Paino ja rasva% putoaa mutta läskiä ei lähde?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aastra
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Voimapyörät ja lankku on hyviä liikkeitä, mutta ainakin oman käsitykseni mukaan (voin erehtyäkin) ne treenaa suhteessa enemmän sisempiä vatsalihaksia, eivät "sikspäkkiä". Samoin esim. kyykyssä se "keskipaketin" tiukkana pitäminen on ennen kaikkea kiinni syvemmistä tukilihaksista, ei suhteessa yhtä paljon noina sikspäkkinä tunnetuista pintavatsapaloista.

Eli jos palikat tahtoo näkyviin selvemmin, niin sinänsä oikein hyvien ja ehkä oikeammin tärkeiden syvien lihastren treenin lisäksi selkeää palikkarutistelua, jollei ole enää niin kovasti rasvoista kiinni. Imo. Saa nämä pointit ampua alaskin, hyvä täältä on huudella asioita vain teoriatasolla järkeilleenä ;)
Joo tuli luettua tosta itse asiassa englantilaisella foorumilla kanssa, mutta en silloin ajatellut sitä sen paremmin.. Osaatko sanoa mitkä liikkeet sitten treenaisivat enemmän nimenomaan tuota sixpäkkiä? :D Ja siis otan mielelläni kaikki neuvot vastaan!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Istumaannousut lisäpainoilla, rutistukset taljassa, jalkojen nosto roikkuen, jalkojen nosto maaten lisäpainoilla ja lantionnostolla... Onhan noita. Ei mitään 30-100 toiston sarjoja, vaan ihan perusvoima-alueella pääasiassa.

Mun mielestä sun taha kannattas vaan hommata reilusti lisää lihasta koko kroppaan. Lihakset toimii hyvänä puskurina ylimääräselle ravinnolle, eikä kropan tartte lisäillä fläsää niin herkästi. Tietty asiaa vähän vaikeuttaa se, että olet ollut pulska, kun nyt ne rasvasolut on jo siellä valmiina ottamaan rasvaa itseensä. Kovaa laadukasta treeniä ja maltilliset plussat. Tuo sun projektis helpottuu huomattavasti, kun saat vähän lihaa luiden päälle.

Oon vissiin ite tosi läski kun en huomaa tuosta kuvasta mitään 4cm paksua pelastusrengasta... en kyllä vatsalihaksiakaan mutta sehän on vain treenin puutetta ja helppo korjata. Nyt ku katsoi tuon linkitetyn oikeinpäin olevan kuvan niin kummastelen vielä enemmän. Onko toi joku vitsi? Tuossa vyötäröllä kun ei tosiaankaan ole mitään huomattavaa määrää rasvaa.

En minäkään näe mitään 4cm ihrakerrosta siinä, ootko varma ettei se lölly osuus ole lähinnä nahkaa mikä ei oo mahdollisesti vielä palautunut laihdutuksen tahdissa?! Jatkaisin tuosta vaan kovalla treenillä sen kummempia murehtimatta, kyllä se kroppa siitä muokkautuu pikkuhiljaa, ei yhdessä eikä edes kahdessa yössä :)

Zone-sarja -42%
Juu siis olen nyt ollut tosiaan 2 kuukautta plussalla ja lihaskasvu on ylipäätään tavoitteena. Ei todellakaan ole mikään vitsi, kuten sanoin kuvasta ei ehkä ole niin helppo hahmottaa, mutta kerros siinä on.. Tuo sama kerros minulla on ollut niin monta vuotta kuin jaksan muistaa, ja kun en siis mtn 30kg laihduttanut kumminkaan niin vähän vaikea uskoa, että olisi vain nahkaa.. Mitä hiiman sanoi niin sitä olen kanssa miettinyt, että voi olla kun ne rasvasolut on chillaillut siinä vuosikausia niin sen takia on vaikea päästä niistä eroon..? Jokatapauksessa kiitän vinkeistä! Koitan tänään treeneissä noita istumaannousuja lisäpainoilla ja rutistuksia taljassa!

Back
Ylös Bottom