WEIGHTLIFTING Painonnostovideoita

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja strong
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Kyllähän kaikki nuo ongelmat on olemassa. Itsehän luotin koko uran siihen että kun jaksaa kärsivällisesti jauhaa vuodesta toiseen omia tuloksia niin lopulta testaus kehittyy ja puhtaana voi pärjätä. Olihan se aika isku kasvoille kun kuuli puheita IWFn korruptiosta ja tajusi ettei kyse ole edes pelkästään testien tehokkuudesta. Lisään vielä loppuun että en väitä että oma pärjäämättömyys oli VAIN tuosta kiinni. Helvetisti asioita olisi voinut harjoittelussa tehdä paremmin. Mutta yleisesti. Mun mielestä hyvä että Clarence ottaa kantaa asiaan.
 
Kyllähän kaikki nuo ongelmat on olemassa. Itsehän luotin koko uran siihen että kun jaksaa kärsivällisesti jauhaa vuodesta toiseen omia tuloksia niin lopulta testaus kehittyy ja puhtaana voi pärjätä. Olihan se aika isku kasvoille kun kuuli puheita IWFn korruptiosta ja tajusi ettei kyse ole edes pelkästään testien tehokkuudesta. Lisään vielä loppuun että en väitä että oma pärjäämättömyys oli VAIN tuosta kiinni. Helvetisti asioita olisi voinut harjoittelussa tehdä paremmin. Mutta yleisesti. Mun mielestä hyvä että Clarence ottaa kantaa asiaan.
Ja ettei kuulosta siltä että itken oman elämäni menneen tuon takia pilalle. Vaikka tuo korruptio oli iso pettymys niin mä sain lajilta aivan älyttömästi ja nytkin saan opettaa harrastajia tykkäämään itse nostamisesta. Mulle voittaminen ei ollut tärkein asia mutta monelle muulle se on. Siksi tuo on tärkeä asia ottaa puheeksi nuo ongelmat.
 
@rigert88 mites noita olympiapaikkoja on nyt jaossa? onko suomalaisilla realistisia mahdollisuuksia?
https://www.iwf.net/qualif/menu/ tuolta löytyy ranking tilanne. Anni Vlogissaan selitti läpi miten tota pitää lukea koska se ei ole olleenkaan selkeä. Itse en ole tarkasti perehtynyt kun tuo IWFn toiminta tehnyt sen etten halua vaivata päätäni sen ongelmilla. Jotka suoraan vaikuttaa tuohon karsintaan monellakin tapaa. Mutta pakko sanoa että on hienot EMät menossa. Tän päivän molemmat A-ryhmät ollut huikeaa viihdettä! Mullakin uusia asiakkaita tullut alkuvuoden aikana joille nää EMät ekat kisat joita katsoo TVstä. Ovat todella innoissaan lajista!
 
Back
Ylös Bottom