Painon lasku stopannut. Help!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jeppe69
  • Aloitettu Aloitettu
Eli tavoitteena ois saada ylimääräset kilot pois ja lisäks lisää lihasta.
n. 1,5v sit painoin yli 85kg, nyt 71 ja pituus vähän alle 180.
Paino ei ole tästä enää tippunut ja siihen tarvitsis apua.
Mikä olisi oikea ruokavalio ja myös lisäaineet kuten protskut vitamiinit kreatiini jne. jotta saisi tulosta ?
olen koittanut välillä vetää pelkällä tonnikalalla ja raejuustolla/maitorahkalla + muutamilla hedelmillä per päivä, mutta se kai vtää kehon säästöliekille ?
tällä hetkellä otan fastin whey3 protskua aina salin jälkeen.
urheilen siis siten että jokatoinen päivä yritän käydä lenkillä ja joka toinen salilla(paitsi viikonloppuisin). niin ja mikä olisi oikea kalori määrä päivälle kun laskureiden mukaan kulutus on jotai 2000 luokkaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kantsii varmaan vetää pari päivää vaikka plussakaloreilla että aineenvaihdunta pääsee taas käyntiin.
Jos kulutat päivässä 2000kcal (kuulostaa aika vähältä) niin hyvä laihdutukseen olis se 1500kcal/päivä. Joka on kyllä tosin niin vähän, että sinuna söisin enemmän. Et varmaankaan ole lisännyt liikunnan tuoman kulutuksen tohon kalorimäärään?
Mun mielestä painat jo valmiiks aika vähän, mutta jos haluat laihduttaa vielä, niin se on sun asia.

Ihan simppeliä indikaattoria kannattaa käyttää, eli käytkö miten usein paskalla tällä hetkellä? Jos kovin harvakseen, niin voipi olla metabolia jämähtänyt. Eli ehkä voisi olla paikallaan hiilaripäivä. Yleisin probleema on loppudieetistä, että kun se aineenvaihdunta jämähtää, niin se rasva ei tahdo palaa vaikka kuin hinkkaisi aerobista.

joo en laskenu urheilua mukaan kaloreissa. ja tosissaa on käynyt just niin et ei tunnu rasva palavan ja paino laske. eikä se luku nyt niinkään haittaa mutta ku sais rasvan muutettuu lihakseks kannattaisko nyt pari päivää vetää enemmä hiilareita sekä syödä normii enemmän ja sit jatkaa taas protsku painotteisena ?

eli tosi paljo protskui. entä kui paljo noista kaloreista kantsii hankkii rypsiöljyl ?
ja ei o siis se et pitäs olla alle 71, mutku on jonkuverra viel liikaa rasvaa ni niistä eroon, ja yleensä se merkkaa sitä et painooki menis samal ? ku tuskin sitä lihasta saa hankittuu yhtä nopeesti

Ei lihasta saa helpolla, mutta ei rasvan polttaminenkaan dieetin loppuvaiheessa mitään lastenleikkiä ole.
Ja jos pistät ravintopuolen kuntoon, rupeat syömään enemmän kuin kulutat ja alat käymään salilla treenaamassa hyvällä ohjelmalla, voi lihasta tulla hyvinkin nopeasti jos olet aloittelija. Tämän jälkeen kannattaa sitten harkita sitä dieettiä, että saa noi ylimääräiset rasvat pois lihasten tieltä.
Jos lihasta ei ole juuri lainkaan, ei täysin rasvaton vartalo näytä sen paremmalta kuin rasvainenkaan. Tämä on siis minun mielipiteeni.

Saat Jeppe tottua siihen, että täällä mikään paino ei riitä aloittamaan keskustelua, jonka aloitit. Aina on joku vinkumassa "sä painat liian vähän, älä laihduta, hanki lihasta" ja jos tuota porukkaa kuuntelet, saat olla läski vaikka 200kg asti. Päätä itse.

Elooni kuuluu jaksoja, joilla olen ollut samoissa mitoissa kanssasi. Tarkan ruokavalion tarkkailun perusteella sanoisin, että itselläni paino putosi tuossa kokoluokassa vasta alle 14000kcal viikossa ja liikuin selvästi enemmän kuin sinä, sanoit: "urheilen siis siten että jokatoinen päivä yritän käydä lenkillä ja joka toinen salilla paitsi viikonloppuisin"

Mulla tuli tuohon päälle vielä useita liikuntakertoja ja hyötyliikuntaa (matkoja kävellen/pyörällä) päälle viikkotasolla. Koita laskea kaloreita, syö 5-6krt päivässä, syö terveellisesti (lueskele täällä mitä se on). Tsemppiä. Ja muista, että kehot ovat yksilöllisiä. Tuo mun kalorimäärä on aika alhainen, mitä olen lukenut/kuullut muiden saman liikuntamäärän/kokoluokan tyyppejä.

Suositut

Back
Ylös Bottom