Painoa lisää!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonando
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hyi vittu mitä paskaa tuli kun sekotin herajuomaan rypsiöljyä :urjo:
Huomattavasti järkevempää on siis ottaa ne ihan erikseen :rock:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Hyi vittu mitä paskaa tuli kun sekotin herajuomaan rypsiöljyä :urjo:
Huomattavasti järkevempää on siis ottaa ne ihan erikseen :rock:

en kyl oo koskaan tajunnu heran ja rypsärin sekoittamista:jahas: johan siinä pilaa kaksi erikseen ihan hyvää juttua.

Onko tossa esimerkissäni sitten jotain vikaa?
Vai ihan yleiseti vain sanoit?
Ihan vain yleisesti :) En tarkoittanut että kenenkään kommentissa mitään vikaa olisi.
EDIT: Tarkennan nyt vielä sen verran ettei kukaan suutu, että ne/he joilla ei diabetestä ole, eivät välttämättä tiedä kuinka joillakin ihmisillä se voi olla nuoralla tanssimista. Tästä syystä neuvoin käymään ihan ammattilaisen juttusilla.

Voisin alalla olevana sen verran neuvoa, että voisit sentään diabeteshoitajan ja ravitsemusterapeutin juttusilla käydä niin saisit sentään ammattiapua asiaan. En tiedä muista, mutta itse en todellakaan luota tietyissä asioissa näihin netin omiin ekspertteihin.

Arvaas vaan olenko kysynyt asiasta, lääkärikin sanoo vaan että mulla on sen tyyppinen rakenne et oon kevyt tai että kaikki on mennyt pituuteen murrosiässä. No okei, eli siis varmaan pitää hankkia lihasta, eikö? Noh ehkä sitä nyt sitten pikkuhiljaa kertyy...olin lihonnut kolme kiloa kolmessa viikossa. Tähtäimenähän mulla on sellanen 70-75kg.

No sanot että se on sen työtä tietää asiasta. Jos ei tiedä, niin silloin on epäpätevä lääkäri/hoitaja. Sehän on niiden työtä tietää. Et ota kieltävää vastausta etkä kuuntele mitään ummetlammet vastausta, vaan sanot suoraan että "Suosittele jotain lihasmassaa kasvattavaa valmistetta joka ei vaikuta verensokereihin dramaattisesti."
Jos vittuillaan tai ei näytä kiinnostavan lääkärillä/diab.hoitajalla, niin aina on olemassa potilasasiamies joka puree lääkäreitä(kin).

Arvaas vaan olenko kysynyt asiasta, lääkärikin sanoo vaan että mulla on sen tyyppinen rakenne et oon kevyt tai että kaikki on mennyt pituuteen murrosiässä
Niin, varmaan lääkäri sanoo et on hoikka rakenne jos on 190/60...Ite olin aikanaan laiha..ja sanottiin, että oon hoikka rakenteinen mutta nykyään 193/105 kukaan enää sanonu hoikkarakenteiseksi..;).päinvastoin..

Eli tarkotus on sanoo, että se päärakenne luodaan ite..

Olen uusi tällä palstalla.
Lainaan nyt tätä topikkia kun otsikko sopii minunkin ongelmaan.

Olen keikkatyössä ja taas tänään sain huomata kuinka nälkä on kun illalla tulee hotelille, syödä en aina ehdi päivällä ja joskus jää illallakin ruoka välistä kuten tänään. Joten mikä neuvoksi pitämään vireys taso ja paino kurissa joku ateriankorvike kenties?. Pituutta 174cm ja painoa ~60kg työ ajoittain hyvin fyysistä.

Nuorempana joku 10 vuotta takaperin tuli urheiltua ja aloitettua sali harrastus sillon sain painoa ylös noin 10kg syömällä ja massanlisillä mutta kun aika loppu harrastaa niin paino tippu takas sille tasolle mitä se oli. nyt taas 5 vuoden reissailun jälkeen paino tuntus ennemminkin tippuvan kun nousevan mikä neuvoksi?

Zone-sarja -42%
^ Tutustu Intermittent Fasting ketjuun (löytyy ravinto osiosta), se voisi olla ratkaisu:)

Kiitos ajatuksesta. Vilkasin tuota ketjua pitää vielä lukasta vähän pidemmälle. Nyt tuo mun päivärytmi on parhaassa tapauskessa niin että syön päivällä (11-15) ison louaan ja syön taas seuraavana päivänä lounaan jos satun töiltäni ettimään tai yleensä löydän jonkun ruokapaikan, satunnaisesti ehdin syödä myös ilataisin ravintolassa mutta välillä tuntuu ettei aika tahdo riitä kuten tänään.

^
Olen pahoillani, mutta kukaan ei pysty sinua täällä auttamaan. Jos olet sitä mieltä, ettet kerkeä syömään. Painoa tulaa lisää syömällä. Mielestäni sinulla on neljä vaihtoehtoa.

1. Jatkat selittelyä, ettei sinulla ole aikaa syödä ja elät niin kuin tähänkin asti.

2. Jatkat kuten tähänkin asti, mutta oivallat että sinulla oikeasti olisi aikaa syödä. Et vaan saa sitä syystä tai toisesta tehtyä. Paino ei nouse, mutta itsensä huijaaminen loppuu. Tosiasioiden hyväksyminen ei ikinä elämässä ole huono juttu. Niiden kautta voi pidemmän päälle oppia jotain itsestään.

3. Sinulla on aikaa syödä vain kerran päivässä? Syöt sitten kerralla päivän kalorit täyteen ja vähän päälle. Ei ole kyllä kivaa, helppoa tai järkevää.

4. Ymmärrät sen tosiasian, että sinulla oikeasti on aikaa syödä ja rupeat syömään. Tuossa ajassa kun rekisteröidyit tänne palstalle olisit syönyt 200 grammaa pähkinöitä ja juonut litran täysmaitoa. Jos ei ole joka päivä aikaa tehdä ruokaa tai käydä ravintolassa useata kertaa, ei tarkoita että ei olisi aikaa syödä. Runsaskalorisia eväitä, prodejuomia yms mukaan vain töihin tai missä ikinä sen ajan päivisin vietätkään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Thanks Rautaperse ajatuksista.

Tuo on varmasti hyvin totta mitä kirjotit sitä olevinaan on meleko kiire. Ruokaa ei tosiaan työ reissuilla saa tehtyä joten on tyydyttävä lounaspaikkoihin ja ravintoloihin. Onko suositella proteiini juomia tai runsaskalorisia eväitä mitkä vois toimia minun työssä tai no varmaan mikä tahansa syötävä mikä vaan säilyy ruokailuun asti?

Back
Ylös Bottom