SUPERCARB 1kg -40%

Painonnoston ja voimanoston tekniikkaa Helsingissä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Caitlyn
  • Aloitettu Aloitettu
Tervehdys!

Löytyykö punttimimmeistä alustavaa kiinnostusta voimanoston ja painonnoston lyhyille tekniikkakursseille Helsingissä?

Olin alustavasti yhteydessä Helsingin Tarmoon - ja siellä olisi kiinnostusta järjestää kuntosaliharjoitteleville naisille pari lyhyttä kurssia. Kurssit olisivat pituudeltaan kolmisen tuntia, niitä tulisi ehkä kaksi: toisella voimanoston nostotekniikat, toisella painonnosto. Harjoituspaikkana olisi Ruskeasuon urheiluhalli - ja seuralle helpoin kurssitusajankohta olisi perjantai-illat :D. Aikaisintaan ensimmäinen kurssi olisi tämän kuun lopussa, mutta mahdollisesti vasta ensi kuun puolella.

Kurssista saattaa tulla pieni maksu, mutta se menee kokonaisuudessaan urheiluseuralle. Minä hoidan käytännön järjestelyitä muilta osin.

Miltä kuulostaa?

(ei kai tämä ole mainontaa :))

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Mua kiinnostaa. Noita tekniikoita ei osaa koskaan liian hyvin ja painonnostotekniikoita ei käytännössä ollenkaan. ;) Mutta, pe-ilta onnistuisi vasta 20 alkaen, olen töissä..

Kiinnostaa kyllä. Kunto ei tosin tällä hetkellä oo kummoinenkaan..

kyllä kiinnostaa :) olen kuulolla!

Tuollainen olisi kyllä siisti, mut itse tulen olemaan aika satunnaisesti helsingissä. Jos nyt tuurilla osuisi Expo-viikonloppuun tai 15.10 päiväksi, niin sitten voisin kyllä ilmottautua mukaan, onnenkantamoista odotellessa...

Tervehdys!

Ihan alustavat päiväehdotukset olisivat 24.9.2010 ja/tai 1.10.2010 - saattaa vielä muuttua ohjaajien aikataulun mukaan.

Kiinnostaa varsinkin tuo painonnostotekniikat :) Mutta milloin se järjestetään? Itse en ole 1.10 pääsemässä mukaan, koska olen silloin reisussa.
24.9 käy meikäläiselle, jos tuolloin on varsinkin tarkoitus tehdä painonnostotekniikoita. Tyhmä kun olen (ja tyhmät saa kysyä mitä vaan!) niin mitä tarkoittaa "voimanosto"?

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Hei!
En ole vielä saanut vahvistusta päiville - mutta asia ei ole unohduksissa! Palataan pian, ilmoittautumisen ja muun kanssa!

Suositut

Back
Ylös Bottom