Painon lisäys ja ABB Extreme XXL

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja puppa
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Niin elikkä täällä olis yksi aloittelija vailla teidän vähän kokeneempien tietoa turvallisesta painon lisäyksestä. Sen verran tähän alkuun tietoja itsestäni, että olen 170cm/53kg nainen ja se painoindeksi tosiaan roikkuu tuolla alipainon ja normaalipainon alarajalla. Lihottaminen mättämällä kaloripommeja ei oo koskaan onnistunut sillä mulla on melko huono ruokahalu ja tykkään liikkua. Salitreeniä ja proteiinipitoista ruokavaliota tässä oon lähtenyt toteuttamaan ja toiveena olis saada paino nousemaan about viitisen kiloa.. Huomasin nyt fitnesstukussa tälläsen painonlisäystuotteen [mod]Mainoslinkit ovat kiellettyjä[/mod] ja oon kyllä ihan super innostunut tuotteen kalorimäärästä, mutta mitäpä mieltä te olette ravintosisällöstä? :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Massanlisäystuotteet ovat lähes aina käytännössä sokeria ja vähän proteiinia. Jos ei millään normaaliruoasta saa riittävästi energiaa, tuollaista voi harkita. Mutta kannattaa ensin kuitenkin kokeilla kaloreiden saamista oikeasta ruoasta. Nesteistä on paljon helpompi saada energiaa kuin kiinteästä ruoasta, elikkä rasvaista maitoa juomaan, jos et vielä niin tee. Kaurahiutaleita saa juotua silleen, että laittaa sheikkeriin sopivan määrän hiutaleita, perään mehutiivistettä tai -keittoa sekä vettä (ja öljyä) ja ravistelee pikkusen. Siitä vaan juomaan. Tehosekottimella saa myös tehtyä helposti alas meneviä kaloririkkaita juomia.

Kalorimäärä on ilmoitettu hämäävästi "annosta" kohti, eli 276g, ja siitä 100 grammaa kohti laskemalla voidaan todeta, ettei tuossa ole energiaa juuri tavallista proteiinijauhoa enempää, mutta ne kalorit tulevat pääosin hiilihydraatista. Siihen nähden tuo on vielä törkykallista, samaan lopputulokseen pääset halvemmalla hakemalla muutaman kilon perinteistä punttimimmiruokaa suoraan kaupan karkkihyllystä. Muussa tapauksessa pistä rahasi puhtaaseen proteiinijauhoon tai muuhun laadukkaampaan tavaraan.

Zone-sarja -42%
Nojoo, nyt kun tarkemmin tutkailee niin eipä oo niin hääppönen tuo kalorimäärä.. mutta ehkä se maistuis paremmin kun normi protskujauhot. Täysmaitoo joo, kaurahiutaleita hmm.. Taidan kaivaa sen blenderin taas esiin. Kiitos kummallekin hyvistä pointeista!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom