WEIGHTLIFTING Painonnostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja strong
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Painonnostovideoita – tempaus, työntö ja treenipätkät

Meta description: Painonnostovideoita-ketju: tempaus- ja työntöklipit, treenipätkät, kisavideot, tekniikka-analyysit ja PR-yritykset.

La 25.9 klo 18.30-20.00 pitäisi Eurosportilta tulla toi 94kg sarja suorana.Lähde Telkku.com.

Chigishev 210kg Antalyan MM-kisoissa, katsomosta kuvattuna:
http://www.youtube.com/watch?v=2w-hoNTAQlM

Perkele, kun on päätetty että se nousee niin se myös nousee, vaikka väkisin:D.

Ja Klokovin kaikki nostot:
http://www.dailymotion.com/video/xeza59_dmitriy-klokov-2010-weightlifting-w_sport

angry-smiley-178.gif
<= Klokovin vakioilme:D

Ylöstyöntö rinnalta

Yhdellä videolla nostaja ei työntänyt painoja rinnalta ylös saksilla vaan tasajalka allemenolla.

Mitkä ovat vahvuudet / heikkoudet tuollaisessa ylöstyönnössä verrattuna saksiliikkeeseen?

Mishalla jäi ainakin 30 kg varastoon rinnallevedossa tossa mutta miten on ylöstyönnön laita?

Onkos tämä pätkä jäänyt näkemättä kun kysyt:
http://www.youtube.com/watch?v=bUCJfxApn74

Niskan takaa-näytösnostonakin tuo kertoo, että kyllä siinä ylöstyönnössäkin ruutia "ihan kivasti" löytyy.

Jännä sitten nähdä, koska ukko nähdään tosimielellä ensimmäisessä kisassa, koska vain siellä sen todellisen tuloskunnon näkee.

Niin, sen tuloskunnon kun näkisi. Hossein rivetti 260 samannäköisesti Sydneyssä. Jotenkin en jaksa uskoa Koklayevin voittavan ikinä isoissa kisoissa, joko kärähtää, liitto-ongelmia tai sitten ne mitäänpainamattomat monta kertaa salilla otetut aloituspainot menevät vituiksi. Toivottavasti olen väärässä, mutta en kyllä viitsisi mainita Koklayevia ja Chigisheviä samassa lauseessa kun painonnostosta puhutaan.

Niin, sen tuloskunnon kun näkisi. Hossein rivetti 260 samannäköisesti Sydneyssä. Jotenkin en jaksa uskoa Koklayevin voittavan ikinä isoissa kisoissa, joko kärähtää, liitto-ongelmia tai sitten ne mitäänpainamattomat monta kertaa salilla otetut aloituspainot menevät vituiksi. Toivottavasti olen väärässä, mutta en kyllä viitsisi mainita Koklayevia ja Chigisheviä samassa lauseessa kun painonnostosta puhutaan.

Oikeassa taidat olla, valitettavasti. Lisäksi niitä isoja kisoja ei ole Mishalla edessä kuin parit, Lontoo parin vuoden päästä ja ennen niitä ensi vuoden EM:t, jos niitä voi isoiksi kisoiksi laskea, ja MM:t, jotka nekin ovat lähinnä lämmittelyä Lontoota varten. Jos seuraavat olympialaiset menevät vituiksi, niin motivaatio tuskin riittää pidemmälle, varsinkin kun ikäkin alkaa siinä vaiheessa tehdä tehtäviään myös Mishan kaltaiselle ihmemiehelle.

Kaikki on siis tavallaan yhden kortin varassa ja moni asia voi silloin mennä ketuiksi. Lisäravinteita joutuu varmasti keventämään tähän hetkeen verrattuna ja silloin on vaarassa, että optimointi epäonnistuu ja joko tulostaso laskee liikaa tai sitten käy käry. Aika pian pitäisi myös alkaa esittämään lavoilla isoihin kisoihin oikeuttavia tuloksia, koska pelkkien nettivideoiden perusteella niihin ei ole asiaa. Ja moni asia voi sitten mennä ketuiksi vielä kisalavallakin, vaikka kaikki näyttäisi muuten hyvältä.

Ja mun mielestäni Misha on The Man ja mikään ei olisi hienompaa kuin vaikka 220+270 Lontoossa ja sitä myötä loppupiste keskusteluille, kuka on kaikkien aikojen paras nostaja. Mutta toivominen ei ole samaa kuin uskominen, mitalisijoitus tai pari näissä parin seuraavan vuoden karkeloissa voidaan ehkä nähdä.

Ja mun mielestäni Misha on The Man ja mikään ei olisi hienompaa kuin vaikka 220+270 Lontoossa ja sitä myötä loppupiste keskusteluille, kuka on kaikkien aikojen paras nostaja. Mutta toivominen ei ole samaa kuin uskominen, mitalisijoitus tai pari näissä parin seuraavan vuoden karkeloissa voidaan ehkä nähdä.

Misha on kova mies ilman muuta, mutta itse en näe että juuri hänen tulisi nostaa tuollaiset malmit. Kunhan joku ne nostaisi, mutta en vain pidä Koklayevia mitenkään todennäköisimpänä tai edes ansaitsevimpana vaihtoehtona.

Misha on kova mies ilman muuta, mutta itse en näe että juuri hänen tulisi nostaa tuollaiset malmit. Kunhan joku ne nostaisi, mutta en vain pidä Koklayevia mitenkään todennäköisimpänä tai edes ansaitsevimpana vaihtoehtona.

Ihan mielenkiinnosta, ketkä ovat ne Koklyaevia todennäköisemmät tekijät tuollaisille raudoille, tai lähellekään? Minusta näyttäisi, että Koklyaev on tällä hetkellä ainoa nostaja, jolla näköpiirissä olevassa tulevaisuudessa voimat ja perusfysiikka voisivat tuollaiseen edes teoriassa riittää (nostamatta taitavat silti jäädä, kuten todettu).

Back
Ylös Bottom