Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itseä näissä supernostajissa hämmästyttää eniten se, kuinka vaivattomasti maksimityönnöissä pusketaan ylös kyykystä. Ilya 242 kilon kanssa: Instagram sekä Lu Xiaojun: https://www.youtube.com/watch?v=vXnDZovogxE.
Miika on myös melko nopea: https://www.youtube.com/watch?v=ttZLmSatUEE.
Tämän takia sieltä montusta tullaan ylös vauhilla. Muutamaa päivää ennen kauden päätavotetta 230kiloa liikkuu etarissa kun tyhjää, mitähän ne ottaa reenikaudella kyykyistä vähän ylipainoisina omaan sarjaan?
OT/ voihan harmi kun tuo painnnostokoulu on vain noin nuorille, itse kun olen pari vuotta liian vanha. Itselläni ja uskoisin että monella muullakin ei enää niin poikasella olisi halukkuutta moiseen osallistua ja nimenomaa Helsingissä. Riittääkö jos on henkisesti (ja fyysisesti) 15-vuotiaan tasolla?

Ainakin tällä hetkellä on myös aikuisten punttikoulu meneillään Ruskeasuolla Heraklesin vetämänä. Anni osaa varmaan sanoa tarkemmin vielä.![]()
. Eli herakleen sivuilta löytyy tiedot ja sinne spostia niin pääset spostilistalle johon aikuisten punttikouluista tulee tietoa. Mä en oo itse Siinä mukana sillä seuratoiminnan pitää mun mielestä lähteä junnutoimesta ja kaikkeen ei riitä aika
sillon nää juniorit ajaa kyllä ohi.Tästä tajuaa kyllä hyvin kuinka älyttömän vahvoja superin huiput on. 5x5x250k kyykkysarjat on kova suoritus, mutta verrattuna huippuihin niiin saisi ainakin se kolmekymmentä kiloa olla rautaa lisää.
Heraklen sivuilla näkee aikatauluja ja yhteystiedot keneltä aikuisten punttikouluista kannattaa kysellä. Eli herakleen sivuilta löytyy tiedot ja sinne spostia niin pääset spostilistalle johon aikuisten punttikouluista tulee tietoa. Mä en oo itse Siinä mukana sillä seuratoiminnan pitää mun mielestä lähteä junnutoimesta ja kaikkeen ei riitä aika
sillon nää juniorit ajaa kyllä ohi.
Ricardo: Paljon sulla on ikää? Jos jää tilaa ja mahdut u23 niin voidaan harkita (eli en lupaa mitää)