Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
http://wsport.free.fr/ChechenWeight_Article/Aoukhadov_Apti_photos_salle.htm
maailmanmestareita tulee tässä, lajeista hienoimmassa melko vaatimattomista harjottelupaikoista!

Mishalla jäi ainakin 30 kg varastoon rinnallevedossa tossa mutta miten on ylöstyönnön laita?
Niin, sen tuloskunnon kun näkisi. Hossein rivetti 260 samannäköisesti Sydneyssä. Jotenkin en jaksa uskoa Koklayevin voittavan ikinä isoissa kisoissa, joko kärähtää, liitto-ongelmia tai sitten ne mitäänpainamattomat monta kertaa salilla otetut aloituspainot menevät vituiksi. Toivottavasti olen väärässä, mutta en kyllä viitsisi mainita Koklayevia ja Chigisheviä samassa lauseessa kun painonnostosta puhutaan.
Ja mun mielestäni Misha on The Man ja mikään ei olisi hienompaa kuin vaikka 220+270 Lontoossa ja sitä myötä loppupiste keskusteluille, kuka on kaikkien aikojen paras nostaja. Mutta toivominen ei ole samaa kuin uskominen, mitalisijoitus tai pari näissä parin seuraavan vuoden karkeloissa voidaan ehkä nähdä.
Misha on kova mies ilman muuta, mutta itse en näe että juuri hänen tulisi nostaa tuollaiset malmit. Kunhan joku ne nostaisi, mutta en vain pidä Koklayevia mitenkään todennäköisimpänä tai edes ansaitsevimpana vaihtoehtona.