WEIGHTLIFTING Painonnostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja strong
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Painonnostovideoita – tempaus, työntö ja treenipätkät

Meta description: Painonnostovideoita-ketju: tempaus- ja työntöklipit, treenipätkät, kisavideot, tekniikka-analyysit ja PR-yritykset.

http://www.youtube.com/watch?v=7bcGkCbFp58

tossa omaa settiä päivältä.. temppuvetoja: 170kg veto tulee aika hyvin ja sitten 200kg,,, no,, oli se nyt sentään mave :D

btw.. huomaa noista ranskalaisten videosta sen että Dabayan rive perustuu täysin nopeaan alle menoon .. toi 140kg ei raakana meinaan 188kg työntäjän nostoksi mitenkään lennä(ei se silti maksimi ole).. mutta kyykythän kaverilla on kovat.. ja, eihän sitä tankoa tartte vetää kun sen verran että mahtuu väliin joten,, tämäkin kommentti on ihan turha :)

Hyvännäkösiä vetoja ja tempaus. Ihan tempausvedolta näytti tuo 200 kiloakin. Minkä verran teette raakana noita lajisuorituksia treeneissä?

kyllä mä ysineloseen täyttä massaa syksyksi haen.. on maaliskuun jälkeen kun aloin yrittään nostaan painoa niin voimatasot kehittyny aivan hulluna ja ite uskon että syksyyn mennessä ne kehittyy vaan lisää kun saan täyden massan sarjaan.. ootan innolla miten voimatasojen nousu näkyy lajinostoissa :) oon nyt pystyny reenaamaan ihan eri kovuudella kun on saanu massa lisää ja pystyy syömään vähän reilummin niin on näkynyt palautumisessa ..

Cholakovia ei näytä paljoa kiinnostavan, miten painot lasketaan epäonnistukeen nostoyrityksen jälkeen.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
http://www.youtube.com/watch?v=AHDQHUsggNs

183kg työntö reeneistä.. eka isompi työntöreeni jännetuppitulehduksen jälkeen joten en ottanu ihan tappiin asti kun muutenkin vielä voimajakso menossa ja lajireeni vähäistä... ens viikolla ois jo tarkotus ottaa maksimit..toivottavasti sillon pääsis jo isompaan romuun kiinni ;)

Rinnalle myllyttää aivan kuin tyhjää. Ylöstyönnössä on hienoista hosumista.:)

http://www.youtube.com/watch?v=gW25_xGcTR0

193kg rive.oma paino 91kg.. oli surkea nosto mutta silti isoin romu mitä oon rinnalle vetäny.. vielä näkyy vähän että voimajaksoa on vedetty(iso vetoja ja kyykkyä) ja ei oo paljoa lajinostoja alla.. jos se tuosta paranis nyt kun siirrytään taas ite asiaan...

Paljonkos sun raaka rinnalleveto? :) Raaka tempaus näköjään oliki tuolla videolla. Onko sulla paljon eroa nostoissa esimerkiksissä rinnallevedossa reisiltä tai maasta tehtynä? Itse yleisurheilijana olen miettinyt jo kauan kannattaisiko rive tehdä reisiltä vai maasta asti? Onko räjähtävyydessä eroa? Allemenon nopeus pitää olla parempi reisiltä tehtäessä, mutta onko muuta eroa? Painonnostaja varmasti osaa parhaiten vastata :)

en vedä raakana juuri ikinä.. muutenkin mun kakkosveto on aika heikko, irrotus on vahva(ehkä 300kg vetäsin tällä hetkellä maasta) ja allemeno tekniikka ihan ok niin siihen perustuu koko nosto,, (mulla on nyt videoissa myös 145kg tempaus tältä päivältä)...ite sanosin että kannattaa tehä sekä maasta että riipuksista..räjähtävyys on ainakin mulla paljon parempi maasta ottaessa mutta mä en riipuksista tee juuri ikinä..en tykkää nostaa remmeillä.. tottakai hyppääjälle on lajiomaisempaa tehä riipuksista nosto mutta ei saa tehä liian ykspuolisesti, eli myös maasta kannattaa ottaa,, vaikka sitten tosi hitaalla irrotuksella..

Taranenkon kaikkien aikojen yhteistulos 210+266 katsomosta kuvattuna eli eri kuvakulma siihen kaikkien jo näkemään versioon verrattuna. Sisältää muutkin Taranenkon nostot kisasta ja tempauspätkän lopussa joitakin sekalaisia muita nostoja:

Tempaus

Työntö

Taranenkon lavaesiintyminen on kyllä ihailtavan viileää, työnnön ja totaalin ME:t kerralla ja mies vain kääntää selkänsä yleisölle ja kävelee pois lavalta ilmeenkään värähtämättä:D.

Taranenkon kaikkien aikojen yhteistulos 210+266 katsomosta kuvattuna eli eri kuvakulma siihen kaikkien jo näkemään versioon verrattuna. Sisältää muutkin Taranenkon nostot kisasta ja tempauspätkän lopussa joitakin sekalaisia muita nostoja:

Tempaus

Työntö

Taranenkon lavaesiintyminen on kyllä ihailtavan viileää, työnnön ja totaalin ME:t kerralla ja mies vain kääntää selkänsä yleisölle ja kävelee pois lavalta ilmeenkään värähtämättä:D.

Taranenkolla oli tuossa Canberran kisassa marraskuun lopulla -88 runsaasti näyttämisen halua. Vuoden päätavoitehan hänellä oli Soulin olympialaiset, joissa valkovenäläinen ei lopulta kuitenkaan nostanut. Arvuutella vain saattaa, miten hänen ja Aleksandr Kurlovitshin yhteenotossa olisi olympialavalla tosiasiassa käynyt. Kurlovitshan tekaisi Soulissa 462½ (212½+250) kilon yhteistuloksen, pummasi toisessa työnnössä olleen 250, mutta paikkasi huolimattomuuden kolmannellaan. Taranenkosta olisi voinut paremmalla tuurilla tulla jopa kolminkertainen olympiavoittaja, neuvostoliittolaisethan jäivät Losista pois. Taranenko voitti Druzhba-84:ssä eli itäblokin omissa "olympialaisissa" 110-kiloiset 442½ (200+242½) kilon yt:lla.

Barcelonan olympialaisiin pääsy IVY:n joukkueessa taisi olla hienoinen hyvän miehen lahja päävalmentajalta Vasili Aleksejevilta, vaikka hopeamitalin Taranenko siellä pokkasi 425 (187½+237½) kilon yhteistuloksella. Ja Euroopan mestaruuden nelikymppisenä vielä niinkin myöhään kuin 1996. Tulos ei kuitenkaan ollut enää takavuosien veroinen ja sen vuoden EM-taso superissa oli heikohko.

475 kiloa, tai nykysäännöillähän yhteistulos olisi ollut 476 (210+266), on joka tapauksessa kautta aikojen kovin superin noteeraus. Tempauksessa jäi kenties kahden ja puolen varakin. 266 kilon työntö on melkoinen tahtonosto. Olen jostain lukenut, että Taranenkolla olisi ollut ennen tuota kisaa jalka- tai lonkkavamma ja hän ei olisi pystynyt ottamaan pitkään aikaan lainkaan kyykkyjä.

Back
Ylös Bottom