SUPERCARB 1kg -40%

Painonnoston ja voimanoston tekniikkaa Helsingissä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Caitlyn
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Tuhannet kiitokset Caitlynille! Tästä oli varmasti hyötyä meille kaikille paikalla olleille. Ja "opet" olivat tosi kivoja, rentoja ja kärsivällisiä :) Olisi mukavaa ottaa joskus uusiksi samanlainen setti tai jotain sinne päin.

Heh, kivaa oli - koko rahan edestä, todellakin! Ikävää, Tähtityttö, että et päässyt mukaan.

Kiitos kaikille osallistujille - oli mukava tavata! :puntti:

BTW - poistin äänestyksen juuri, nimilista ei ole enää netissä. Jos on jotain kysyttävää - yhteystiedot ovat vielä toistaiseksi tuolla ylempänä ja täältä Pakkikselta minut myös tavoittaa (tosin ei aina ihan hetkessä)!

Moi, oli oikein kiva ja hyödyllinen tilaisuus! Itselle parasta antia olivat painonnostoliikkeet, sumomaastaveto ja uusi oma penkkiennätys. Komppaan Anonymitya että joskus voisi ottaa uudellen. Kiitos Caitlynille ja kurssin erinomaisille vetäjille!

Iso kiitos täältäkin Caitlynille! Oli tosi kiva saada asiallista opetusta ja nähdä muita punttimimmejä.. Oikein on mukavaa päästä joskus kaltaistensa seuraan, että lisää vaan tämmösiä :-)

Kiitos vaan kaikille minunkin puolestani (niin mimmeille kuin opeille), harmi kun jouduin sovitun tapaamisen takia lähtemään pois kesken maven opettelun. :)

Offtopic: En tajunnutkaan, että Anonymity oli kanssani samassa ryhmässä, olisin kiittänyt vuohenjuustorisottoreseptistä ja muutenkin oivallisista ruokapostauksista, olen fani! :D

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Kurssi oli oikein hyödyllinen ja kuntosalilla tulee varmasti hyödynnettyä ainakin osaa liikkeistä. Kiitokset siis Caitlynille kurssin järjestämisestä!

Löysin oman sisäisen painonnostajani, vaikken siitä leipälajia itselleni kyllä aiokaan. :D

Ja oli kiva nähdä myös muita mimmejä!

Hei taas!

Lähetin juuri kurssimonisteen PDF:nä. Yksi sähköpostiosoite näytti puuttuvan - jos et saanut monistetta, lähetä minulle spostiosoite vaikka yksärinä.

Oon näköjään muutaman vuoden myöhässä, mutta kylläpäs olisikin mielenkiintoista päästä osallistumaan vastaavanlaiselle kurssille. Onko tietoa järkätäänkö missään painonostokursseja vasta-alkajille, tai mitä kautta ko. kursseista voisi kysellä?

Minä myös! Jos jossain olisi sopivan lyhyt (esim 1 vkl) kurssi tai jos joku sattuis täällä itärajalla järjestää... :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom