Painon Pudotus Armeijaan mennessä!?!?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
38
Elikkä olis se 6 kk armeijan alkuun ja pitäis saada tota läskiä pois.
Olen 168cm pitkä ja painan 107.
Dieettaamaan aloin viikko sitten ja sain jo ensimmäisen viikon aikana tiputettua 2 kg. Ainoa asia joka minulle on epävarmaa on tuo ravinto puoli.

Esim. Maanantai

Aamu: 2dl puuroa, 1 riisikakku, kuppi kahvia ja 0,5 dl vettä.
Päivällinen: 2 perunaa ja 3 dl salaattia sekä ruisleipää.
Välipala: kuppi kahvia ja riisikakku
Lounas: n.70 g nuudeleita ja 1 dl salaattia ja ruisleipä ja 0,5 dl vettä.
Iltapala: kuppi kahvia ja riisikakku.
Illalla: 1 dl vettä
*Riisikakun päällä ei mitään.

Elikkä tosta saa noin 1000-1200 kcal päivässä. Ongelmani on se että pitäisi jostain napata vielä n. 500 kcal.

Kävelen 4-6 kertaa viikossa 30-60 min lenkkejä 120 sykkeellä!

pistä vaikka jotain lihaa tohon päivällisen ja lounaan kanssa, saat proteiinejaki samalla lisää.. ja ylipäänsä kaloreita mun mielestä SAIRAAN vähän.. joku 2000+ ja luulis tippuvan vieläkin paino.. (korjatkoon viisaammat)
Syö kunnolla eikä leikkien, riisikakku ja 1dl vettä ei oo ruokaa.. :) katsot vaan tarkemmin mitä pistät suuhusi.

Lueppa aluks ajatuksel läpi: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=13927

Pitäis löytyä aika paljon apuja jo alun lukemisesta. Tsemppiä pudotukseen!

ed:kirijotushäröjä

tolla menolla sulta lähtee kaikki lihakset ja läskit pysyy jolloin olo on vielä hankalampaa. syö enemmän kaloreita ja proteineita.

tommoseen äärimmäisyyteen meneminen ei ole hyväks ollenkaan koska aineenvaihdunta lyö nopeesti lukkoon jolloin peruskulutus romahtaa ja yhtäkkiä et olekkaan niin paljoa miinuksella vaikka syötkin tosi vähän.

toi ekaa kertaa dietillä kannattaa lukea läpi ja aloittelioiden osiolla on myös se valmiita treeni ja ravinto ohjelmia niin sieltä vaikka se diettiruokavalio suoraan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom