Painon "vakiintuminen"

Terve!

Alotin tässä nyt 3 päivää sitten keräämän painoa. Nyt 3 päivässä on tullut 2 kiloa lisää. Kauan kestää että paino ns. vakiintuu? Eli koska tämä painon nousu alkaa näkyä ulospäin eikä pelkässä vaa'assa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pöhötystä tullu, en usko että olet vetänyt 18000kcal ylimäärästä tossa ajassa.

Terve!

Alotin tässä nyt 3 päivää sitten keräämän painoa. Nyt 3 päivässä on tullut 2 kiloa lisää. Kauan kestää että paino ns. vakiintuu? Eli koska tämä painon nousu alkaa näkyä ulospäin eikä pelkässä vaa'assa?

Unohda se vaaka ja syö bodaa & nuku.

Tunnustele välillä vatsamakkaroita ja katso kolmen kuukauden päästä peiliin.

Tuskin, painoin 3päivää sitten 55kg nyt 57kg.

Mä juon tänään alkoholia, joka poistaa nestettä ja painan huomenaamulla pari kiloa vähemmän kuin nyt.
Jos sen sijaan pitäisin hiilarimässypäivän, painaisin huomenna pari kiloa enemmän, koska se sitoo nestettä ja tulee pöhöä.

Ei se painon nousu/lasku automaattisesti tarkoita että on tullut läskiä taikka lihasta.

Mä juon tänään alkoholia, joka poistaa nestettä ja painan huomenaamulla pari kiloa vähemmän kuin nyt.
Jos sen sijaan pitäisin hiilarimässypäivän, painaisin huomenna pari kiloa enemmän, koska se sitoo nestettä ja tulee pöhöä.

Ei se painon nousu/lasku automaattisesti tarkoita että on tullut läskiä taikka lihasta.

Itseasissa et, alkoholi muistaakseni blokkaa tota diureetti-hormoonia niin keho tuottaa sitä lisää ja sitten tulee krapulassa kunnon pöhö. Tai sitten olet vaan onnekas.

Krapulassa on aina ensin ripped. Pöhö tulee sitten kun rupee kanuunassaan mättämään kunnolla evästä.

Itellä on sellanen pöhötys että huhhuh, onneks en kärsi sitten niistä oksentelu-krapuloista.

Sama, aina kun olen juonut (nyt) näytän mursu-valas-hylkeeltä. Neljän päivän tankkaus pian ohi ja loppukiristys... olen onnellinen kun nämä huurut lähtevät päästä ja vyötäröltä :D

No mulla kyllä viina kiskoo nesteet pois ja tankkaus tuo sitten lisää.

No mulla kyllä viina kiskoo nesteet pois ja tankkaus tuo sitten lisää.

Kuulut siis niihin onnekkaisiin, kuin miehenikin. Tää ihailee vatsalihaksiaan krapulassa. :rolleyes:
Mulla alkoholi kerää nestettä jopa pahemmin kuin karkkipäivät. Mm. naama on aivan pöhöttynyt jo yhen päivän hauskanpidon jälkeen. Vaik eipä noita usein tuu harrastettua, et samapa tuo.

Mitäs tämä sitten tarkoittaa. Mätän viikon hyvin ruokaa. Siis oikeasti niin että on ähky jatkuvasti. Iltapaino oli 69.6 ja aamupaino 68.4kg. Luulin että paino nyt vakiintui siihen aamupainoon ja olin ihan että jee! Ja niin se olikin muutaman päivän. Sitten tuli semmoinen päivä ettei oikein huvittanu syyä/kerennyt niin aamupaino onkin yhtäkkiä 67.2kg. Mitä helvettiä? Eikai kukaan nyt yhessä päivässä laihdu?

Onhan sitä kusta ja paskaa sen verran suolessa, että kilo tippuu painoa jos et yhtenä päivänä työnnä uutta tavaraa yläkautta. Ja hiilarit kun putoaa niin nestettäkin alkaa lähteä.

Onhan sitä kusta ja paskaa sen verran suolessa, että kilo tippuu painoa jos et yhtenä päivänä työnnä uutta tavaraa yläkautta. Ja hiilarit kun putoaa niin nestettäkin alkaa lähteä.

Okei. Mitä jos jatkan koko ajan sitä mättöä niin nouseeko se paino sitten sen mukana kun aamupainokin nousee, vaikka sitä kusta ja paskaa oiskin kilon verran suolessa?

Eli, jos painan illalla vaikka 68kg ja aamulla 67kg, niin mätän päivän ja illalla näyttää vaikka 68,3 ja seuraavana aamuna sitten taas 67,3? kertooko se puntari totuuden vai tuleeko se paino sitten ajan myötä?

Ajan myötä se paino tulee, sitä ei kannata orjallisesti tuijottaa illalla, aamulla ja päivällä vaan esimerkiks kerran viikossa aamupaino aamukusen jälkeen. Tai voihan itseään punnita usein mutta sitä tulosta ei kannata "rekisteröidä". Paino kun passaa heittelemään päivän aikana useita kiloja (ainakin mulla). Hyvänä laihdutustahtina pidetään sellasta 0.5kg/vko niin mikspä ei se ei toimis lihotustahdiksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom