WEIGHTLIFTING Painonnostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja strong
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Painonnostovideoita – tempaus, työntö ja treenipätkät

Meta description: Painonnostovideoita-ketju: tempaus- ja työntöklipit, treenipätkät, kisavideot, tekniikka-analyysit ja PR-yritykset.

Behdad tempaa 215 kg kisassa:

Myös työntö 260 (ATG), mutta siitä ei videota toistaiseksi löydy. Kova totaali 475, kolme kiloa yli Rezan maailmanennätyksen, ja sama kuin Taranenkon vanha ME. Tosin Taranenkon tulos olisi nykysääntöjen mukaan ollut 476.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Samassa kisassa Salamin joukkuekaverin todella helppo 261 kg rive:

Tämän takia sieltä montusta tullaan ylös vauhilla. Muutamaa päivää ennen kauden päätavotetta 230kiloa liikkuu etarissa kun tyhjää, mitähän ne ottaa reenikaudella kyykyistä vähän ylipainoisina omaan sarjaan?

Olipas aika yllättävä selitys kertakaikkisesti. En ois uskonu, että hyvällä kyykkytuloksella ois asian kanssa mitään tekemistä :O

OT/ voihan harmi kun tuo painnnostokoulu on vain noin nuorille, itse kun olen pari vuotta liian vanha. Itselläni ja uskoisin että monella muullakin ei enää niin poikasella olisi halukkuutta moiseen osallistua ja nimenomaa Helsingissä. Riittääkö jos on henkisesti (ja fyysisesti) 15-vuotiaan tasolla?

OT/ voihan harmi kun tuo painnnostokoulu on vain noin nuorille, itse kun olen pari vuotta liian vanha. Itselläni ja uskoisin että monella muullakin ei enää niin poikasella olisi halukkuutta moiseen osallistua ja nimenomaa Helsingissä. Riittääkö jos on henkisesti (ja fyysisesti) 15-vuotiaan tasolla?

Ainakin tällä hetkellä on myös aikuisten punttikoulu meneillään Ruskeasuolla Heraklesin vetämänä. Anni osaa varmaan sanoa tarkemmin vielä. :)

Ainakin tällä hetkellä on myös aikuisten punttikoulu meneillään Ruskeasuolla Heraklesin vetämänä. Anni osaa varmaan sanoa tarkemmin vielä. :)

Heraklen sivuilla näkee aikatauluja ja yhteystiedot keneltä aikuisten punttikouluista kannattaa kysellä :). Eli herakleen sivuilta löytyy tiedot ja sinne spostia niin pääset spostilistalle johon aikuisten punttikouluista tulee tietoa. Mä en oo itse Siinä mukana sillä seuratoiminnan pitää mun mielestä lähteä junnutoimesta ja kaikkeen ei riitä aika :) sillon nää juniorit ajaa kyllä ohi.

Ricardo: Paljon sulla on ikää? Jos jää tilaa ja mahdut u23 niin voidaan harkita (eli en lupaa mitää)

Tästä tajuaa kyllä hyvin kuinka älyttömän vahvoja superin huiput on. 5x5x250k kyykkysarjat on kova suoritus, mutta verrattuna huippuihin niiin saisi ainakin se kolmekymmentä kiloa olla rautaa lisää.

Roininen nokitti vielä viidellä kilolla edelliskerrasta.

Heraklen sivuilla näkee aikatauluja ja yhteystiedot keneltä aikuisten punttikouluista kannattaa kysellä :). Eli herakleen sivuilta löytyy tiedot ja sinne spostia niin pääset spostilistalle johon aikuisten punttikouluista tulee tietoa. Mä en oo itse Siinä mukana sillä seuratoiminnan pitää mun mielestä lähteä junnutoimesta ja kaikkeen ei riitä aika :) sillon nää juniorit ajaa kyllä ohi.

Ricardo: Paljon sulla on ikää? Jos jää tilaa ja mahdut u23 niin voidaan harkita (eli en lupaa mitää)

Kiitos vastauksesta ja ymmärrän hyvin junnujen asettamisen etusijalle. Otan Heraklekseen yhteyttä sitten kun tuntuu siltä, että apu olisi tarpeen jos siellä sattuisi aikuisten punttikoulua sillon pyörimään tai jos joku maksua vastaan viittisi jonkun treenin sivusta seurata.

[video]https://www.facebook.com/video.php?v=354663364709610[/video]

Back
Ylös Bottom