon heittoja ja,,,kyllä, hauista ;) mut siis, en mä isolla tee mitään, en hae maksimeita, oon niin vähän eläessäni yläkroppaa reenannu et pitää alottaa pienin askelin.

Tais olla 96kg omapaino, korjatkaa jos olen väärässä. Komea oli :D Varmaan 210 nyppäis jo rinnalle.

Upea nosto toi 201, varaakin jäi. Todella helppo rinnalleveto.
Löytyy muuten videolta kohdasta 2:02:00 eli ihan lopusta viimeisenä nostona.

Huomioin muuten että nyt otettiin lähdössä tyhjät pois, ei rytkäytystä enää ;)

http://koti.kapsi.fi/v-15/?p=424

miikan koko kisa, meikäläisen sypertötäl (ei ollu muuten sit kauhee mukava paskan olevalla selällä nostaa VN kisan jälkee :D ) ja Oemssin rawjoukkuetouhuiluja.

Funkkis, voisko tuon teidän saitin taustan muuttaa jonkun toisen väriseks? Ainakin mun näytöllä menee teksti puuroks ku se noin tumman sininen..

Kiitos :)

Funkkis, voisko tuon teidän saitin taustan muuttaa jonkun toisen väriseks? Ainakin mun näytöllä menee teksti puuroks ku se noin tumman sininen..

Kiitos :)

OT siis sehän on valkonen? Syy lienee siinä et jos muistelin oikein niin käytät IE vanhaa versiota, joka ei tue tuota word pressiä. Joku toinenkin taisi tuosta sanoa ihan alkuvaiheilla ja syytä tutkittaessa selvisi että johtuu selaimesta Eli ei voi mennä puuroksi, koska se pohja on valkonen (tekstipohja siis) se puskee tuon sivun värin eli sen alasinisen läpi jos on vanha selain :) Ja siihe ei oikee kykene vaikuttaa nyt. EN viitsi vaihtaa sitä vaaleaksi, koska sitten se palsta ei erottuisi enää (vaalea vs valkoinen ei oo hyvä). Itsellä näkyy valkoisena puhelimellakin. :)

e: eli siis jos vaihdan tuon vaaleaksi täytyisi jaksaa kaivaa myös tekstin taustoille uusi tummempiväri ja vaihtaa fonttien väri, jotta näkyisi tummemmasta tausta. ja ei jaksaisi säätää kun helpommalla pääsee selaimen vaihdolla :)

Back
Ylös Bottom