Elikkä noin 3vk sitten huomasin että kyykkyä/etukyykkyä/mavea tehtäessä alaselässä rupeaa tuntumaan kumma "paine" ja pitkät selkälihakset ovat pienessä jännityksessä kokoajan ja tuntuu että alaselkä yrittää kaartua liikaa taakse ja tästä itse päätellyt että vetää nikamia suppuun jolloin rangassakin tuntuu painetta..Tämä tunne luonnollisesti pahenee jos selkää rasittaa lisää.. ja sen jälkeen kun ensimmäisen kerran tämä tapahtui niin sitten ei ole pystynyt edes hölkkäämään kuin max 200m ja jo rupee vetämään alaselkä...sitten kun rasituksen lopettaa niin 1-2h ja kaartuminen/paineen tunne ei ole enään niin voimakasta..
Meinasin itse nyt pitää parinviikon täyslevon salilta jos helpottais pysyvästi ( johon en usko) Jos selkä ei parane ja urheilu loppuu niin :kippis1: :wall: :down:
no varmasti tarpeeksi epäselvästi selitetty..kysykää jotain niin kerron tarkemmin tai jos täällä on jo thread joka on samankaltainen mitä en huomannut niin laittakaa linkki.
Meinasin itse nyt pitää parinviikon täyslevon salilta jos helpottais pysyvästi ( johon en usko) Jos selkä ei parane ja urheilu loppuu niin :kippis1: :wall: :down:
no varmasti tarpeeksi epäselvästi selitetty..kysykää jotain niin kerron tarkemmin tai jos täällä on jo thread joka on samankaltainen mitä en huomannut niin laittakaa linkki.