Painoa pitäisi nostaa!

Joopa joo... Eli oletko nyt tosissasi, että keräsit kilotolkulla lihasmassaa kolmen viikon bulkkisyklilla. Kun viittasit aikaisemmassa postissasi, että rasvaa ei pahemmin tullut, eikä se sitten nestettäkään ollut. :D Legendaarista.:david:

mistä sä nyt tiiät ettei ollu nestettä, puhuin ettei rasvaa näy?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meikäläinen oli kyllä tuon 175cm ja noin 50 kiloa ylä-asteelta siihen asti kun olin parikymppinen jonka jälkeen sitä painoa vasta hitaasti alkoi kertyä. Olen aina syönyt reippaasti ja melko varmasti yli kulutuksen mutta ei se estänyt mukulana terveydenhoitajan kitinää. Ei välttämättä ole syytä olla huolissaan alipainosta lapsena.

se ettei rasvaa näytä tulleen, ei tarkoita etteikö sitä olisi tullut monta kiloa. itse kun näkee joka päivä itsensä niin muutosta ei sen takia välttämättä huomaa, ja sanotaan että tietyllä alueella liikuttaessa rasvaprosentti näyttää suunnilleen samalta, läskiä tulee salakavalasti vähän joka puolelle ja sen huomaa vasta kun joku muu huomauttaa että on lihonut.
edit. jos paino ei nouse, ei syö yli kulutuksen.

Meikäläinen oli kyllä tuon 175cm ja noin 50 kiloa ylä-asteelta siihen asti kun olin parikymppinen jonka jälkeen sitä painoa vasta hitaasti alkoi kertyä. Olen aina syönyt reippaasti ja melko varmasti yli kulutuksen mutta ei se estänyt mukulana terveydenhoitajan kitinää. Ei välttämättä ole syytä olla huolissaan alipainosta lapsena.

Tuntuu kyllä todella oudolta, etteikö paino olisi muka noussut. Itse opin vasta viime vuonna jonkun verran siitä kuinka kannattaa syödä(22v). Tämmöisenä allergiainvaliidina ei voi kuin sanoa, että kouluruuat on aikamoista shittiä pääosin.

Onneksi nyt tajuaa ottaa omat eväät, jos vielä tarvitsee ruveta opiskelemaan. Kivikautinen ruoka rocks!

Muotoilin tuon edellisen vähän väärin, siis tarkoitan tietenkin että laskujen mukaan yli kulutuksen. Paino ei kuitenkaan koskaan ole yksin syömällä meikäläisellä noussut, saliharrastuksen aloittamisen jälkeen on noussut hyvääkin vauhtia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom