Paino laskee!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jos tuolla ei rupea turpoamaan niin ei sitten millään. Täytyy tunnustaa että olen itsekkin joskus bulkannut pitsoilla yms.

Lord_Ebbos sanoi:
Lisäsin hiukan syömistä tässä parin päivän ajan, pistän tohon listan et onko edes hiukan lähempänä sellaista mikä kuuluu olla:
7:00 - Muroja, Jugurttia & Heraa 35g
9:00 - Jugurttia, 2xbanaania, Tonnikalapasta
11:00 - Broileria & riisiä
13:00 - Banaani, Jugurtti
15:00 - Saarioisten jauhelihapizza + purkki raejuustoa
18:00 - Tankkausjuoma
18:30-20:00 Salilla 1 proteiinipatukka
20:00 - Palautusjuoma
21:30 - Uunipizza (lidl), Raejuustoleipiä.

Eli pitäis vissiin lisätä tohon iltapalaan rypsäriä, mutta muuten näyttääkö jotenki paremmalta?

Määristä et mitään maininnut. Mutta jotenkin näyttää nyt siltä, että rasvavarastot ainakin räjähtää kasvuun tällä ruokavaliolla. Mutta jos todellakin se paino ei ole noussut, niin kokeile ihmeessä jos siltä tuntuu. Mutta tarkkaile sitten peilistä missä se muutos näkyy. :jahas:

pizzaa ja pizzaa.LÖL. Kaikki jugut ja murot VEKS, samoin pizzat. Aamulla leipää ja heraa maidossa.+vitamiinit. pizzat voisit korvata jollain kunnon ruoalla! Eikö rahka uppoa? Korvaa noin jugurtit rahkapurkilla! Ainaki saat läskiä jos syöt ennen nukkumaan menoa pizzaa ja rypsäriä! Tai no vedänhän iteki vähä jugua :)

Tehosekoittimella saat kaloreita survottua yhteen tuoppiin helposti!!

Meenkin nyt tekemään tämmösen:

1prk ehrmann, 1kananmuna, jugua 2dl, maitoa , pakastemarjoja, 1dl kaurahiutaleita

Pitänee tunnustaa että vaikka kuinka olen aina kokeillut syödä korkea proteiinista ruokaa, niin rahkaa en ole edes maistanu. Tota viimeistä reseptiä vois kyl kokeilla.

Pizzaa ja sellaista syön sen takia että töissä ei kerkee oikeen mitään monimutkaista safkaa käydä laittamaan, ja pizza+raejuusto on niin hyvää.. Sen lisäksi olen pienivarainen ihminen (lue:köyhä) et jotain lidl pitsoja on tullu vedettyä saadakseen vain jotain täytettä vatsan pohjalle, eli on jääny tavaksi. Mut pitänee kokeilla jättää ne vähemmälle.

Thanks for the advice ya'll.

Lord_Ebbos sanoi:
Pitänee tunnustaa että vaikka kuinka olen aina kokeillut syödä korkea proteiinista ruokaa, niin rahkaa en ole edes maistanu. Tota viimeistä reseptiä vois kyl kokeilla.

Pizzaa ja sellaista syön sen takia että töissä ei kerkee oikeen mitään monimutkaista safkaa käydä laittamaan, ja pizza+raejuusto on niin hyvää.. Sen lisäksi olen pienivarainen ihminen (lue:köyhä) et jotain lidl pitsoja on tullu vedettyä saadakseen vain jotain täytettä vatsan pohjalle, eli on jääny tavaksi. Mut pitänee kokeilla jättää ne vähemmälle.

Thanks for the advice ya'll.

Tee kotona safkat ja lämmitä töis! Ton combon makuun saa vkon totutella, mut menee pullossa töihinkin asti :) Kaurahiutaleet voi jättää siitä pois jos haluaa löysempää. Ja maidolla säätelet juoksevuuden. Ps.Ehrmann on parasta tohon.

juu toi kuulostaa lähinnä naurettavalta et paino laskee kokoajan vaik oot jo toista kuukautta MASSAkuurilla XD
mut itel oli kyl sama homma ku alko salilla käymää eli kulutus vaan nousi niinpaljo et vaikka koitti syödä mielestään paljon ni silti paino laski.
Sillon en viel ees syöny mitään lisäravinteita.
Mut koita nyt vaan lisätä ruokailuas reilusti ja varsinki aamupalalla ja palautusjuomassa reilusti hiilihydraatteja ni kyl se paino siit lähtee nousee, muista juoda vettäkin mahd. paljon ku kreatiiniä kerran maistelet.
Onnee massakuurin jatkolle, älä luovuta! :P

Lord_Ebbos sanoi:
Kiinnosti täs sellanen juttu et ku tota oliivi/rypsiöljyä kehotetaan ottamaan jonkun verran päivässä, niin miten se yleensä kiskotaan kurkusta alas? Ja kuinka paljon? Onko väliä että ottaako sen aamulla vai illalla?

No eiköhän yksi aika luonteva tapa ole pistää pannulle roimalla kädellä oliivi/rypsiöljyä kun tekee sitä ihanan mehevää pihviruokaa.. (tai sitä sikanautamössöä jos oltiin opiskelijalinjalla)

Mites se muuten oli tuon kreatiinin kanssa, että kuinka kauan sitä kuurii kannatti jatkaa? Nyt tulee just kuukaus täyteen ja oon kuullu ettei sitä kannata kerralla jatkaa sitä pidempään. Voiko jatkaa vielä toisen kuukauden vai kannattaako pitää tauko?

P.S : Tänään vaaka näytti 75kg :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom