Painonnostopenkki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MikaT2
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
45
Terve!

Kysyisin sellaista että mistä mahtaa saada painonnosto penkin suht halvalla korkeintaan 150€ joka kestää vähintään 100kg painoja?

Esim. täältä http://www.wrange.fi/epages/wrange.storefront/4379b1a90001ead427195274eb070675/Product/View/3403 saa penkin 99€:lla mutta se kestää vain 70kg.

Myös tankoon ja painoihin olisi kiva saada linkit.

Olen etsinyt ja etsinyt mutta en ole kovin hyvä siinä.

Toisaalta tässä laitteessa tulisi penkki joka kestäisi mukana ja paljon muita ominaisuuksia

http://www.wrange.fi/epages/wrange.storefront/4379b1a90001ead427195274eb070675/Product/View/1448

Onkohan tuosta laitteesta mihinkään?

MikaT2 sanoi:
Terve!

Kysyisin sellaista että mistä mahtaa saada painonnosto penkin suht halvalla korkeintaan 150€ joka kestää vähintään 100kg painoja?

Esim. täältä http://www.wrange.fi/epages/wrange.storefront/4379b1a90001ead427195274eb070675/Product/View/3403 saa penkin 99€:lla mutta se kestää vain 70kg.

Myös tankoon ja painoihin olisi kiva saada linkit.

Olen etsinyt ja etsinyt mutta en ole kovin hyvä siinä.

Toisaalta tässä laitteessa tulisi penkki joka kestäisi mukana ja paljon muita ominaisuuksia

http://www.wrange.fi/epages/wrange.storefront/4379b1a90001ead427195274eb070675/Product/View/1448

Onkohan tuosta laitteesta mihinkään?

Mikä sinun treenin tarkoitus on? Riippuu aika paljon siitä, kuinka tukevat vermeet tarvitset.
Oletko ajatellut teetättää jollain teräsfirmalla? Itsellänihän on kotona 160kg rautaa ja kunnon telineet och penkki...maksoi muistaakseni jotain 500mk (vanhaan hyvään aikaan).
Hinnat tosin voi vaihdella firmoittain yms...ja ajat on muuttuneet...kannattaa kumminkin kysellä.
nuo Wrangen alta satasen vermeet ei varmaan ole kestävimmästä päästä...kuntoilua kyllä kestävät....

hunter killer sanoi:
Mikä sinun treenin tarkoitus on? Riippuu aika paljon siitä, kuinka tukevat vermeet tarvitset.
Oletko ajatellut teetättää jollain teräsfirmalla? Itsellänihän on kotona 160kg rautaa ja kunnon telineet och penkki...maksoi muistaakseni jotain 500mk (vanhaan hyvään aikaan).
Hinnat tosin voi vaihdella firmoittain yms...ja ajat on muuttuneet...kannattaa kumminkin kysellä.
nuo Wrangen alta satasen vermeet ei varmaan ole kestävimmästä päästä...kuntoilua kyllä kestävät....

Takoitus on nyt lisätä maximivoimaa kun olen siirtymässä painoluokassa raskaimpaan kamppailulajeissa...

Soititko ihan vaan firmaan ja kysyit voisivatko he tehdä penkin?
Tekivätkö myös tangon ja painot?

MikaT2 sanoi:
Takoitus on nyt lisätä maximivoimaa kun olen siirtymässä painoluokassa raskaimpaan kamppailulajeissa...

Kyllä, tosin pehmusteet/päällystemateriaalin(nahkaa) sai tietty väkertää itse.
Penkki, tangon ja painot joo...Lähinnähän tuo pieni hinta selittyy sillä, että ainkin tällä firmalla jäi ns.ylijäämä metallia laitteiden valmistamisesta ja siitä sai halvalla nuo vermeet. Tukevat ne on, nyt ei vain ole tiloja missä niiden kanssa ryskää. Tosin muistelisin...varna en ole, että joku työntekijöistä teki ne ns.omalla ajallaan, se ei kaikissa firmoissa onnistu.
-parempia aikoja odotellessa-

MikaT2 sanoi:

siis teetkö ton penkkitreenin vielä salitreenin päälle?? vai aiotko nyt treeta pelkkää penkkiä ja muulle kropalle ei tule kuin kamppailulajitreenit??

huumor sanoi:
siis teetkö ton penkkitreenin vielä salitreenin päälle?? vai aiotko nyt treeta pelkkää penkkiä ja muulle kropalle ei tule kuin kamppailulajitreenit??

