Paino junnaa ja pahasti

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mulla ei ainakaan ole tapahtunu 4kk mitään kehuttavaa muutosta painossa. Sahaa välillä nöllisesti ja 103-108 kg, vaikka syön säännöllisesti suhkot kevyesti. Salilla 3-4 kertaa viikossa ja aerobista 2-3 kertaa viikossa 30-40min sykkeellä 130-140 (sain sykemittarin halvalla niin tulee sillä nyt sitten leikittyä :) painoja nostellessa syke käy 160 kieppeillä)

Tulokset ainakin vaan paranee.

Sahkaa menee:
aamulla klo 5-6: kuppi teetä, jogurtti, 2kpl leipiä
töissä klo 8: Kahvi + puuro marjoolla tai voi silmällä
töissä klo 11: ympyrän mukainen lautasellinen herkkuja eli lautasesta puolet salaattia, loput perusruokaa + kahvi
salin jälkeen klo 17-18: joku palautusjuoma tai itse tehty rahka-banaani-ananas-marja coctail
kotona klo 19: yleensä salaattia tai jotain naudanjauhelihaa tai pihviä, riisiä tai perunoita

Varmaan joutuu vielä tinkimään syömisestä ja treenaamaan enemmän aorobista ;)

Eikös tohon 11-17 tuu aika pitkä väli vaikka on sali välissä, nin eikö kannata jotain pientä ottaa siin ennen salii? joku rahkapurkki jogurtilla?

Toi just kuulostaa hurjalta, että söis noinki "ison" aterian vasta seittemän maissa illalla..En tiedä sitten mitenkä mun kandeis ajoittaa nää syömiset kun päivien työpituus vaihtelee aikalailla päivästä toiseen. Että kuinka säännölliseksi tuon liikunnan ja ruoan saa sattumaan yhteen.

Pyrit syömään 3-4 tunnin välein mieluiten 3 tunnin välein, niinkun tuolla lukee ja riittävästi protskuu ja pitkii hiilareita!! Lue uudestaan se linkki jos et kerralla ymmärrä/muista kaikkea mitä luit.

Ite syön 5 kertaa päivässä ja enemmänkin vois syödä :D 2 lämmintä ateriaa ja sit jtn leipää+rahkaa+jugurttia- tyylillä mennään. :)

Tulin tossa miettineeksi treeniohjelmaani ja laskeskelin vähän syömisiäni. Vaikka lisäisin yhden peruslämpösen aterian päivääni olen silti säästöliekillä jos harrastan jotain. Tietysti kävely ei ole niin kaloria kuluttavaa ainakaan taulukkojen mukaan, mutta esimerkiksi kuntosalilla ja uimassa käynti vie helposti 400-600kcal minulta ja joudun sitten säästöliekille. Olen ihan hukassa kyllä. Enkä saa syötyä kuitenkaan kauheita määriä, koska ei saisi kovin rasvaista vedellä.

Vähennä aerobista? ellei se nyt sitte oo joku harrastus toi uinti.. tai yksinkertaisesti syö enemmän, jos ei kerralla mee alas hirveitä määriä niin odota vähän aikaa (~30-60min) aterian jälkeen ja syö taas

Olisi niin helppoa kun joku sanoisi aina, koska syödä ja mitä syö ja koska menee tekeen liikuntajutut ja mihin aikaan =DD ..
Menee oikeesti totaalisesti hermot ku lueskelee lehdistä ja netistä kaikkee, loppuviimein menee jo ihan sekaisin kaikesta ja tekee mieli lopettaa ku tulee sellanen fiilis, että kuiteskaan ei tuu tapahtuun muutosta, jos tapahtuu muutos ni salettiin ylöspäin. On tää niin stressaavaa. Kaverini laihtuu tosta vaan 10kg pienellä aikaa pelkästään juoksumaton avulla eikä se edes syö päivän aikana paljoakaan. Kaks lämmintä ateriaa ja kahvia ja hedelmiä. Kyllä risoo!

Mun pitäisi vedellä 100g vähintään proteiineja ja tuhannen kiloo muutaki ruokaa, millä mä ängen mahaani semmosen määrän ruokaa =DD . Kuiteski tavoitteena on laihtua vähintään 10kg mahdollisimman nopeasti niin tuntuu, että miten voi laihtua ku syö ku hevonen tai peräti kaks hevosta. En siis oleta, että 10kg lähtisi kahdessa viikossa, en tosiaan..mutta en myöskään halua, että siihen menee puoli vuotta aikaa. Nyt kun tässä painonsa kanssa junnannut kuitenkin jo reilu kaksi kuukautta niin alkaa toivo loppumaan.

Ota mittanauha ja mittaa vyötärönympärys, ja seuraa sitä.

Punttitreenissä paino nousee, kun nesteet keräytyy lihaksiin, ja olet varmaankin saanut myös hieman lisää pattia jo tuossa ajassa mitä olet salilla käynyt.

Eli seuraa myös peilikuvaa ja mittaa sitä vyötärönympärystä, ei kannata tuijottaa pelkkää painoa.
Laihduttamisesta löytyy paljon tietoa täältä pakkikselta kunhan etsii.

Tuossapa se on parhaiten sanottu, ei se kilomäärä vaan mistä se koostuu ja mihin se sijoittuu.

Kaverini laihtuu tosta vaan 10kg pienellä aikaa pelkästään juoksumaton avulla eikä se edes syö päivän aikana paljoakaan. Kaks lämmintä ateriaa ja kahvia ja hedelmiä. Kyllä risoo!

Jospa sun kaverilla on "hyvät geenit"? Eli siis voi syödä mitä vaan, eikä ihra tartu. Tosin jos vetelet 1-1½h aerobista päivittäin niin pakkohan siinä on laihtua (en tosin suosittele). Harvalla vaan riittää motivaatio tuollasiin rypistyksiin.

Ja eikös se tuolla "ekaa kertaa dietillä" sanota että oikotietä ei ole onneen ;) Ei muuta kun tsemppiä ja urheiluintoa,:whip: urheilu antaa paljon enemmän kun pelkästän solakan kehon ja iloisen mielen :david:

Kannattaa varata sitä aikaa,jos pudotettavana on 10kg.
10 kilon pudotus puoleen vuoteen meinaa 400g viikossa joka on jo paljon sekin.
Maltti on valttia tässäkin hommassa.

E:hidas

Suositut

Back
Ylös Bottom