Painon vaihtelusta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Keiko-
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihan lopussa vois olla kova sana jos saisit ittes oksetettua. Kokeile vaikka sormet kurkkuun tai joytain itseäsi ällöttävää safkaa.

RRKalle sanoi:
Ihan lopussa vois olla kova sana jos saisit ittes oksetettua. Kokeile vaikka sormet kurkkuun tai joytain itseäsi ällöttävää safkaa.

Joo, sais loputkin tyhjäks mahasta.
Mitä ootte mieltä, kannattaako tossa päivän aikana syyä mitään oikeeta ruokaa ja minkä verran, sillä sais ainakin päivän painon hilattua 75:n yli ilman että ois täysi olo.

Joku sanoi, että seiska paikalle. Eiköhän tässä iltalehteä tai alibia tarvita, kun tämä on "päättynyt" tämä kokeilu ;)

Mahtava veto. Täytyy olla tosi sekaisin, että tollaseen lähtee, hieno homma. Minä ainakin olen hengessä mukana.

RRKalle sanoi:

tyhmäähän tuo nyt on ku...
mut
jos oikein haluat urheilla niin haet apoteekista metalaxia ja nautit sitä sit 9-10h ennen puntaria. tyhjentää pakoputkiston ja poistaa samalla nestettä. oksentaminen on turhaa.

aika vaikee tuo sun projekti tulee silti olemaan. en usko et onnistuu. :david:

Keiko- sanoi:
Joo, sais loputkin tyhjäks mahasta.
Mitä ootte mieltä, kannattaako tossa päivän aikana syyä mitään oikeeta ruokaa ja minkä verran, sillä sais ainakin päivän painon hilattua 75:n yli ilman että ois täysi olo.
Kiinteetä ruokaa saattaa olla vähän vaikeempi saada pois elimistöstä, joten kannattaa sinnitellä nestelinjalla. Tosin paksusuolessa olis kyllä mellevästi tilaa tavaralle. Jos sulla on laktoosi-intoleranssi, niin sen tyhjentämisessä ei pitäs olla ongelmia. Muista syödä sit magnesiumia ja huolehtia suolojen saannista, muuten sä vähintään kuolet kramppeihin.

suortti sanoi:
Jos sulla on laktoosi-intoleranssi, niin sen tyhjentämisessä ei pitäs olla ongelmia. Muista syödä sit magnesiumia ja huolehtia suolojen saannista, muuten sä vähintään kuolet kramppeihin.

Kertokaas nyt ihmiset mitä vaaroja tossa on ja minkä takia kun kaikki on niin kriittisiä :D Laktoosi-intoleranssi löytyy ja totahan vois hyödyntää vaikka juomalla vähän maitua.

no en nyt ala noista vaaroista paasaamaan mutta sanon vaan että anna palaa frank!!! mä olen hengessä mukana :kippis1: :whip:

fakedit. jos jotain vakavampaa sattuu niin tämän viestin saa poistaa :D

Juu vitamiineja kannattaa nautti ja mineraaleja ym. Mutta kohtuudella. Ulostuslääke voisi olla kyllä kova sana. Hurjaa touhuahan toi on, mutta tee parhaasi ja näytä miten vedot voitetaan.

huumor sanoi:
no en nyt ala noista vaaroista paasaamaan mutta sanon vaan että anna palaa frank!!!

Et sattunut käymään Kuokkalan koulua? Tuo lausahdus tullut viimeaikoina vähän turhankin monesti teknisen open suusta :D

Oikeesti, kaikki vaan vihjailee. Kertokaa tuon jutun vaarat.

Keiko- sanoi:
Et sattunut käymään Kuokkalan koulua? Tuo lausahdus tullut viimeaikoina vähän turhankin monesti teknisen open suusta :D

Oikeesti, kaikki vaan vihjailee. Kertokaa tuon jutun vaarat.
Nestehukka on ihan mahdollinen skenaario.

