Eli olen tehnyt noin 1,5v ajan about 3-4x viikossa voimaharjoittelua aerobisen harjoittelun lisäksi. Nyt tuossa kuukausi sitten lopetin sen seinään, kun täytyy tammikuun 6. päivä hiihtää maakuntaviestissä kilpaa. Eli koskaan en mikään lihaskimppu ole ollut 188cm/75kg penkki 95kg, maastaveto: 140kg meni ainakin leikitellen, muttakun teen kotisalilla ei enempää painoja ole.. ja tarkoitus olisi maakuntaviestin jälkeen jatkaa punttia ehkä jopa entistä intensiivisemmin!
Nyt olen kuitenkin huomannut että kuukauden aikana 75kg:sta on lähtenyt 2,5kg pois painoa.. tänä aamuna 72,4kg, ja rasvaa on kyllä juuri samanverran kuin ennenkin! Onko mahdollista, että tässä neljässä viikossa on kadonnut 2,5kg lihasta?? :( Ja loputkin voimat ilmeisesti kadonneet sen sileän tien? Niin ja olen 17v.
Nyt olen kuitenkin huomannut että kuukauden aikana 75kg:sta on lähtenyt 2,5kg pois painoa.. tänä aamuna 72,4kg, ja rasvaa on kyllä juuri samanverran kuin ennenkin! Onko mahdollista, että tässä neljässä viikossa on kadonnut 2,5kg lihasta?? :( Ja loputkin voimat ilmeisesti kadonneet sen sileän tien? Niin ja olen 17v.