Painon Pudotus ja Sali ja Ravinto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hykerez
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Aikani vanhoja ketjuja selailtua, tulin lopputulokseen että kysyn ihan suoraan.

Elämäntavat meni nyt uusiks!!
Olen 27 v, 183 cm ja 120 kg. Paino voi tuntua kovinkin suurelta, mutta en pidä itseäni niin ylipainoisena kuin esim. mitä painoindeksi sanoo..
Olen sitten vaikka isoluinen, tai vankkarakenteinen. :)

Painoa tarttis saada varmaankin toi 20 pois, mutta tahtoisin myös samalla saada lihasta näkymään.
Voimaa kyllä on ihan mukavasti, kiitos fyysisen työn, mutta lihas on piiloutunut johonkin tuonne...

Ongelmani onkin, miten saan tämän homman toimimaan järkevästi, yhdistämällä painonpudotuksen ja salilla treenaamisen..
Voiko näitä kahta asiaa edes yhdistää, vai täytyykö ensin tiputtaa ylimääräinen pois ja sitten alkaa kaivamaan/kasvattamaan sitä lihasta näkyville.
Suurin ongelma kohta on tuo keskivartalo, eli pientä kaljamahan poikasta, ja sitten perse ja jalat... Ne on muodottomat, tasapaksut pötköt.....

Miten tuo ravinto puoli... syö vähemmän kuin kulutat?? Mutta hidastaako se taas tota lihaksen kasvatusta....
Ja mistä mä tiedän kuinka paljon päivässä kulutan...

Millainen ruokavalio, joka auttaa painonpudotuksessa mutta ei ole haitaksi tossa sali hommassa..

Näitä kysymyksiä olis vaikka kuinka ja paljon, mutta uskon teidän, arvon Pakkislaisten, ymmärtävän ongelmani............... ;)

Et voi kasvattaa lihasmassaa samalla kun dieettaat, se on melko mahdotonta jos on yhtään taustaa treenissä. Mutta voit toki tehdä kaikkesi, että menetät enemmän rasvaa kuin lihasta ja mieluusti reippaasti sitä rasvaa. Se homma lähtee ihan ravinnon tarkkailusta ja miinuskaloreista. Dieettivaihtoehtoja on enemmän kuin miljoona, joten siitä vain sitten etsimään itselleen sopiva. Melko varma keskitie on rajoittaa rasvan ja hiilihydraattien ottoa ja varmistaa proteiini sinne vajaaseen 200 grammaan / vrk.

Back
Ylös Bottom