• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

WEIGHTLIFTING Painonnostovideoita

number_one

Kädenvääntäjä
VIP
Ikä
34
Paljos tulee muuten reenattua nykysin? Ja kuinka paljon tulokset tippuu kun kuormitus vaihettu "kuntoilu vaihteelle" :D
No siis olin välillä vuoden että ihan pelkkää pyöräilyä eikä mitään painoilla kun olin lajiin niin kyllästynyt. Nyt kun työkseen valmentaa on vähän innostus taas herännyt. Keväällä pari kuukautta tein kahdesti viikossa vauhtipunnerrusta ja epämääräistä bodailua. Aerobista tulee tehtyä päivittäin. Nyt aattelin tuota reenata kahdesti viikossa. Kyykkyä en ole tehnyt puoleentoista vuoteen kuin yksittäisiä kertoja. Olin viimeiset kisavuodet niin alipalautunut että tuskin vaikea päästä tuossa ylöstyönnössä sen ajan tason yli.

number_one

Kädenvääntäjä
VIP
Ikä
34
No siis olin välillä vuoden että ihan pelkkää pyöräilyä eikä mitään painoilla kun olin lajiin niin kyllästynyt. Nyt kun työkseen valmentaa on vähän innostus taas herännyt. Keväällä pari kuukautta tein kahdesti viikossa vauhtipunnerrusta ja epämääräistä bodailua. Aerobista tulee tehtyä päivittäin. Nyt aattelin tuota reenata kahdesti viikossa. Kyykkyä en ole tehnyt puoleentoista vuoteen kuin yksittäisiä kertoja. Olin viimeiset kisavuodet niin alipalautunut että tuskin vaikea päästä tuossa ylöstyönnössä sen ajan tason yli.
Minkälainen vaikutus tollasella puolentoista vuoden paussilla on ton tasosella ukolla esim just kyykkyraudoissa?

Minkälainen vaikutus tollasella puolentoista vuoden paussilla on ton tasosella ukolla esim just kyykkyraudoissa?
Etukyykky enkka on 250 ja tuon paussin jälkeen otin 190 joka oli vielä hallittu koska en tosiaankaan halua tehdä liian isolla riskillä nyt kun ei ole panosta. Nyt tosiaan kun se 200 otin tähtäimeksi ylöstyönnössä niin se pitää olla samanlainen nosto kun tuo 180 nyt . Selvisin kisauran (17v,) ilman leikkauksia niin en todellakaan halua niitä nyt. Mulla on paljon asiakkaita joille lajin aloittamiseen iso kynnys oli etteivät halua kilpailla ja luulivat ettei tätä voi tehdä vaan omaksi iloksi. Yritän tässä näyttää itse esimerkkiä.