Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Idioottimaisinta mitä juuri voi tehdä, on korvata kouluruoka jollain karkkipussilla tai muulla paskalla. Suomessa koulu-ruuan taso on aika h******n korkea.
Opetelkaa syömään kunnon ruokaa älkääkä nirsoilko.
Pakko sanoo vaikka vähän vanha topicki onkin, että en haluis maistaa huonompaa kouluruokaa ku Suomes jos täällä kerran on korkeatasoista :D Ja kyllä olen hieman nirso, mutta se kulkee suvussa xD
käyt vaikka kerran viikkoon salilla jos massaa halajat
ei välttämättä kannata tossa iässä käydä usein salilla jos haluaa pituutta kasvaa vaikka onhan sekin varmasti yksilöllistä miten punttis vaikuttaa kenenkin pituuskasvuun eikä sitä tietenkään tarvitse hirveitä megapumppeja joka kerta vetääMitä en ymmärrä nyt?
Pakko sanoo vaikka vähän vanha topicki onkin, että en haluis maistaa huonompaa kouluruokaa ku Suomes jos täällä kerran on korkeatasoista :D
Ilmainen kouluruoka ei ole mikää itsestäänselvyys. Sattuneista syistä syön itsekin kouluruokaa viitenä päivänä viikossa. Meillä käy ulkomaisia vieraita aina silloin tällöin ja aivan säännönmukaisesti ulkomaanelävät ovat ihmeissään, että a) lapset eivät maksa ruoastaan b) ruoka on korkeatasoista.
Lapset usein nirsoilevat ruoista, koska eivät ole tottuneet kotonaan syömään monipuolisesti. Se näkyy esim. kalapuikkojen ym. prosessoitujen ruokien suhteellisesti korkeana suosiona. Itse pidän tuollaisia paneroituja teollisuusruokia lähes ihmisravinnoksi kelpaamattomina. Parhaat ruoat ovat alusta asti keittiössä valmistettuja.
Teini-ikäiselle kouluruoka on korvaamattoman arvokas, eikä sitä kokonaisuudessaan voi korvata millään.
Hei kuules sälli voit tulla ihan koska vaa koittaa! Tällä kuurilla olen saanut penkki tuloksen n.55kg ja paino noussut 5kg 2kk aikana.:5:
kuules "boom"
onko tuo yhtään viisasta alkaa väittelemään "ammattilaisten" kanssa siitä et onko 55kg kova tulos penkissä ja, että onko karkki paskaa"
ois korkee aika pitää se turpa kiinni!
ps.Kouluruoka on todella hyvää
Olen 13 vuotias poika , ja mitat ovat: 174cm/ 49kg.
Painoa pitäisi terveyden huoltajan mukaan olla 59 kiloa.
Syön terveellisesti (koulun ruokaa en syö...)
Millä saisin painon nousemaan?
Mulla oli sama ongelma 9 luokasta lähtien ysillä painoin 48kg ja olin 176cm pitkä.. sitten amiksen ekalla painoin n.53-55kg.. ja minua vitutti :D niimpä kesällä SÖIN, DATASIN JA KÄVIN SALILLA.. söin näin : heräsin 16-18 aikaa illal söin aamu palaksi puuroa ja leipää 4+ viipaletta plus leivänpäälyset(mitä millonkin oli) sitten lämpimäruoka noin 3-5kertaa päivässä kanaa. (1 kerran kesässä söin jauhelihaa) :OLEN KYLLÄSTYNYT KANAAN:
esim. Heräsin klo 17 aamupuuro+leivät+sälät
19.00 kanaa
22.00 kanaa
01.00 kanaa
04.00 kanaa
04-06.00 nukkumaan ja sama (tonne väliin sitten sali ja dataus ja uinti) (lihoin 3vkossa 10kg) ja kaikki ei ollut rasvaa.. lihaksia myös (söin myös kreaa)
TOIVOTTEVASTI SAAT SELVÄÄ TEXTISTÄ.:kippis1:
Vaikka treenaisit kuinka ja löisit kaikki maailman dropit koneeseen, niin takuuvarmasti tuosta 10 kg:n painonnoususta kolmessa viikossa on vähintään 90% rasvaa/nestettä, ja veikkaan, että natuna puuhastelit, joten 3 viiikossa ei montaa sataa grammaa lihasta kerätä. Joten tuollaiset sepustukset ovat tyhmiä, kun joku teini voi niihin vielä uskoa ja lihottaa itseään 10 kg muutamassa viikossa, elätellen optimistisia toiveita suuresta lihaskasvusta
Vaikka treenaisit kuinka ja löisit kaikki maailman dropit koneeseen, niin takuuvarmasti tuosta 10 kg:n painonnoususta kolmessa viikossa on vähintään 90% rasvaa/nestettä, ja veikkaan, että natuna puuhastelit, joten 3 viiikossa ei montaa sataa grammaa lihasta kerätä. Joten tuollaiset sepustukset ovat tyhmiä, kun joku teini voi niihin vielä uskoa ja lihottaa itseään 10 kg muutamassa viikossa, elätellen optimistisia toiveita suuresta lihaskasvusta
Joopa joo... Eli oletko nyt tosissasi, että keräsit kilotolkulla lihasmassaa kolmen viikon bulkkisyklilla. Kun viittasit aikaisemmassa postissasi, että rasvaa ei pahemmin tullut, eikä se sitten nestettäkään ollut. :D Legendaarista.nesteetkö on rasvaa? :thumbs:
ihan jos ollaa sarkasmisia en sanonut että nesteitä ei olisi tullut.. mutta vaikka lopetin "syömisen" ei se paino kyllä tippunut eikä ne "10kg nesteitä ole minnekkää hävinny.. yleensä krea kuurinkin aikana nousee paino ja kun lopettaa sen nesteet hävii mutta kesän "nesteistä" ei lähtenyt kilon kiloa.
Edit: Korjaa jos olen vääräss? :S