Jos jonkun kuntokeskuksen ostan niin teen myös muuta treeniä sillä mutta jos ostan penkin niin vain sillä teen.

vaikka meneekin vähän OT niin täytyy sanoa että jos pelkän penkin ostat niin kannaattaa ostaa vaikka leuanvetotanko kaveriksi. tulee selällekin hyvää treeniä ja tekihän bruce leekin paljon leukoja ;) . myös kulmasoutu on sun muut tangolla tehtävät selkäliikkeet ovat hyvää vastapainoa penkille. pysyypähän ryhti.

Kannattaa ennemmin ostaa salikortti tai säästää rahat salilla käymiseen, ennemminkuin tommosseen ~tonnin 'kuntokeskuksen'. Onhan se paljon mukavempaa käydä salilla kun kotona väkertää imo ja salilta yleensä löytää kaiken ja voi treenata kaiken toisinkuin pelkällä penkillä. :P

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Se vain, että jos salille on 20-30 minuuttia ajon suuntaansa ja koulutkin on käytävä ja muu elämä pitää raiteilla.

Hmm.. allekirjotuksesta päätellen tuo on yli 18v luultavasti työssä käyvä ? Ja eiköhän töiden ja muun elämän lisäksi aikaa salille saisi järjestettyä jos se pätkääkään kiinnostaa tuo painojen nostelu. Ja aika tuppukylässä saa asua jos on 20-30min suuntaansa matkaa. Suomessa ei varmaan oo kun lapin läänissä tommosta paikkaa :)

Mulla on salille 20 minuutin matka. Siinä on autossa mukava samalla kuunnella musiikkia ja hakea hyvää fiilistä.
Juu asun Lapissa.

Directions^ sanoi:
Ja aika tuppukylässä saa asua jos on 20-30min suuntaansa matkaa. Suomessa ei varmaan oo kun lapin läänissä tommosta paikkaa :)

En asu lapissa, mutta matkaa salille on 20 min suuntaansa. Ja se sali joka siellä 20minuutin ajomatkan päässä on kaikenlisäksi aika syvältä. Joten kotitreenillä on edetty, tuppukylässä asun tosiaan mutta en lapissa :lol2:

Ei tässä oikein kuntosalille kerkeäisi kun on duuni ja joka viikko 6-12 harjoitukset kamppailulajeissa...tähän lisätään vielä avovaimo, koira ja kissa.

Directions^ sanoi:
Kannattaa ennemmin ostaa salikortti tai säästää rahat salilla käymiseen, ennemminkuin tommosseen ~tonnin 'kuntokeskuksen'. Onhan se paljon mukavempaa käydä salilla kun kotona väkertää imo ja salilta yleensä löytää kaiken ja voi treenata kaiken toisinkuin pelkällä penkillä. :P

Toiset tykkää äidistä ja toiset ei.. Mulla on kotona penkki ja 150kg painoja. Treenit koostuu penkkipunnerruksesta, kulmasoudusta, pystypunnerruksesta, jullesta, ranskalaisesta ja hauiskäännöistä tangolla. Kyykkyä ja etukyykkyä tulee myös tehtyä parisen kertaa viikossa nappaamalla tanko harteille penkkitelineestä. Tosin kuntoutustarkoituksessa olen noita jalkaliikkeitä hinkannut, isoilla painoilla turhan hankalaa.

Sitten itse kysymykseen ettei mene aivan off topiciksi. Kunhan koivet taas kestävät kunnon treeniä olisi tarkoitus hommata power rack teline. Tuo wrangen power-rack olisi vielä siedettävän hintainen ja näyttäisi kestävän 220 kg mutta onkohan se kovin kiikkerä, kun kerran en voi sitä lattiaan kiinni pultata.
Kenelläkään kokemusta? Tai syvää rintaääntä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom