Paino putoaa hitaasti

Hei BonyMoronie - laittelinkin kuulumiset tänne Pakkotoisto-sivustolle mutta toiselle puolen (muistaakseni dieettiosioon). Lyhyesti sanottuna, paino putosi nelisen kiloa ja se oli liikaa. Kuihduin vähän ikävännäköiseksi ja huomasin että lihaksia oli luulossa ja omassa päässä enemmän kuin oikeasti... ne alkoi erottumaan ihan hyvin mutta kokonaisuus oli minusta "kuiva" enkä tykännyt näkymästä, joten nyt oon lisännyt hiilareita ruokavalioon ja kesällä vähän jopa herkutellutkin (jätskillä lähinnä).

Olen etsimässä itselleni personal traineria. Toivoisin apua kovaan treeniin ja siihen, että ruokavalio olisi minulle sopiva ja räätälöity siten, että varmasti jaksaisin treenata. Olen muokkaillut saliohjelmaa osin näiden sivustojen avittamana, mutta toivoisin myös henk koht ohjausta salillakin, että varmasti teen treenit teknisesti oikein.

Kesä on kuitenkin nyt, ja otan sen rennosti ja mukavalla mielellä. Salilla käynti alkoi kesän alussa vähän puuduttaa ja pidinkin siitä parin viikon tauon. Nyt uudella innolla eteen päin! Tsemppiä myös sulle treeneihin ja noihin syömisiin!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Suositut

Back
Ylös Bottom