Paino nousuun..

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
elikkä oon 21v 194cm 75kg, ja ongelma on ettei paino nouse! ennen olen syönyt todella epäsäännöllisesti kaikkea mita vastaan on tullut, nyt syön aamupalan, lounaan, päivällisen ja iltapalan. paino on pysyny samana jo vuodet söin tai en.. eli kaipaisin kipeästi vinkkejä painon eli massan saamiseen!

Syö enemmän. Se on kylmä fakta, että jos pitkällä aikajänteellä syö enemmän kuin kuluttaa, paino nousee.

elikkä oon 21v 194cm 75kg, ja ongelma on ettei paino nouse! ennen olen syönyt todella epäsäännöllisesti kaikkea mita vastaan on tullut, nyt syön aamupalan, lounaan, päivällisen ja iltapalan. paino on pysyny samana jo vuodet söin tai en.. eli kaipaisin kipeästi vinkkejä painon eli massan saamiseen!
Jos ruokailu on kunnossa niin kannattaa ottaa tueksi lisäravinteet, tilanteessasi aloittaisin gainerilla elikkä massanlisääjä tuotteella.

Kyllä se paino siitä nousee kun syöt yli kulutuksen, se on hyvin yksinkertaista. Sitä moni luulee syövänsä paljonki, mutta todellisuudessa syö aivan liian vähän.

edit. hias

Joko syöt isompia annoksia kerralla tai lisäät annosten määrän 5-7 kertaan päivässä. Ei sen kummempaa. Otat sellasen 25-30 % energiasta rasvasta niin pitäis myös helpottaa kalorien kanssa. edit. lol kuinka hidas

just gainereista ja rypsäristä saa esim helposti kaloreita, varmana alkaa paino nousemaan, vetäse vaikka 4 kertaa gainerii päiväs ja illal puol desii rypsärii..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom