WEIGHTLIFTING Painonnostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja strong
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Painonnostovideoita – tempaus, työntö ja treenipätkät

Meta description: Painonnostovideoita-ketju: tempaus- ja työntöklipit, treenipätkät, kisavideot, tekniikka-analyysit ja PR-yritykset.

No joka tapauksessa kyllähän noillakin olisi Euroopan mestaruus voitettu. Vitonen lisää kumpaankin niin jonkunvärinen mitali on jo lähellä :)

6 viikkoa on voimakausi, nyt loppuu kolmas viikko.. ja takakyykky enkka on 260kg mutta uskosin että pystysin nyt parantaan paljonkin sitä.. ohjelmassa ei nyt vaan ole isoa takakyykkyä..olen parempi etukyykkääjä ollut aina,,
eli ohjelman pääpaino on etukyykyssä ja kovissa vedoissa.. kyykyt kolmosia ja vedot vitosia,, lajinostot on kakkosia ja ne ei ole isolla(tekniikkaa, tekniikkaa, rytmiä),, ohjelmassa on myös ihan pumppipäiviä useampi, eli niskantakaa tempausotteella punnerrusta(syväkyykyssä!), taljaa, erilaisia vatsaliikkeitä, julle, pystypunnerrusta,(olen yläkropasta todella heikko joten työtä on :))
ja yleisfyysisiä pari kertaa viikkoon, kuulanheittoja esim on tänään ja hyppyjä.. tavote ois nyt heittää miesten kuulalla pään yli taakse 17m :) saapa nähä tuleeko !!

tsemppiä kisoihin.

Tsemppiä vaan kovasti kisoihin. Kyllä se 200kg tulee vielä. Itse tein eilen työntövetoa, mutta taisi olla tasan puolet vähemmän limppua ja siinäkin vähän liikaa :D

Miten pitkiä perusvoimakausia teet ja käytkö lenkillä tai liikutko muuten?

6 viikkoa on voimakausi, nyt loppuu kolmas viikko.. ja takakyykky enkka on 260kg mutta uskosin että pystysin nyt parantaan paljonkin sitä.. ohjelmassa ei nyt vaan ole isoa takakyykkyä..olen parempi etukyykkääjä ollut aina,,
eli ohjelman pääpaino on etukyykyssä ja kovissa vedoissa.. kyykyt kolmosia ja vedot vitosia,, lajinostot on kakkosia ja ne ei ole isolla(tekniikkaa, tekniikkaa, rytmiä),, ohjelmassa on myös ihan pumppipäiviä useampi, eli niskantakaa tempausotteella punnerrusta(syväkyykyssä!), taljaa, erilaisia vatsaliikkeitä, julle, pystypunnerrusta,(olen yläkropasta todella heikko joten työtä on :))
ja yleisfyysisiä pari kertaa viikkoon, kuulanheittoja esim on tänään ja hyppyjä.. tavote ois nyt heittää miesten kuulalla pään yli taakse 17m :) saapa nähä tuleeko !!

Mulla oli etukyykky 145 kg ja niskan takaa työntö 105 kg, kun heitin miesten kuulaa yli 17 m pään yli taakse ja oma paino oli alle 80 kg. Pituutta toki on 193, joka auttaa aika paljon noissa heitoissa. Lähes päätyökseni, 2-3 krt viikossa olin heitellyt kuulaa vuoden ajan ennen kuin tuohon pääsin.

kyllähän Farris on se nostaja jota jenkkien painonnosto on odottanu Wes Barnettin jälkeen.. nostaja joka voisi ottaa MM-mitalin aikuisten tasolla.. Shane Hammanilla tuli tekniikan rajoitteet vastaan tuloksissa ja ihan viimeinen tason nosto jäi tekemättä..vaikka ominaisuudet olivat uskomattomat!!
ite uskon farrisiin ja toivon että nousee terävimmälle huipulle.. toivottavasti Pariisissa ensimmäisen kerran onnistuu MM-lavalla näyttämään potentiaalinsa..

Tuosta Klokovin kunnosta...päiväys on videossa 9.6.06. Osaako viisaat sanoa, kuinka lähellä oli kisat, joihin Klokov tuolloin tähtäsi?

Kunto ei taida olla nykyään ihan tuota luokkaa...viime vuonna em-kisoissa työnsi 224kg ja mm-kisoissa 223kg...

kyllä Dima noissa näyttääkin siltä että massat on yli 110kg.. onhan se venäjällä kisannukkin yli 112kg massoilla. 200+240 tuloksen oon jossain nähny joskus.. muutenkin tollaset 5-7kg painonvedot reenikaudelta kisakauteen on ihan normaalia isoissa sarjoissa.. jopa pikkusarjoissa.. itse olen kans tässä pyrkimässä tollaseen +6kg reenikausi massaan mutta ei ole nyt yli 96kg paino kovin herkästi menossa :DDD mutta sanotaanko että MM-kisojen jälkeen pitäisi saada 100kg massat talvella josta sitten kiristäisi keväällä em-kisoihin..

pakko sanoa että toi Diman 242kg on oikeasti tosi uskomaton nosto!! oon kattonu sen nyt varmaan 20 kertaa ja on se aina yhtä mahtava :D

noissa 2006 MMkisoissa tulostasoa laski valtava kuumuus.. sen näkee joka sarjan tuloksissa että kovatkin kaverit jäi paljon tasostaan..

1966 vuoden MM-kisoja. 60-luvulla pääsivät kyllä nuo punnerruksen takakenot aikamoisiksi, ei tosiaan ihme, että laji poistui näyttämöiltä myöhemmin. Kuka tunnistaa suomalaisen kohdassa 3.10-3.19?

http://www.youtube.com/watch?v=X1ZZN0JNGvo&feature=related

En ihmettele, että voimanostolle & penkkipunnerrukselle oli tilausta.. raju näköisiä taaksetaivutuksia.. voimaa toki älyttömästi..

Kiitosta vaan Bret linkistä !

Back
Ylös Bottom