paino nopeasti alas, yläkroppa kuntoon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jafar
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
olen vasta aloittanut salilla käynnin, käyn kolmisen kertaa viikossa normaalisti. olen pelannut futista yli kymmenen vuotta, joten jalkani ovat huimasti yläkroppaa edellä. nyt kun futis on jäänyt niin painoa on tullut ylimääräistä. kysynkin siis, miten saisin nopeasti pudotettua painoa ja millä keinoin kannattaisi lähteä kehittämään yläkroppaa, kädet mukaanlukien??

kiitän jo etukäteen vastauksista :worship:

laihduttamisesta:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=13927

jos ei oo lihasta joka pitäis pystyy säilyttään ni ku laskee päivittäiset kalorit minimiin ni eiköhän painoki tipu. Sitte viel lenkkiä kuten aamu aerobinen kannattaa lisätä jos mahollista. Mitään taikatemppui kropan kuntoon saamiseks tai painon laskemiseks hetkessä ei oo.

edit: eli siis suosittelen että alat laskeen kaikki kalorit mitä syöt
editedit: äidinkieli ei selkeesti oo mun vahvimpia aloja

Kannattaisko tavoitteet ajoittaa 2007 kesäksi? Kovaa treenia ja paljon ruokaa, sitten HYVISSÄ ajoin ennen kesää miinuskaloreille.

Ezkm sanoi:
Kannattaisko tavoitteet ajoittaa 2007 kesäksi? Kovaa treenia ja paljon ruokaa, sitten HYVISSÄ ajoin ennen kesää miinuskaloreille.

Jeps, tuota suosittelisin kanssa. Kunnon treeniä nyt ja tavoitteet sitten ensivuoden kesään eli 2007. Näin itsekkin päätin koska lihaa on lisää saatava mieheen että on sitten jotain mitä keikistellä rannalla, yksi kesä sinne sun tänne pienen makkaran kera ei maailmaa kaada :) Ja tuskimpa mikään sotanorsu oletkaan kun on kuitenkin pohjilla jalkapalloa ollutö.

Suositut

Back
Ylös Bottom