Jos sulla on kerta se laktoosi intoleranssi, niin kannattaa sit tankkauspäivänä syödä myös kiinteetä ruokaa. Syö jotain joka ei turpoo hirveesti vatsassa. Sit tyhjennyspäivän lopuilla juot maitoa runsaasti, niin suoli tyhjenee.

Onko sulla muuten kuinka korkee rasva%? Nyt kerrankin kunnon mahasta olis hyötyä, kun se rasvakudoskin varastoi ja luovuttaa helposti nestettä.

suortti sanoi:
Nestehukka on ihan mahdollinen skenaario.

Jos sulla on kerta se laktoosi intoleranssi, niin kannattaa sit tankkauspäivänä syödä myös kiinteetä ruokaa. Syö jotain joka ei turpoo hirveesti vatsassa. Sit tyhjennyspäivän lopuilla juot maitoa runsaasti, niin suoli tyhjenee.

Onko sulla muuten kuinka korkee rasva%? Nyt kerrankin kunnon mahasta olis hyötyä, kun se rasvakudoskin varastoi ja luovuttaa helposti nestettä.

Sitä atteelinkin, pitäskö juua jotain sitten ton nestehukan välttämiseks?

Rasvaprossa lienee jotain 13 ja 16 välillä, mahaa on mutta kyllä kai tosta joskus ihran läpi näkee kajastavan kuusipaketin :rolleyes:

Keiko- sanoi:
en oo käyny..tota kuulee joka puolella suomea..ainaki oulussa ja helsingissä :D

Ei mitään juomisia jos painoa alennetaan. En usko että noin pienellä ajalla saat mitään nestehukkia. Kannattaisin laktoosi-intoleranssitapauksessa sitä että kun tankkaat itseäsi (ilm. noin 10 litraa nestettä) että vedät n. 3 litraa maitoa tuon veden kera. Sitten vaan vaakalle ennen kuin alkaa paska lentää. Tämän jälkeen ainoastaan ananasta ja kofeiinitabletteja, kahvissakin on nestettä, mutta ehkä sitäkin joku 3 kuppia. Saunaa ja mahd. ulostuslääkettä vielä aamusta niin eiköhän kymppi ole lähtenyt.

Tottakai pieniä vaaroja piilee, mutta missäpä ei? Sitten kun veto voitettu niin maltilla kuitupitoista ruokaa ja vettä. Kun on olo tasapainoinen niin mässäilemään.

Kiitokset tosi paljon avusta, mutta tämän toteutusta joutuu valitettavasti lykkäämään erinäisten syiden vuoksi :( :D Teen kuitenkin uudenvuodenlupauksen toteuttaa tuon ennen ensi vuoden joulua, varmaan helmi-maaliskuussa.

Minä ainakin tulen muistuttamaan. Sait saatana minutkin innostumaanniin kovasti, että ellet toteuta tota niin mun on pakko toteuttaa, tosin kymppi on näin painavalle helpompaa.

Nyt ei mitään vetoon liittyvää mutta muuten samaa asiaa. Kun nyt oma äiti ja työpaikalla jo yksi nainen on sanonut ettei ole terveellistä tämä minun bulkkaus/laihdutus noin puolen vuoden välein niin millä perusteella tämä olisi nyt vaarallista? Paino heilahtelee max. 8 kiloa edestaas joten onko tuo nyt niin epäterveellistä muka?

Itse olen yrittänyt jo selitellä kaikenlaista viisasta ja paikkaansa pitävää mutta meinaa välillä ärsyttää. Joku huono päivä saatan tokaista että olkoot epäterveellistä, ainoa mikä kiinnostaa on lihas ja siitähän se mekkala sitten vasta alkaiskin. Joten onko turha selittää näille että ei se nyt ole niin epäterveellistä vai olisiko tähän antaa jotain hyviäkin perusteluja?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom