Painon nousemaan nopeasti?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J.K KinG
  • Aloitettu Aloitettu
Mikä on paras tapa saada paino nousemaan ja mitä pitäisi syödä?
Olen 16v poika, ja minulla ongelmia painoin kanssa olen 172 cm pitkä ja painan 65 ja 4 kertaa viikossa puntilla, haluaisin tietää miten saan massa lisää niin että hyötyisin enenemän puntilla käymisestä.
Palautetta Kiitos!:(

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
SYÖ PALLLLJON!!!!! Aloittelijoiden osiosta löytyy ruokavalioesimerkkejä, sekä täällä ravintopuolella on paljon juttua bulkkaamisesta. Lue ja opi:)

Ite suosittelen ruokaa ja maltillista painon nostoa ennemmin kuin paiinon nostamista nopeasti, varsinkaan millään massanlisääjällä. Fläsää saa nopeasti, ja jos läskistä tykkää niin se on eri asia sitten. Läskin keräämiseen voin suositella esimerkiksi kolmea bic mac ateriaa päivässä, höystettynä muutamalla juustohampurilaisella. Kaikki tänne ja heti olisi kyllä kivaa mutta Marko Savolaisen sanoja lainaten, bodarille sopii ennemmin hiljaa hyvä tulee.

Eihä sitä massan lisääjää pakko ole ottaa sitä maximi määrää. Ite käytin joskus noin puolet suositellusta annoksesta ja vain treenipäivinä. Tulekset parani mutta ei fläpää tullu.. aina voi soveltaa ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom