paino junnaa paikallaan, ruokavalio kunnossa?

Hei,

Olen 20v nyt nuori nainen ja olen treenannu n. vuoden aktiivisemmin. Olen nyt yrittäny nyt viimeiset kk saada painoa alas. Olen myös onnistunut. Painoa on pudonnut noin 6 kiloa viimeisen 3kk aikana, mutta nyt paino on junnanut reilu 3 viikkoa paikallaan. Olen tällä hetkellä normaalipainoinen.

Urheilen viikossa 6 krt 2 krt päivässä. Aamut aloitan noin 45-60min treenillä kuntopyöräillen. (otan aamulla aina ennen treeniä 2 karnitiini kapselia)
Illemmalla teen lihaskuntoa vaihtelee päivittäin kotona käsiä, vatsaa ja jalkoja n.30-45 min.

Ruokavalio (olen ollut nyt reilu kk syömättä mtn herkkuja)

aamulla syön noin klo 9 aikaan rahkan 250g ja mehukeitto (kevyt) 1 dl + karalese 1 rkl sekä 2 riisikakkua

lounaan klo 12-13 150g kanaa ja 1-2 perunaa

päivällinen klo 16-17 kanaa 150g ja tummaa makaroonia

välipala klo 19 hedelmä

Iltapala klo 21 rahka 150g, 1 dl mehukeitto (kevyt) + kauralese, 2 riisikakkua

Ruokavalio, on melkein joka pv samalainen pientä vaihtelua tottakai on, mutta pääasiassa aina samankaltainen. Kaloreita kuluu laskelmieni mukaan n. 1100 kcl päivässä.

Tuntuu, että teen hirveästi töitä, mutta tuloksia ei tule! aineenvaihdunta on mielestäni normaali.
Onko mahdollista, että syön liian vähä kaloreita vai mistä painon junnaus voi johtua.
APUA KAIVATAAN!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Urheilen viikossa 6 krt 2 krt päivässä. Kaloreita kuluu laskelmieni mukaan n. 1100 kcl päivässä.

Veikkaan, että tässä on ne ongelmat. Liian paljon reeniä liian vähillä kaloreilla. Sun aineenvaihdunta on mitä luultavimmin tukossa.

Vähennä reeniä ja lisää kaloreita nii homma alkaa luistamaan. Joku fiksumpi tietenki voi korjata, mutta tää on mun mielipide. Nii ja rasvoja tulis saaha n.1g/painokilo.

Eikö noilla määrillä oo kiljuva nälkä? Vihanneksia lisäisin reilusti ja rasvoja niin kuin täällä onkin jo mainittu.

Veikkaan, että tässä on ne ongelmat. Liian paljon reeniä liian vähillä kaloreilla. Sun aineenvaihdunta on mitä luultavimmin tukossa.

Vähennä reeniä ja lisää kaloreita nii homma alkaa luistamaan. Joku fiksumpi tietenki voi korjata, mutta tää on mun mielipide. Nii ja rasvoja tulis saaha n.1g/painokilo.

Samaa mieltä.. Jos treenaa 12krt viikkoon ja syö 1100kcal nii ei siitä oikeen tuu mitään pitkällä juoksulla.. Nostappa kaloreita ylös suosiolla.. aamu ja iltapalalle ainaki saat lisätä hyviä rasvoja kookosrasva/oliiviöljy/soijalesetiini 10g aamulla ja 10g illalla.. Vihannekset puuttuu kokonaan aterioilta ja marjatki on hyviä vitamiinin lähteitä esim tonne iltapalan rahkan sekaan. Ja mitä nyt kattoo tota ruokapuolta reenin ympärillä nii hiilihydraatteja olis hyvä nauttia treenin ympärillä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom