Paino ylös

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Terve!!
Olen uus äijä täällä ja aattelin kysäistä neuvoa painon nostamiseen. Treenaan 3-4 krt viikossa kehässä ja 3 krt/vko punttia ja paino ei tahdo nousta millään vaikka mitä protskuja ja massanlisääjiä vetäis. Tällähetkel oon viel kipeenä(ollu jo 4vkoa)ja paino tippunu jo 83kg. Kun sairastelu on ohi ois tarkoitus nostaa painon 100kg tietämille ja hyvät vinkit ois tarpeen miten sais painon ylös. Olen päässy parhaimmilani 93kg ja siihen sitten tyssää jostain syystä??

Paino on tippunu 83kg? :D

Syömällä se paino nousee, noi prodejauhot ja massanlisääjät on vaan lisäravinteita, eli vedä paljon ruokaa ja jos et muuten saa tarpeeksi proteiinia, voit ottaa proteiinidrinkin päälle. Searchilla enemmän, tästä on kuitenkin puhuttu melko paljon ..

Pidä huolta siitä että proteiinia tulee 2-3g/kg ja kalorit on plussalla. Älä turhaan kuitenkaan mässäile hiilareita liikaa, tuskin tavoitteena on nostaa painoa vain läskin muodossa? ;)

joo heh

Joo kiitti katon noita vanhoja juttuja läpi jos vaikka löytyis jotain. Heh ei se paino oo tippunu 83kg...kirjoituksesta huolimatta :rolleyes: Taitaa sairastelu sumentaa ajatuksia...tai sit on tullu muutama isku liikaa kehässä!! :D

Todennäkösesti sun pitää vähentää lajitreeniä joksikin aikaa.Kaikkea ei voi saada samaan aikaan, eli lajia 2-3 krt/vk ja punttia 3-4 krt/vk esim. 2-3kk ja sit taas toisinpäin niin ei lajitaidot pääse unohtumaan. Jos kisaat, niin ei kannata massanhankintaa sijoittaa lähelle kisoja.

ei muuta ku laskeskelemaan päivän ravintoarvoja: kalorilaskuri.fi
Syö enemmän, niin kyllä se paino nousee. Ite huomasin kans tossa, ettei prodejauhoista/massanlisääjistä oo paskaakaan hyötyä jos muuten ruokailu on heikolla mallilla.

finfighter sanoi:
Kun sairastelu on ohi ois tarkoitus nostaa painon 100kg tietämille ja hyvät vinkit ois tarpeen miten sais painon ylös.

Syöminenhän se hyvä vinkki on, mutta olis syytä korostaa, että liian nopeasta painon nostamisesta on mielestäni enemmän haittaa kuin hyötyä. Tarkoitan tällä sitä, että jos tuo 83kg ei ole revityn tiukka ja siihen lisätään esim. 2-4kk 17 kg lisää painoa niin suurin osa on luonnollisesti läskiä, ja ainakin mahanseutu alkaa olla jo kohtuullisen rasvoittunut. No painat 100kg ja entäs sitten? Joudut joka tapauksessa edelleen syömään enemmän kuin kulutat, jos haluat kasvattaa lihasta, jolloin lihot luonnollisesti myös lisää. Eli sitä nopeammin pääset dieetille mitä nopeammin lihotat itsesi syöttöpossun näköiseksi. Jos se on tavoite niin ok.

Voit kuitenkin varautua siihen, että dieetillä sitä lihasta lähtee enemmän kuin mitä ehdit hankkia esim. 2-4kk lihotuksella. Been there done that. 100kg --> 85 --> 100kg noin vuodessa. Yhtä tyhjän kanssa. Sinuna suunnittelisin ruokavalion tarkkaan ja nostaisin painoa esim. max kilo per kuukausi. Esim. niin, että kahdessa vuodessa voidaan optimistisesti laskien olettaa, että saisit lihasta max 4-6kg ja läskiä siihen päälle sitten loput. Maltilliset pluskalorit noin 300 tai vähän enemmän. Saattaahan tämä olla täyttä paskapuhettakin, mutta itse olen sitä mieltä, että mitä harvemmin dieettejä tarvii natuna ottaa sen parempi (olettaen kuitenkin, että plus-kaloreilla mennään).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom